Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat B4 2.0 E - gaśnie

07 Lip 2005 12:38 3318 16
  • Poziom 12  
    Silnik AGG; 115 KM + gaz
    Problem polega na tym, że gaśnie bestia niespodziewanie na skrzyżowaniach i w trakcie jazdy. Nie ma znaczenia, czy na paliwie, czy na gazie. Nie da się odpalić od razu, trzeba odczekać 2-3 min.
    Jestem po wymianie: alarmu, kostki stacyjki, czujnika Halla, czujnika położenia wału, kopółki aparatu, palca, przewodów WN, przeglądałem przepływomierz, test komputera też nic nie pokazuje. "Fachowcy" rozkładają ręce ...
    Dzisiaj cewka idzie pod lupe.
    Ma ktoś może jakieś sugestie, bo sam już nie wiem - może to komp. jest do wymiany ?
  • Poziom 27  
    Sprawdź jeszcze połączenia przewodów czy są wszędzie przejścia, czy nie jest coś zagniecione lub przetarte
  • Poziom 12  
    Podmiana cewki nic nie daje ....
    Prosze o wypowiedzi.
  • Poziom 34  
    Nic nie piszesz o module zapłonowym.Podepnij diodę LED z rezystorem po obu stronach cewki i zobacz czy masz impulsy (czy mruga) w czsie gdy niemożesz zapalić.Na marginesie sie przypominam sobie aby w digifancie był czujnik położenia wału.
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    Miałem podobny efekt. Zasyfiona przepustnica i silnik krokowy nagarem. Spróbuj wyczyścić i wykonać po tym zabiegu adaptacje VAGiem. Sprawdź też wszyskie wężyki pociśnieniowe lubią pękać i wtedy wykręcają też numery.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 12  
    cewka ma wbudowany modul, a podmieniałem przecież
  • Poziom 12  
    Jerzy100 napisał:
    Miałem podobny efekt. Zasyfiona przepustnica i silnik krokowy nagarem. Spróbuj wyczyścić i wykonać po tym zabiegu adaptacje VAGiem. Sprawdź też wszyskie wężyki pociśnieniowe lubią pękać i wtedy wykręcają też numery.

    Pozdrawiam.

    Dobry pomysł - dzisiaj się tym zajmę.
    Dzięki
  • Poziom 12  
    przepustnica faktyznie zasyfiona, ale silniczek krokowy - nie wiem czy on u mnie jest?
    Po złożeniu bez zmian, nadal potrzebna pomoc!
  • Poziom 12  
    To sie musi skończyć wymianą komputera !!!
  • Poziom 22  
    Silnik krokowy jest umiejscowiony nad koułką zaworów. Okrągły walec, dochodzą dwa węże gumowe i dwa kabelki.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 20  
    To nie wygląda na zimne luy w koputerze lub w przekaźniku ,ponieważ mówisz że trzeba odczekać i potem odpala dobtym pomysłem jest ta kontrolka led jak kolega wczśniej podpowiada bo można przełaczać ją w różne miejca i można otrzymać odpowiedz jakiego zasilania brakuje kiedzy gaśnie Ta wymiana różnych komponętów to kiepski pomysł bo bardzo dogi a tą metodą ze schematrm w ręku od razu dojdziesz co go boli
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Wredna usterka sugeruję wyciągnięcie pompy paliwa ze zbiornika,sprawdzenie przewodów i styków.
  • Poziom 12  
    Dziekuje wszystkim za rady, narazie doszedłem do tego, że jak zgaśnie to nie ma iskry ...
  • Poziom 12  
    Stanisław Chwalisz napisał:
    Wredna usterka sugeruję wyciągnięcie pompy paliwa ze zbiornika,sprawdzenie przewodów i styków.


    Nie bardzo rozumiem (nie znam się na tym), to na gazie też by gasł?
    Pozdrawiam
  • Poziom 29  
    Jeżeli na gazie tak jest to nie pompa ani jej styki
  • Poziom 12  
    Myślę, że pora już zakończyć temat ...
    A może jeszcze ktoś miał coś podobnego?
  • Poziom 12  
    Ja mam dokładnie taki sam problem. Gaśnie na swiatłach, na skrzyzowaniach, na prostej, w czasie kiedy mu sie wstawi ostro i w czasie kiedy jade spokojnie, na gazie i na benzynie, na gorącym i zimnym silniku. Po takim samozgasnięciu, trzeba odczekać parę minut, ponieważ po przekręceniu kluczyka w stacyjce nie zapala się nawet jedna dioda w desce, nie mówiąc juz o zakręceniu rozrusznikiem. efekt taki jakby akumulator był odpięty ale awaryjne, zegarek i oświetlenie wnętrza działają. Wymieniałem wszystko to, co ty + akumulatr na 50Ah. Niebezpieczna troche sprawa, zwłaszcza przy wyprzedzaniu, bo po zgasnięciu motoru siadają hamulce i wspomaganie..... Po 2-3 minutach - jak pisałeś - auto odpala "na dotyk". acha, czasami po zgaszeniu silnika jeszcze szarpnie, to samo kiedy wsiadasz po jakims czasie do auta, przekrecasz zapłon (poz 2 z 3 - przed uruchomieniem rozrusznika) A auto jakby dostawało iskrę i szarpnie. Dopiero wtedy odpalam.