Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Brak dostępu do internetu Windows 7 - PLAY - ARCHER MR200

04 Sep 2016 00:29 2337 20
  • Level 6  
    Witam. Mam problem z internetemw PLAY. Co kilka minut trace połączenie z internetem (pojawia się wykrzyknik w prawym dolnym rogu). Po zdiagnozowaniu WINDOWS wyświetlił:

    Znalezione problemy
    Połączenie między punktem dostępu, routerem lub modemem kablowym a Internetem zostało przerwanePołączenie między punktem dostępu, routerem lub modemem kablowym a Internetem zostało przerwane
    Brama sieciowa jest dostępna, ale system Windows nie może odebrać ruchu sieciowego z Internetu. Wykryty Wykryty
    Wystąpiły problemy z łącznością przy użyciu modemu szerokopasmowego Ukończono


    Znalezione problemy Szczegóły wykrywania

    6 Połączenie między punktem dostępu, routerem lub modemem kablowym a Internetem zostało przerwane Wykryty Wykryty

    Brama sieciowa jest dostępna, ale system Windows nie może odebrać ruchu sieciowego z Internetu.
    Wystąpiły problemy z łącznością przy użyciu modemu szerokopasmowego Ukończono

    Uruchom ponownie modem szerokopasmowy: 1. Wyłącz modem lub odłącz od zasilania. 2. Gdy wszystkie kontrolki na urządzeniu zostaną wyłączone, poczekaj co najmniej 10 sekund. 3. Włącz modem lub podłącz ponownie do gniazda zasilania. Aby ponownie uruchomić modem z wbudowaną baterią, naciśnij i szybko zwolnij przycisk Reset. Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, skontaktuj się z usługodawcą internetowym.


    Szczegóły wykrywania Rozwiń

    InformacyjneInformacje diagnostyczne (Teredo)
    Szczegółowe informacje diagnozy Teredo:

    Parametry Teredo
    ---------------------------------------------
    Typ : client
    Nazwa serwera : teredo.ipv6.microsoft.com.
    Interwał odświeżania klienta: 30 s
    Port klienta : unspecified
    Stan : offline
    Błąd : nie można rozpoznać nazwy serwera



    InformacyjneInformacje diagnostyczne (Karta Sieciowa)
    Szczegółowe informacje diagnozy karta sieciowa:

    Informacje o sterowniku karty sieciowej Połączenie sieci bezprzewodowej:

    Opis . . . . . . . . . . . . . : Intel(R) WiFi Link 5100 AGN
    Producent . . . . . . . . . . . : Intel Corporation
    Dostawca . . . . . . . . . . . : Microsoft
    Wersja . . . . . . . . . . . . : 12.4.1.4
    Nazwa pliku Inf . . . . . . . . : C:\Windows\INF\netw5v64.inf
    Data pliku Inf . . . . . . . . : 13 lipca 2009 20:37:28
    Nazwa sekcji . . . . . . . . . : Install_MPCIEX_GEN_5100_AGN_1x2_HMC_VISTA64_MOW2
    Identyfikator sprzętu . . . . . : pci\ven_8086&dev_4232&subsys_13018086
    Flagi stanu wystąpienia . . . . . : 0x180200a
    Kod stanu menedżera urządzeń . : 0
    IfType . . . . . . . . . . . . : 71
    Fizyczny typ nośnika . . . . . : 9



    InformacyjneInformacje diagnostyczne (Łączność Bezprzewodowa)
    Szczegółowe informacje diagnozy łączność bezprzewodowa:

    Informacje o diagnozowanym połączeniu
    Identyfikator GUID interfejsu: 4a2e1b95-a4ab-4a51-9288-2dfd8e130fd3
    Nazwa interfejsu: Intel(R) WiFi Link 5100 AGN
    Typ interfejsu: Macierzysta sieć WiFi

    Zdiagnozowano incydent związany z połączeniem
    Identyfikator autokonfiguracji: 2
    Identyfikator połączenia: 5

    Podsumowanie stanu połączenia
    Połączenie uruchomione o: 2016-09-03 23:33:13-799
    Zgodność profilów: Sukces
    Skojarzenie wstępne: Sukces
    Skojarzenie: Sukces
    Zabezpieczenia i uwierzytelnianie: Sukces

