Witam Wszystkich!
Jakiś czas temu zamotowałem u znajomego dwie kamery AHD + rejestrator Revex Hurricane. Znajomy ma przydzielony stały publiczny adres IP. Przekierowanie na routerze ustawione. Podgląd przez przeglądarkę internetową działa. Problem jest z podglądem z aplikacji mobilnej. Aplikacja zestawiła poprawne połączenie z rejestratorem tylko cały czas widnieje komunikat "Buffering.." i nic poza tym. Spotkalem się już z czymś podobnym. Wtedy wystarczyło jeszcze przekierować na routerze port, który w rejestratorze nazywał się "Monitor mobilny". Domyślny numer portu 34567. Ale w tym rejestratorze nie ma w ogóle czegoś takiego. Jest tylko port HTTP, Media port i port RTSP. Wszystkie z trzech wymienionych portów odpowiednio przekierowałem i nic. Dodam jeszcze że po zalogowaniu do rejestratora przez przeglądarkę na karcie przeglądarki widnieje napis NETSurveillance WEB. Nie wiem czy to nazwa oprogramowania rejestratora. Aplikacja mobilna, której próbowałem to MEyePro.
Próbowałem też zestawić podgląd z urządzenia mobilnego poprzez stronę xmeye.net. Wpisałem numer seryjny rejestratora i zwraca tylko komunikat, że urządzenie nie jest podpięte do sieci. Może coś jeszcze trzeba ustawić na rejestratorze?
Jakiś czas temu zamotowałem u znajomego dwie kamery AHD + rejestrator Revex Hurricane. Znajomy ma przydzielony stały publiczny adres IP. Przekierowanie na routerze ustawione. Podgląd przez przeglądarkę internetową działa. Problem jest z podglądem z aplikacji mobilnej. Aplikacja zestawiła poprawne połączenie z rejestratorem tylko cały czas widnieje komunikat "Buffering.." i nic poza tym. Spotkalem się już z czymś podobnym. Wtedy wystarczyło jeszcze przekierować na routerze port, który w rejestratorze nazywał się "Monitor mobilny". Domyślny numer portu 34567. Ale w tym rejestratorze nie ma w ogóle czegoś takiego. Jest tylko port HTTP, Media port i port RTSP. Wszystkie z trzech wymienionych portów odpowiednio przekierowałem i nic. Dodam jeszcze że po zalogowaniu do rejestratora przez przeglądarkę na karcie przeglądarki widnieje napis NETSurveillance WEB. Nie wiem czy to nazwa oprogramowania rejestratora. Aplikacja mobilna, której próbowałem to MEyePro.
Próbowałem też zestawić podgląd z urządzenia mobilnego poprzez stronę xmeye.net. Wpisałem numer seryjny rejestratora i zwraca tylko komunikat, że urządzenie nie jest podpięte do sieci. Może coś jeszcze trzeba ustawić na rejestratorze?