Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jakiej firmy i typ sterownika centralnego zamka i jak sparować piloty?

stachu99 29 Sie 2016 16:39 1509 3
  • #1 29 Sie 2016 16:39
    stachu99
    Poziom 9  

    Witam forumowiczów.

    Dotyczy sterownika centralnego zamka w samochodzie Fiat Panda 1.2 rok 2011.
    Sterownik był założony przez dealera przy zakupie nowego samochodu w salonie Ganinex, Katowice, Rozdzieńskiego.

    Z dnia na dzień na jednym z parkingów w okolicy zamieszkania centralny zamek przestał reagować na 2 piloty. Zmieniłem baterie na nowe i też nie reaguje. Gdy odłączam wtyk z wiązką kabli to wszystkie drzwi otwierają się. Gdy wcisnę wtyk do sterownika to słyszę stuk w aucie (nie wiem gdzie) i centralny nie działa nadal.
    Teraz sterownik jest odłączony bo gdy włączam kierunkowskaz to kierunkowskazy nie świecą a kontrolka kierunkowskazów miga bardzo szybko.
    Dzwoniłem i mailowałem do sklepu auto-magic w Katowicach, który to sprzedał ten sterownik dealerowi (naklejka na sterowniku) ale nie uzyskałem pomocnej informacji.

    Dołączam zdjęcia i proszę o identyfikację firmy i modelu sterownika. Instrukcja, schemat, sposób parowania pilotów także są bardzo pożądane.

    Jakiej firmy i typ sterownika centralnego zamka i jak sparować piloty? Jakiej firmy i typ sterownika centralnego zamka i jak sparować piloty? Jakiej firmy i typ sterownika centralnego zamka i jak sparować piloty? Jakiej firmy i typ sterownika centralnego zamka i jak sparować piloty?

    Pozdrawiam,
    Stachu99

    0 3
  • #3 29 Sie 2016 19:55
    CameR

    Moderator Zabezpieczeń Pojazdów

    stachu99 napisał:
    centralny zamek przestał reagować na 2 piloty

    Bezwzględnie - jak napisał [norbert.s.] nie jest to wina pilotów.
    stachu99 napisał:
    proszę o identyfikację firmy i modelu sterownika

    Chiński sterownik - raczej "no name" lub starszy model firmy Spy, Carprotect, itp (też chińskie).

    0
  • #4 15 Sty 2018 19:50
    stachu99
    Poziom 9  

    Witam po odległym czasie :-)

    Problem został wtedy rozwiązany w prosty sposób.
    W używanym pilocie wyczerpały się baterie. W drugim pilocie, który leżał w domu także były wyczerpane baterie jak się później okazało.
    Moja głupota. Baterie podczas zmiany odwrotnie włożone.

    Tak jak koledzy pisali. Jest tam przycisk learning i wszystko zadziałało po prawidłowym włożeniu baterii.

    Jako, że znalazłem jaki to model i instrukcję to zamieszczam.
    Model: Uniwersalne zderowanie Noxon T5 z funkcją domykania szyb lub immobilizerem.
    Instrukcja: Schemat_st...xon_T5.pdf Download (5.11 MB) .

    Pozdrawiam,
    Stachu99

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo