Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fotokomorki beninca pupila i neped beninca bull 8

05 Wrz 2016 11:26 8901 7
  • Poziom 9  
    Witam Serdecznie,
    na początku chciałbym zaznaczyć że jestem amatorem w tych sprawach jednak postanowiłem podłączyć napęd do bramy przesuwnej samodzielnie. I mozna powiedzieć że wszystko działa , a więc brama sie otwiera i zamyka sygnalizator również świeci jak należy, jednak problem jest z fotokomórkami. Mianowicie zdaję mi się że wszystko podłączyłem według schematu jaki dostarcza beninca, lecz fotokomórki nie otwierają bramy podczas zamykania (widoczność maja dobra -dioda led świeci się ciągłym światełkiem i reagują na ruch -znaczy cykają)

Moj schemat podlaczenia :

Schemat podłączenia w instrukcji :

Proszę pomóżcie co robię źle? W jednej fotokmórce jest jeszcze piąte wyjście które pozostawiłem puste. Z góry dziękuje
  • Poziom 24  
    do centrali ma docierać stan zwarty w momencie normalnej pracy fotokomórek, o ile dobrze pamiętam w pupila jest to styk 3 i 5. W centrali przepnij linię fotokomórek na zamykanie żeby zabezpieczały one właśnie ten manewr jeśli nie stosujesz drugiej linii foto na otwieraniu.
  • Poziom 9  
    A więc odwołując się do podpowiedzi kolegów przełożyłem przewód od fotokomórki do sterownika z photo open na wtyk photo close. I co się teraz dzieje. Brama przy zamykaniu i przysłonięciu fotokomórki reaguje ale dopiero pod sam koniec okolo 30 cm od słupka końcowego, co więcej nie cofa się tylko zatrzymuje. Możę powinienem ustawić jeszcze jakieś dodatkowe opcji w sterowniku chodzi mi o programowanie. A może fotokomórki wymagają jakiejś regulacji. Na chwilę obecna przy fotokomórce odbiorczej jak zamykam to dioda miga a jak przysłonie to gaśnie. Pytanie co robię źle?
  • Pomocny post
    specjalista -automatyka bramowa