Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

John Deere 6910 - Ciśnienie sprężania John Deere

01 Wrz 2016 22:18 4071 17
  • Poziom 15  
    Witam

    Chciał bym się dowiedzieć jaka powinna być wartość sprężania dla silnika w JD (chodzi mi o ciśnienie na tłoku) dla 6 - cyl. silniku turbo. Czy normalnie jak w każdym czy są jakieś inne wartości.

    Silnik ma przedmuchy z odmy i chciałem zrobić "probe olejową"

    Pozdrawiam
  • Poziom 24  
    Co tam , te 32 bary powinno być , jeżeli mniej i są duże różnice między cylindrami to oczywiście próba olejowa musi być , aby mieć odpowiedż co zawiniło - pierścienie i tłok , czy zawory??

    Dodano po 1 [minuty]:

    A tak zapytam , dobrze zapala? , jak z dymieniem , kolorem dymu ??.
  • Poziom 15  
    Zapalić dobrze zapala nawet. Ciężko pali na ciepłym silniku. A dymisji lekko na niebiesko na wolnych ale pod obciążeniem nic. Tylko z odomu straszne przedmuchy są. Oleju nie bierze. A te 32 to książkowe czy z własnego doświadczenia wiesz?
  • Poziom 33  
    To silniki z dość niską kompresją bo 17:1.Serwisowka podaje minimalną wartośc w granicach 24-28 bar.Maksymalna róznica miedzy cylindrami 3,5 bar.
  • Poziom 15  
    Dzięki za informacje. A tak w ogóle to istnieje możliwość żeby dostać serwisówke do tego silnika? Czy nawet całego ciągnika? Katalog części posiadam.
  • Poziom 33  
    Mam dobre serwisówki do silników JD i do ciagników.Akurat ta seria silnikow jest bardzo dobrze opisana.
  • Poziom 15  
    A z kąd wziąć takie serwisówki? Czy to tajemnica. Pomierzyłem ciśnienia i wyszła katastrofa - silnik do remontu.
  • Poziom 33  
    Z kąd wziąć? Przeczytaj jeszcze raz uważnie moj post wyżej... .
  • Poziom 15  
    Mam rozumieć że chcesz się nimi podzielić, odsprzedać? Nigdy takiego nie rozbierałem może będą przydatne wskazówki. Silnik na pewno by mi się przydał. Ciśnienie powychodziło poniżej 20 bar (18-19-19-1.8,5-19-18)(!!!) po próbie olejowej około 30 bar. ( Lepiej wyszedł stary Leyland co palić w zimie nie chce) Co dziwne że motor siłę ma i oleju nie bierze tak jak by pierscienie cisnieniowe poleciały. Mierzyłem z tego względu że z odmy wali jak z parowozu. Ciagnik ma ok 8 tys. mtg (salon Polska).

    Silnik jak silnik konstrukcja jak każda (tuleje mokre) ale jak byś skrzynie miał...
  • Poziom 15  
    A i jeszcze luzy zawowrowe.
  • Poziom 39  
    Nie ma się co żalić na JD że padł dopóki nie powiesz jaki olej stosowałeś. Tę maszyny są wrażliwe na ciecze smarne i trzeba stosować takie jakie zaleca producent.
    Ta czy owak silnik do remontu.
  • Poziom 33  
    @ Lukkii-za dwa dni jestem w Polsce to możesz zadzwonic w sprawie serwisówek-696452781
  • Poziom 15  
    Olej był lany od nowości shell rimula 15 w 40. Tylko że poprzedni wlaściciel zmieniał go co 400 mth "(przynajmniej tak twierdzi) a powinno sie zmieniać co 250 w tym silniku.

    Co do serwisówek zadzwonie na pewno.

    Remontu i tak narazie robił nie będę bo to nie mój ciągnik tylko stryjka (narazie nie mam czasu jade do angli w najbliższym czasie. wujo może sam w zimie zrobi ). Wtryski wszystkie wymienione (wszystkie lały ) Pompa wtryskwa jest druga orginalna po regenracji (sa 2 pompy do niego) czekam na serwisówke żeby założyć bo ciekawy jestem co tam pisza o tym. Traktor ma do zaorania 40 h to da rade resztkami sił.

    wal-ker - jak bedziesz w Polsce daj znać.


    Pozdrawiam
  • Poziom 39  
    Jak wtryski lały to wiadomo czemu zdycha. Przy leżących wtryskach część paliwa się nie spala i przedostaje się do oleju i go rozcieńcza, co skutkuje pogorszeniem właściwości smarnych i w efekcie przyspieszonym zużyciem silnika.
  • Poziom 5  
    @ wal-ker masz jeszcze te serwisówki ?
  • Poziom 9  
    lekkie przedmuchy to i nowy będzie miał.
  • Poziom 9  
    John Deere ma ciśnienie minimalne przewidziane na 21 bar

    Dodano po 36 [sekundy]:

    I powinien mieć dalej sile
  • Poziom 1  
    Delikatny niebieski dym przy pełnym obciążeniu silnika świadczy o zużyciu turbosprężarki. Kopcenie jest wynikiem spalania
    oleju wyciekającego z turbiny. Dalsza praca może spowodować do rozbiegania silnika..