    Lista widocznych punktów dostępu: razem elementów (2), wyświetlonych elementów (2)
    BSSID Urządzenie warstwy fizycznej typu BSS Sygnał(dB) Kanał/częst. SSID
    -------------------------------------------------------------------------
    3C-46-D8-BC-CD-7F Infrastruktura <nieznany> -30 1 TP-LINK_CD7F
    3C-46-D8-BC-CD-81 Infrastruktura <nieznany> -47 5200000 TP-LINK_CD7F_5G

    Historia połączeń

    Informacje dla identyfikatora autokonfiguracji 2

    Lista widocznych sieci: razem elementów (2), wyświetlonych elementów (2)
    Urządzenie warstwy fizycznej typu BSS Zabezpieczenia Sygnał(RSSI) Zgodne SSID
    ------------------------------------------------------------------------------
    Infrastruktura <nieznany> Tak 99 Tak TP-LINK_CD7F
    Infrastruktura <nieznany> Tak 99 Tak TP-LINK_CD7F_5G

    Lista preferowanych sieci: 3 elem.
    Profil: TP-LINK_CD7F
    Identyfikator SSID: TP-LINK_CD7F
    Długość SSID: 12
    Typ połączenia: Infrastruktura
    Zabezpieczenia: Tak
    Ustaw według zasad grupy: Nie
    Połącz, nawet jeśli sieć nie wykonuje emisji: Nie
    Możliwe połączenie: Tak
    Profil: AndroidAP
    Identyfikator SSID: AndroidAP
    Długość SSID: 9
    Typ połączenia: Infrastruktura
    Zabezpieczenia: Tak
    Ustaw według zasad grupy: Nie
    Połącz, nawet jeśli sieć nie wykonuje emisji: Nie
    Możliwe połączenie: Nie
    Przyczyna: 0x00028002
    Profil: TP-LINK_CD7F_5G
    Identyfikator SSID: TP-LINK_CD7F_5G
    Długość SSID: 15
    Typ połączenia: Infrastruktura
    Zabezpieczenia: Tak
    Ustaw według zasad grupy: Nie
    Połącz, nawet jeśli sieć nie wykonuje emisji: Nie
    Możliwe połączenie: Nie
    Przyczyna: 0x00028006

    Informacje dla identyfikatora połączenia 5
    Połączenie uruchomione o: 2016-09-03 23:33:13-799
    Identyfikator autokonfiguracji: 2
    Profil: TP-LINK_CD7F_5G
    Identyfikator SSID: TP-LINK_CD7F_5G
    Długość SSID: 15
    Typ połączenia: Infrastruktura
    Zabezpieczenia: Tak
    Skojarzenie wstępne i skojarzenie
    Ustawienia łączności dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie
    Ustawienia zabezpieczeń dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie
    Profil odpowiada wymaganiom sieciowym: Sukces
    Stan skojarzenia wstępnego: sukces
    Stan skojarzenia: powodzenie
    Ostatni punkt dostępu: 3c-46-d8-bc-cd-81
    Zabezpieczenia i uwierzytelnianie
    Skonfigurowany typ zabezpieczeń: WPA2-PSK
    Skonfigurowany typ szyfrowania: CCMP(AES)
    Protokół 802.1X: Nie
    Zainicjowano wymianę kluczy: Tak
    Odebrano klucz emisji pojedynczej: Tak
    Odebrany klucz multiemisji: Tak
    Liczba odebranych pakietów zabezpieczeń: 0
    Liczba wysłanych pakietów zabezpieczeń: 0
    Stan próby zabezpieczeń: Sukces
    Łączność
    Statystyka pakietów
    Ndis Rx: 26724
    Ndis Tx: 21137
    Powodzenie odszyfrowywania emisji pojedynczej: 43
    Powodzenie odszyfrowywania multiemisji: 0
    Niepowodzenie odszyfrowywania emisji pojedynczej: 0
    Niepowodzenie odszyfrowywania multiemisji: 0
    Powodzenie odbierania: 773
    Niepowodzenie odbierania: 0
    Powodzenia wysyłania: 199
    Niepowodzenia wysyłania: 0
    Ponowienia wysłania: 0
    Wielokrotne ponowienia wysłania: 0
    Przekroczenie maksymalnego czasu wysłania: 0
    Niepowodzenie potwierdzenia wysłania: 0
    Historia roamingu: 0 elem.

