Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TP-LINK TL-WR740N - zrywa połączenie z internetem

04 Wrz 2016 11:05 2214 9
  • Użytkownik usunął konto  
  • PCBway
  • Specjalista Sieci, Internet
    W czasie jak nie ma neta podłącz komputer _kablem_, czy pojawia się net ?

    Ile lat ma router ?
    Czy router ma najnowsze oprogramowanie ?

    Czy próbowałeś reset router do ustawień fabrycznych i ponownej konfiguracjie ?
  • PCBway
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Miałem identyczne problemy z tym 740N - wymiana routera na nowy (teraz Nexx WT3020 pod Gargoyle) całkowicie rozwiązała problem.
  • Poziom 39  
    @darekkkk no to poradziłeś...
    @qrues na początek podstaw inny zasilacz. Kolejnym krokiem jest otwarcie routera i sprawdzenie stanu kondensatorów elektrolitycznych w nim. Generalnie - wyeliminowanie możliwych zakłóceń pracy i stabilności routera od tętnień w zasilaniu. Od tego trzeba zacząć.
    Zapoznaj się też z tym tematem: Link
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 12  
    krakarak napisał:
    @darekkkk no to poradziłeś...

    A może jednak dobrze doradziłem? Tego nie bierzesz pod uwagę?

    Ad rem.
    W moim przypadku zmiana zasilacza nic nie pomagała, nie pomogło przywrócenie ustawień fabrycznych, nie pomogła instalacja alternatywnego oprogramowania (Gargoyle) i nie pomogła instalacja na powrót, na nowo, oryginalnego oprogramowania.
    Wychodzi na fizyczne uszkodzenie routera.
    Objawy miałem identyczne, po nocy też z reguły nie było połączenia.
    Jedyne co mogę dodać: jeśli masz możliwość pożycz i wypróbuj inny router - sprawdzisz wtedy także jakość usługi dostawcy.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    Innych pomysłów nie ma i nie będzie - skoro nie załadowałeś innego firmware to tylko albo tętnienia albo uszkodzenie routera. Ustawień nie zapamiętywał, bo albo ich nie zapisałeś (Save) albo zamiast wybrać Reboot wybrałeś Reset (a więc przywrócenie ustawień fabrycznych).
    Easy Setup Assistant to nic innego jak kolejne pytania o linię, operatora i logowanie. To samo można uzyskać gdy się wie co i gdzie należy wpisać w zakładkach Menu.

    @darekkkk zawsze najpierw sprawdzenia i testy a na koniec, gdy się skończą możliwe rozwiązania, zakup nowego. Nigdy od końca, czyli kulejący sprzęt w kosz i zastąpienie go nowym.
  • Użytkownik usunął konto