Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford 8240 - Kontrolka: Low hydraulic filter/pump charge pressure

26 Sie 2016 00:15 1617 3
  • Poziom 2  
    Ford 8240 - Kontrolka: Low hydraulic filter/pump charge pressure

    Spotkał się ktoś z kontrolką umieszczona na obrazku? W ciągniku 8240 zapaliła się kontrolka "Low hydraulic filter/pump charge pressure". Wymiana filtrów oraz oleju nie pomogła. Obawiam się, że któraś z pomp wymaga regeneracji. Pytanie czy ktoś borykał się z podobnym problemem i mógłby wskazać która pompa może być tego przyczyną lub jak zdiagnozować uszkodzoną pompę/ lub czy należy szukać innej przyczyny?

    (jedyna wskazówka która zauważyłem, to fakt ze kontrolka zapala sie juz na rozgrzanym oleju, i przeważnie gdy jest używany podnośnik)
  • Pomocny post
    Poziom 32  
    .No to pewnie padła pompa zasilająca.Z opisu nie wynika czy tylko puki co zapala sie kontrolka ale hydraulika nadal działa czy pada hydraulika.
    Pompe zobaczysz jak odkrecisz prawą pokrywe z filtrami. Tam jest pompa zebata w systemie tandem /podwójna.Ta w korpusie integralnym z pokrywa to pompa ładująca.Ta druga to wspomaganie kierownicy.
    Czsami doraznie w takich wypadkach pomaga podniesienie poziomu oleju w skrzyni o 20 litrow.
  • Poziom 2  
    Obecnie hydraulika dalej działa. Przy obciażeniu podnośnik działa "leniwie" przy podnoszeniu, a przy opuszczaniu "skacze"(konsola z regulacją prędkości podoszenia jest zużyta,ale jest ustawiana na maks). W pierwszej kolejności oddałem do naprawy akumulator hydrauliki (może on mieć wpływ na palącą się kontrolkę?).
  • Poziom 32  
    No niestety,pompa pompuje już powietrze dlatego takie objawy.Niestety,jezeli tego nie naprawisz padnie pompa tloczkowa ,która nie znosi zapowietrzania.
    Akumulator hydrauliczny nie ma tu nic do gadania . Jest on na wydzielonym obwodzie niskiego cisnienia zasilającego sprzegla skrzyni biegow.Wyrownuje cisnienie w momencie poruszania sie tloków sprzegieł podczas zmiany biegów.