    Informacje dla identyfikatora połączenia 4
    Połączenie uruchomione o: 2016-09-03 23:33:10-973
    Identyfikator autokonfiguracji: 2
    Profil: TP-LINK_CD7F
    Identyfikator SSID: TP-LINK_CD7F
    Długość SSID: 12
    Typ połączenia: Infrastruktura
    Zabezpieczenia: Tak
    Skojarzenie wstępne i skojarzenie
    Ustawienia łączności dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie
    Ustawienia zabezpieczeń dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie
    Profil odpowiada wymaganiom sieciowym: Sukces
    Stan skojarzenia wstępnego: sukces
    Stan skojarzenia: powodzenie
    Ostatni punkt dostępu: 3c-46-d8-bc-cd-7f
    Zabezpieczenia i uwierzytelnianie
    Skonfigurowany typ zabezpieczeń: WPA2-PSK
    Skonfigurowany typ szyfrowania: CCMP(AES)
    Protokół 802.1X: Nie
    Zainicjowano wymianę kluczy: Tak
    Odebrano klucz emisji pojedynczej: Tak
    Odebrany klucz multiemisji: Tak
    Liczba odebranych pakietów zabezpieczeń: 0
    Liczba wysłanych pakietów zabezpieczeń: 0
    Stan próby zabezpieczeń: Sukces
    Łączność
    Statystyka pakietów
    Ndis Rx: 0
    Ndis Tx: 0
    Powodzenia odszyfrowywania emisji pojedynczej: <nieznane>
    Powodzenia odszyfrowywania multiemisji: <nieznane>
    Niepowodzenia odszyfrowywania emisji pojedynczej: <nieznane>
    Niepowodzenia odszyfrowywania multiemisji: <nieznane>
    Powodzenia odbierania: <nieznane>
    Niepowodzenia odbierania: <nieznane>
    Powodzenia wysyłania: <nieznane>
    Niepowodzenia wysyłania: <nieznane>
    Ponowienia wysłania: <brak danych>
    Wielokrotne ponowienia wysłania: <brak danych>
    Przekroczenie maksymalnego czasu wysłania: <brak danych>
    Niepowodzenie potwierdzenia wysłania: <brak danych>
    Historia roamingu: 1 elem.
    Godziny: 2016-09-03 23:33:13-798
    Roaming z BSSID: 00-00-00-00-00-00
    Przyczyna: 0x00000007
    Odłączono od BSSID: 00-00-00-00-00-00 Przyczyna: 0x00000101

    Informacje dla identyfikatora połączenia 3
    Połączenie uruchomione o: 2016-09-03 23:32:33-639
    Identyfikator autokonfiguracji: 2
    Profil: TP-LINK_CD7F
    Identyfikator SSID: TP-LINK_CD7F
    Długość SSID: 12
    Typ połączenia: Infrastruktura
    Zabezpieczenia: Tak
    Skojarzenie wstępne i skojarzenie
    Ustawienia łączności dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie
    Ustawienia zabezpieczeń dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie
    Profil odpowiada wymaganiom sieciowym: Sukces
    Stan skojarzenia wstępnego: sukces
    Stan skojarzenia: powodzenie
    Ostatni punkt dostępu: 3c-46-d8-bc-cd-7f
    Zabezpieczenia i uwierzytelnianie
    Skonfigurowany typ zabezpieczeń: WPA2-PSK
    Skonfigurowany typ szyfrowania: CCMP(AES)
    Protokół 802.1X: Nie
    Zainicjowano wymianę kluczy: Tak
    Odebrano klucz emisji pojedynczej: Nie
    Odebrany klucz multiemisji: Nie
    Liczba odebranych pakietów zabezpieczeń: 0
    Liczba wysłanych pakietów zabezpieczeń: 0
    Stan próby zabezpieczeń: Niepowodzenie — 0x00048013

    Informacje dla identyfikatora połączenia 2
    Połączenie uruchomione o: 2016-09-03 23:32:23-585
    Identyfikator autokonfiguracji: 2
    Profil: TP-LINK_CD7F_5G
    Identyfikator SSID: TP-LINK_CD7F_5G
    Długość SSID: 15
    Typ połączenia: Infrastruktura
    Zabezpieczenia: Tak
    Skojarzenie wstępne i skojarzenie
    Ustawienia łączności dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie
    Ustawienia zabezpieczeń dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie
    Profil odpowiada wymaganiom sieciowym: Sukces
    Stan skojarzenia wstępnego: sukces
    Stan skojarzenia: niepowodzenie — 0x00038002
    Kod przyczyny skojarzenia: 0x00000000

