Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Technikum - przedmioty zawodowe

06 Wrz 2016 18:26 1449 8
  • Poziom 4  
    Witam, obecnie jestem w pierwszej klasie technikum... i to pytanie moje; czy jezeli w technikum o profilu ''technik elektryk'' nie będę w stanie poradzić sobie z przedmiotami zawodowymi (elektronika i elektrotechnika) to czy ''jest sens '' przepisywać się do zawodówki na ''elektryk'' czy wybrać już calkiem inną branżę? Z góry dziękuje za pomoc.
  • Poziom 33  
    Pierwsza klasa jeszcze nie minął tydzień a ty juz masz dość?
    Co w takim razie ciebie skłoniło do takiego wyboru szkoły?
  • Poziom 4  
    Wole za wczasu wiedzieć, ponieważ mam spore obawy i w ogóle. Chciałem iść do zawodowki lecz rodzicie upierali sie żebym poszedł do technikum i chcę mieć jakieś ogólne pojęcie co do tego.
  • Poziom 33  
    A czemu sądzisz że przedmioty zawodowe w szkole zawodowej będą inne niz w technikum?
    Skoro sądzisz że sobie nie dasz rady to czego oczekujesz?
  • Poziom 4  
    Myśle, że w szkole zawodowej jest się łatwiej nauczyć przedmiotów zawodowych ze względy na wiekszą ilość praktyk, czy mam racje? Jak to teraz wygląda?
  • Poziom 33  
    Oprócz praktyk poziom na pewno niższy niż w technikum ale dalej pytanie co ciebie pociąga w tym trudnym zawodzie?
    Chyba że myślisz o pracy jako elektryk kopiąco-kujący :-)
  • Poziom 12  
    lucas5420 napisał:
    czy jezeli w technikum o profilu ''technik elektryk'' nie będę w stanie poradzić sobie z przedmiotami zawodowymi (elektronika i elektrotechnika)

Zmień tok myślenia :). Ja 4 lata temu również zaczynałem naukę w technikum (klasa elektroniczna) i powiem szczerze - nie było kolorowo. Na 30 osób w klasie właściwie każdy był kompletnym żółtodziobem (no może poza dwoma osobami). Pierwsze miesiące były trudne bo oczekiwania nauczycieli były duże, a nowych rzeczy do przyswojenia jeszcze więcej.