Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Interfejs diagnostyczny - nowe modele samochodów i busy

Matijasx 04 Sep 2016 20:35 2112 11
Texa Poland
  • #1
    Matijasx
    Level 11  
    Witam,
    Potrzebuję zakupić interfejs diagnostyczny. Jest ich tak wiele że sam nie wiem który jest dobry.
    Do wydania miałbym jakieś 4-5 tysięcy.
    Chciałbym zakupić jedno lub więcej urządzeń które bez problemów połączyłoby się z nowszymi modelami samochodów oraz busami typu Sprinter, LT, Daily, Crafter.

    Interfejs musi diagnozować silnik, skrzynię, wtryski i całą resztę elektryki. Czytać i kasować błędy, regulacja zapłonu. Najlepiej aby to samo urządzenie mogło wypalać DPF. Ale rozważam również zakup drugiego.

    Nie zamierzam kupować podróbek. Kwota jaką podałem mogę podnieść ale chciałbym się zmieścić w budżecie. Może być w postaci diagnoskopu bądź interfejsu na laptopa.
    Jest ktoś w stanie zaproponować interesujący sprzęt?
    Z góry dzięki.
  • Texa Poland
  • #2
    piotrekwoj1
    Level 40  
    Za tą kasę to tylko jakiś uniwersalny ale to też z dolnej półki i to z okrojoną diagnostyką. Co do wypalania dpf to też w uniwersalnym ciężko.
  • #3
    Matijasx
    Level 11  
    Myślałem aby do każdej marki kupić osobny. Typu Vag do Audi vw seat Skoda, osobny do BMW mini oraz inny do aut francuskich.

    Wypalanie dpf może być uniwersalny.
  • Texa Poland
  • #4
    sebap
    Level 41  
    Zapomnij za te pieniądze, Hex-Can do grupy VAG kosztuje ponad 2200 a gdzie reszta?
  • #6
    User removed account
    Level 1  
  • #7
    Matijasx
    Level 11  
    Używam taki memo scan. Coś tam robi ale bardzo mało. I tak resztę muszę z głowy albo kombinować co może być.

    Chinczyki odbiegają mocno od oryginału? Psują się albo coś?

    Oglądałem testery firmy viaken, miał już ktoś z tym doczynienia?

    Dodano po 11 [minuty]:

    andrzej20001 wrote:
    Autel MaxiDas


    Ciekawe urządzenie. A jak to jest z abonamentem wiesz może?
  • #8
    piotrekwoj1
    Level 40  
    Jak każdy oryginał abonament napewno jest. Co do chinczyków to zależy od producenta niekiedy jest lipa totalna, ale czasami działają nic nie uszkadzając, co do programowania typu flash ECU to potrzebne jest połączenie z serwerem online co nie jest tanie. Co do testerów z viakena to nie licz na cuda. Poleciłbym Abrites Commander tylko w oryginale ale cena zaporowa i abonament.
  • #9
    leonov
    Level 42  
    Matijasx wrote:
    A jak to jest z abonamentem wiesz może?
    Cytat ze strony dystrybutora:
    "12 miesięcy bezpłatnych aktualizacji dedykowanych dla urzadzenia na rynek polski (nr seryjny PL)
    W/w okres 12 miesięcy rozpoczyna się w momencie samodzielnej rejestracji testera (pomoc techniczna/aktualizacje)
    Urządzenie nie blokuje się po okresie bezpłatnych aktualizacji"
  • #10
    andrzej20001
    Level 43  
    Nie blokuje się jak sie popsuł wymienili na nowy i aktualizacja leciała dalej pełny rok.
  • #11
    ociz
    Moderator of Cars
    Matijasx wrote:
    Chinczyki odbiegają mocno od oryginału? Psują się albo coś?

    Popsują mocno portfel jak ktoś skontroluje legalność.
  • #12
    Matijasx
    Level 11  
    Dzięki za pomoc. Będę wybierał między Autel ds708 a Autel mot 908 pro.
    Jak się spłaci będę myślałem nad czymś droższym.