    Informacje dla identyfikatora autokonfiguracji 1

    Lista widocznych sieci: razem elementów (3), wyświetlonych elementów (3)
    Urządzenie warstwy fizycznej typu BSS Zabezpieczenia Sygnał(RSSI) Zgodne SSID
    ------------------------------------------------------------------------------
    Infrastruktura <nieznany> Tak 91 Tak TP-LINK_CD7F_5G
    Infrastruktura <nieznany> Tak 26 Tak bajadera
    Infrastruktura a Tak 100 Tak TP-LINK_CD7F

    Lista preferowanych sieci: 3 elem.
    Profil: TP-LINK_CD7F
    Identyfikator SSID: TP-LINK_CD7F
    Długość SSID: 12
    Typ połączenia: Infrastruktura
    Zabezpieczenia: Tak
    Ustaw według zasad grupy: Nie
    Połącz, nawet jeśli sieć nie wykonuje emisji: Nie
    Możliwe połączenie: Tak
    Profil: AndroidAP
    Identyfikator SSID: AndroidAP
    Długość SSID: 9
    Typ połączenia: Infrastruktura
    Zabezpieczenia: Tak
    Ustaw według zasad grupy: Nie


    InformacyjneInformacje diagnostyczne (Łączność Bezprzewodowa)
    Szczegółowe informacje diagnozy łączność bezprzewodowa:

    Aby uzyskać pełne informacje o tej sesji, zobacz zdarzenie informacyjne łączności sieci bezprzewodowej.

    Klasa pomocy: Autokonfiguracja
    Stan inicjowania: Sukces

    Informacje o diagnozowanym połączeniu
    Identyfikator GUID interfejsu: 4a2e1b95-a4ab-4a51-9288-2dfd8e130fd3
    Nazwa interfejsu: Intel(R) WiFi Link 5100 AGN
    Typ interfejsu: Macierzysta sieć WiFi

    Wynik diagnozy: Może występować problem






    InformacyjneInformacje diagnostyczne (Karta Sieci Bezprzewodowej)
    Szczegółowe informacje diagnozy karta sieci bezprzewodowej:

    Aby uzyskać pełne informacje o tej sesji, zobacz zdarzenie informacyjne łączności sieci bezprzewodowej.

    Klasa pomocy: Macierzysta sieć WiFi MSM
    Stan inicjowania: Sukces

    Informacje o diagnozowanym połączeniu
    Identyfikator GUID interfejsu: 4a2e1b95-a4ab-4a51-9288-2dfd8e130fd3
    Nazwa interfejsu: Intel(R) WiFi Link 5100 AGN
    Typ interfejsu: Macierzysta sieć WiFi
    Profil: TP-LINK_CD7F_5G
    Identyfikator SSID: TP-LINK_CD7F_5G
    Długość SSID: 15
    Typ połączenia: Infrastruktura
    Zabezpieczenia: Tak
    Połącz, nawet jeśli sieć nie wykonuje emisji: Tak

    Wynik diagnozy: Może występować problem






    InformacyjneDziennik diagnostyki sieci
    Nazwa pliku: 516E58C7-46A3-4C05-8769-9A1C1227DAE5.Diagnose.Admin.0.etl

    InformacyjneInna konfiguracja sieci i dzienniki
    Nazwa pliku: NetworkConfiguration.cab

    Informacje o zbieraniu danych
    Nazwa komputera: VAIO
    Wersja systemu Windows: 6.1
    Architektura: amd64
    Godzina: 4 września 2016 00:03:12

    Szczegóły wydawcy Rozwiń

    Diagnostyka sieci systemu Windows
    Wykrywa problemy z łącznością sieciową.
    Wersja pakietu: 1.0
    Wydawca: Microsoft Windows
    Połączenia internetowe
    Połącz z Internetem lub określoną witryną sieci Web.
    Wersja pakietu: 1.0
    Wydawca: Microsoft Corporation


    Proszę o pomoc
  • Level 6  
    Tak, np. SONY M2, przy włączeniu Wi-Fi też pokazuje wykrzyknik. Co ciekawe, jak przełoże kartę sim PLAY do telefonu i właczam TETHERING, nie ma tego problemu.
    PLAY twierdzi, że jest wszystko ok. Poprzedni modem HUAWEI też powodował ten problem.

