Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wymiana łożyska kosiarka elektryczna Makita 3311 buczy nie startuje nóż

03 Wrz 2016 14:09 7836 5
  • Poziom 9  
    Witam Panowie z racji że jestem laikiem, ale uważam że nie wolno się poddawać i na pewno wielu osobom ten post w przyszłości pomoże proszę o pomoc. Przeczytałem kilka wątków na forum i mam taki problem. Kosiarka buczy ale po załączeniu delikatnie obraca się nóż do cięcia po czym znowu staje, jaby nie chce wystartować. W zeszłym roku wymieniałem kondensator więc powinien być w porządku, podjechałem do jednego z serwisów i pan powiedział że są do wymiany najprawdopodobniej łożyska i chciałem to zrobić sam. Bo koszt łożysk to 30 zł a wymiana 70 zł więc kosiarka ma 4 lata i jedyne co to można spróbować samemu. Tym bardziej że ostatnim rokiem wymienili mi kondensator za 100 zł gdzie koszt kondensatora to 30 zł a 70 zł wzięli za wpięcie go i wypięcie. Więc olewam takich złodziei. Rozumiem że za wiedzę się płaci ale bez przesady 5 minut roboty. Zrobiłem zdjęcia oraz nakręciłem filmik z problemu abyście potwierdzili czy to na pewno łożyska a nie tylko kondensator. I teraz proszę o podpowiedź gdzie znajdują się łożyska które zdjąć oczywiście przy użyciu ściągacza, w który się zaopatrzę przyda się pewnie nie raz bo jeszcze nie jedna wymiana łożysk pewnie przedemną. Zdjąłem od góry tą pokrywę , na samej górze była taka pogięta uszczelka i później jest taki pierścień co się obraca czy to jest to łożysko na zdjęciu pokazuję na to palcem, cozrobić dalej, dzięki za pomoc
    Wymiana łożyska kosiarka elektryczna Makita 3311 buczy nie startuje nóż Wymiana łożyska kosiarka elektryczna Makita 3311 buczy nie startuje nóż Wymiana łożyska kosiarka elektryczna Makita 3311 buczy nie startuje nóż