Polo 9N3, 1,2 benzyna, silnik BBM, 60 KM, 2008r.
Wtyk do alternatora ( nie prądowy), ma dwa przewody niebieski ( 180 kΩ względem masy) oraz czerwony ( +∞ względem masy).
Zapewne niebieski jest od lapmpki ( wzbudzenie), natomiast nie wiem od czego jest ten drugi, jeśli dobrze doczytałem w necie to sterujący w ECU ale nie wiem
.
Ma nieskończoną oporność względem masy i to mnie zastanawia.
Objaw- gubi się ładowanie, na początku 14V-14,02V, po krótkiej jeździe spadek do 12,4V-12,6V , - wyłącza się wspomaganie, ABS.
Macie koledzy może schemat tej Polówki, gdzie te przewody idą?.
Wtyk do alternatora ( nie prądowy), ma dwa przewody niebieski ( 180 kΩ względem masy) oraz czerwony ( +∞ względem masy).
Zapewne niebieski jest od lapmpki ( wzbudzenie), natomiast nie wiem od czego jest ten drugi, jeśli dobrze doczytałem w necie to sterujący w ECU ale nie wiem

Ma nieskończoną oporność względem masy i to mnie zastanawia.
Objaw- gubi się ładowanie, na początku 14V-14,02V, po krótkiej jeździe spadek do 12,4V-12,6V , - wyłącza się wspomaganie, ABS.
Macie koledzy może schemat tej Polówki, gdzie te przewody idą?.