Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tablet Prestigio Geovision 7780 po chwili się wyłącza.

szymon2105 28 Sie 2016 23:17 1497 12
  • #1 28 Sie 2016 23:17
    szymon2105
    Poziom 4  

    Witam, mam problem. Posiadam tablet Prestigio Geovision 7780, urządzenie po około 60 sekundach pracy się wyłącza. Nie zdążę nawet przywrócić ustawień fabrycznych, a na hard reset nie reaguje. Pomocy!

    0 12
  • #2 28 Sie 2016 23:26
    sosarek

    Poziom 43  

    Bateria sprawdzona, pod ładowarką dzieje się to samo?

    0
  • #3 28 Sie 2016 23:29
    szymon2105
    Poziom 4  

    Pod ładowarką czy na baterii, bez różnicy, reaguje identycznie

    0
  • #4 28 Sie 2016 23:33
    sosarek

    Poziom 43  

    W takim razie winny może być firmware - spróbuj wgrać go od nowa.

    0
  • #5 29 Sie 2016 08:18
    szymon2105
    Poziom 4  

    Ale czy można go wgrać przy wyłączonym urządzeniu ? No bo jak go podłącze do komputera to mam tylko kilkanaście sekund.

    0
  • #6 29 Sie 2016 08:22
    sosarek

    Poziom 43  

    Firmware wgrywa się w trybie bootloadera.
    Czy na wyłączonym urządzeniu ładowanie przebiega bez problemów czy także przerywa?

    1
  • #7 29 Sie 2016 09:22
    szymon2105
    Poziom 4  

    Jeśli chodzi o ładowanie baterii to ładuje normalnie, nie przerywa, ani nic.

    0
  • #8 29 Sie 2016 09:23
    nutergsm
    Moderator - GSM

    Do tego tabletu brak firmware, może je wgrać tylko autoryzowany serwis.

    0
  • #9 29 Sie 2016 15:35
    Piotrek-FIXIT
    Poziom 12  

    @szymon2105,

    nutergsm ma rację - reinstalacja firmware w modelu Prestigio GeoVision 7780 możliwa jest tylko w autoryzowanym serwisie, w razie potrzeby służę pomocą aby wskazać ścieżkę rejestracji zgłoszenia serwisowego.

    Mam jeszcze jedno pytanie: według Twojego powyższego opisu przywrócenie ustawień fabrycznych nie jest możliwe z poziomu menu systemy Android, bo urządzenie za szybko się wyłącza. Rozumiem, że hard reset próbujesz wykonać według przybliżonej instrukcji jak niżej ?:
    1) Całkowicie wyłączasz urządzenie
    2) Trzymając wciśnięty klawisz "Vol(-)" naciskasz przycisk "Power"
    3) W momencie uruchamiania urządzenie puszczasz klawisz "Power" trzymając nadal Vol(-)
    4) Na ekranie pojawia się grafika z "robotem Android", wciskasz przycisk Vol(+)

    Jeśli działasz według instrukcji jak wyżej to do którego etapu udaje Ci sie dotrzeć? Jesteś w stanie wejść do "menu bootloadera" czy nie masz możliwości uruchomienia go na ekranie urządzenia ?

    Pozdrawiam,
    Piotrek

    0
  • #10 29 Sie 2016 20:56
    szymon2105
    Poziom 4  

    Właśnie tak robiłem ten hard reset, tyle że trzymałem VOL(-) i POWER i gdy się podświetliło logo puszczałem POWER a VOL(-) trzymałem to po kilku sekundach podświetlenia logo z trzymaniem przycisku wyświetlacz po prostu wygasał i urządzenie było wyłączone.

    0
  • #11 30 Sie 2016 09:37
    Piotrek-FIXIT
    Poziom 12  

    Obawiam się zatem, iż nie obejdzie się bez wgrania firmware przy użycia dedykowanej aplikacji serwisowej, co z dużą doza prawdopodobieństwa powinno rozwiązać problem.

    0
  • #12 30 Sie 2016 10:19
    szymon2105
    Poziom 4  

    Jakiej ceny naprawy mogę się spodziewać?!

    0
  • #13 30 Sie 2016 10:22
    nutergsm
    Moderator - GSM

    To pytanie zadaj producentowi.

    0