Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Najlepszy odkurzacz z filtrem hepa do 350-400zł.

SGoneill 24 Sie 2016 15:44 3189 9
  • #1 24 Sie 2016 15:44
    SGoneill
    Poziom 17  

Witam szukam nowego odkurzacza z filtrem hepa.
    Jako że jestem laikiem w tej dziedzinie postanowiłem tu napisać.
    Odkurzacz ma być solidny i tani w utrzymaniu (worki i filtr) kompromis pomiędzy tymi kryteriami.
    zastanawiałem się nad Zelmer ceres zvc 355 HT.
    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam

0 9
  • #3 25 Sie 2016 20:36
    SGoneill
    Poziom 17  

No dobrze wybrałem ten: http://profieurope.eu/oferta,802.html
    Tylko mam pytanie czy filtry do niego da się wyczyścić czy trzeba kupować nowe?
    I jakiej wielkości cząsteczki wyłapują te filtry?

0
  • #4 25 Sie 2016 20:54
    Joker.
    Poziom 30  

W opisie jest napisane: możliwość prania zabrudzonych filtrów
    Jest model o takim samym wyglądzie z regulacją mocy, chyba to model 10.0
    Możesz zadzwonić do producenta do Rzeszowa i się dokładnie dowiesz.

0
  • #5 25 Sie 2016 21:13
    Przemeek1988
    Poziom 22  

Profi 10 dobry odkurzacz, ma natomiast jedną istotną wadę - wylot powietrza jest umiejscowiony tak nisko, że podmuchuje brud z podłogi.
    Prać można filtr piankowy ,HEPA się wymienia w tych odkurzaczach ,nie są drogie - to plus. Reszta już raczej pozytywna, bardzo zwrotny ,w miarę cichy o świetnej sile ssania. Bryła generalnie dość przyjazna w użytkowaniu, gdyby nie owy wylot byłby idealny.