    Sterowniki do karty są zaktualizowane.
  • Level 6  
    Tak, łączę się normalnie. Wpisuję hasło jest połączenie czasem 5, 10 minut i znowu zrywa. Dodam, ze zasięg jest na 3-4 kreski. Poziom sygnału 75%
    Sprzęt jest nowy (3 dni temu kurier mi przywiózł. Problem jest już od 2 miesięcyNic nie pomogło. Karta SIM była wymieniana.
  • Level 6  
    Tak, podłączałem kabel, ale problem ten sam. Pojawia się brak dostępu do internetu (problem z serwerem dns).
    Zaraz zrobie Ci print screeny
  • Level 6  
    Jak tylko pojawi się problem, od razu zrobię print screeny.

    Status routera z tego co pamietam jest "connected" bo sledziłem co sie wtedy dzieje.
    Ale zaraz potwierdzę
  • Level 6  
    Brak dostępu do internetu Windows 7 - PLAY - ARCHER MR200

    Problem sie pojawił przed chwilą (wykrzyknik)
    Nie zdążyłem zrobic kolejnych, zapewne problem sie za chwile powtórzy

    Dodano po 47 [sekundy]:

    Brak dostępu do internetu Windows 7 - PLAY - ARCHER MR200
  • Level 6  
    Napisz proszę, gdzie dokładnie trzeba to wpisać?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Brak dostępu do internetu Windows 7 - PLAY - ARCHER MR200 Brak dostępu do internetu Windows 7 - PLAY - ARCHER MR200 Brak dostępu do internetu Windows 7 - PLAY - ARCHER MR200 Brak dostępu do internetu Windows 7 - PLAY - ARCHER MR200
  • Level 6  
    tego drugiego nie chce przyjać:
    Brak dostępu do internetu Windows 7 - PLAY - ARCHER MR200
  • Level 6  
    Zmieniłem. Zapisałem przesłane przez Ciebie adresy. Wyłączyłem i włączyłem ponownie MR 200.

    Niestety problem występuje (wykrzyknik i brak dostępu do internetu)

    Brak dostępu do internetu Windows 7 - PLAY - ARCHER MR200 Brak dostępu do internetu Windows 7 - PLAY - ARCHER MR200

    Dodano po 3 [minuty]:

    Może zapomnieć sieć i dodać od nowa?
  • Level 6  
    Play internet. Mam nielimitowany transfer.
    5 razy juz dzwonilem do Play,zgloszenia byly do dzialu technicznego. Raz mowia,ze byla przebudowa sieci,potem ze dzial techniczny nie.stwierdzil nic na nadajniku. Mam internet od kilku lat w Play ale te problemy sa od polowy czerwca. Raz internet jest potem przerywa...zadnego sensownego rozwiazania mojego problemu.

    Moze cos z firewall...ale z drugiej strony na urzadzeniach mobilnych nie powinno byc problemu
  • Moderator of Networks, Internet
    Router pokazuje że połączenie jest poprawne. Sam pisałeś że na Huaweii było podobnie. Co ja bym zrobił do zorganizował sobie jakiegoś prepaid-a od Play-a z pakietem internetowym i przetestował na tym TP-linku a jak masz możliwości finansowe to nawet prepaid od jakiegoś innego dostawcy który ma zasięg w twojej okolicy i testować co będzie się działo.
  • Level 6  
    Poprzedni modem polecono mi reklamowac w salonie. Potem zadzwonili z nowa oferta,przedluzenia umowy i dostalem nowy router. Reklamacje uznali i dali nowy. Przelozylem z MR 200 ponownie do Huawei z nadzieja ze bedzie ok. Ale.okazalo sie,ze problem tez sie pojawia...

    Dodano po 3 [minuty]:

    Wydaje mi sie ze cos musza miec na nadajniku. Sprobuje przelozyc karte z telefonu (nju mobile) czyli de facto Orange.Zaladuje do MR 200 i mysle ze juz bede wiedzial czy to problem z nadajnikiem Play.
    Dodam ze jestem z Lodzi wiec problemu z zasiegiem tutaj nie ma

    Dodano po 5 [minuty]:

    Dodam ze kilku konsultantow Play,restartowalo mi juz ustawienia,transmisje danych itp. ZADNE rozwiazanie nie przynioslo efektu. Czuje ze czeka mmie ciezka przeprawa... :-( ehhh

    Uznali nawet ze byly problemy techniczne,bo zmniejszyli mi rachunek o 15 zl za 2 ost.miesiace

    Po ostatnim zgloszeniu, dzial techniczny jednak zaprzecza jakimkolwiek problemom na nadajnikach