Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Który wybrać amplituner oraz głośniki ?

Bartoniusy 08 Wrz 2016 16:44 720 11
  • #1 08 Wrz 2016 16:44
    Bartoniusy
    Poziom 4  

Na początku powiem, że jestem tutaj nowy i jasno zielonych tych sprawach ale
    Cześć :)
    Chciałbym was zapytać który amplituner wybrać i ewentualnie jakie głośniki dodać, mam do wyboru amplituner :

KENWOOD KR-V6080
    KENWOOD KR-V5570
    KENWOOD KR-A4020
    ORION DRD 810
    SONY STR-DE485
    SHERWOOD RV-4050R

Z głośników posiadam SONY 2x satelita i 1x centrala o oznaczeniu SS-SR290 mac moc z naklejek 2x 100W + 120W
    + inna druga duża centrala THOMSON SPL 100 moc z oznaczenia 350W MAX

Do tych mam w planach dokupić 2 kolumny główne, celem jest 5.0 z czasem 5.1,
    pokój 25mkw, nie jestem audiofilem oczekuje fajnego grania z lekkim zapasem mocy :)

Możecie mi doradzić który z w/w amplitunerów będzie najlepszym wyborem ? I co z tymi głośnikami co posiadam, nadadzą się do podłączenia + dokupienie tych 2 głównych kolumn ?

• #2 08 Wrz 2016 21:16
    telecaster1951
    Moderator Akustyka

Podaj budżet i zastosowania.

Bartoniusy napisał:

Niestety, ale nie przyda Ci się to. Żeby uzyskać spójne brzmienie w systemach wielokanałowych, wszystkie kolumny muszą pochodzić z jednej serii. Muszą po prostu być dopasowane brzmieniowo. Przy takim składaniu nie uzyskasz dobrego efektu przestrzennego.
    Pamiętaj że do muzyki tylko stereo. A do filmów lepsze jest dobre stereo niż kiepskie 5.1.

• #3 08 Wrz 2016 23:13
    Bartoniusy
    Poziom 4  

telecaster1951 napisał:
    Podaj budżet i zastosowania.
    Bartoniusy napisał: