Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak iskry spalona instalacja

pitbul446 08 Wrz 2016 18:27 894 0
  • #1 08 Wrz 2016 18:27
    pitbul446
    Poziom 1  

    Witam Posiadam skuter 4T Qingqi QM50QT-6 skuter od roku stał w garazu dwa tygodnie temu postanowiłem go uruchomic oczywiście nic to nie dało więc z uwagi na ładna pogodę i chęci naprawy rozebrałem cały skuter na czesci pierwsze zakonserwowałem rame powymieniałem stare śruby kupilem nowy akumulator ,tłok pierscienie oleje troche farby i szpachli silnik złozyłem skuter w koncu sie odezwał w tamtym tygodniu gdy chcialem zrobic rundke próbna nagle zauwazyłem brak iskry wiec szukałem na necie jak sprawdzic kolejno podzespołu takie jak czujnik cewka itd posiadam miernik uniwersalny con-m26 dałem na 200 Ohm i sprawdzilem rezystencje na cewce zaplonowej czujniku polozeniu wału oraz cewkach od swiateł i ładowania miernik pokazał dane jak w ksiazce serwisowej problem pojawil sie przy sprawdzaniu rezystencji przy Czarno czerwonym kablu miernik na 200Ohm nic nie pokazał po przekreceniu na 2000 pokazał 393 no ale ze nie pokazał na pierwszym ustawieniu i te cyfry nigdzie nic mi nie mowily z instrukcji uznalem ze wymienie caly stator cewke oraz moduł wczoraj przyszedła paczka z zakupami odkrecilem stary stator i wsadzilem nowe czesci na ich miejsce iskra pokazała sie zadowolony niezdazylem wkrecic nawet swiecy w głowice i nagle dym bezpiecznik spalony przewód od masy i plusa zaczeły sie dymic nie wiem czy iskra jest bo wyciagajac kable z modułu jedna z koncówek została w module ale patrzac miernikiem pokazuje podobna wartosc do wartosci ze starego statora Czy mogłby mi ktoś pomóc odpowiedziec czy ten stary stator i nowy sa naprawde spalone? dodam ze od samego poczatku mialem problem ze schematem dlatego ze w oryginalnym schemacie jest czarny kabel idacy ze stacyjki na kierunkowskaz i do chamulca tylnego i przedniego a u mnie od poczatku pod stary moduł ten kabel biegł ze stacyjki jako druga masa do cdi
    wstawiam schemat instalacji orginalny moze ktoś z Was podniesie mnie choc troche na duchu i powie ze statory nie sa spalone tylko cos z instalacja jest nie tak Brak iskry spalona instalacja


    po chwili odpoczynku z bezradnosci postanowilem wyciągnać calą tą instalacje i podpiąć go na krótko Czarno czerwony kabel do zasilania CDI niebieski z białym jako pulsator czarno żólty z CDI do cewki i połączyłem dwa wejscia od masy w CDI i przykręciłem do śróby od głowicy silnik odpalil mam gdzieś trochę metrów kabli jutro postaram sie odbudowac instalacje tylko chciałbym mieć pewnosc co do podłączenia reduktora napięcia oraz stycznika rozrusznika na schemacie jest kwadrat z którego wychodza 4 przewody czerwony zielony biały i żólty jak dojść który gdzie ma iść? sprawdzałem miernikiem wiem tylko która wtyczka to masa pewnie ktoś napisze ze było to wałkowane tysiac razy ale przeglądajac te tysiac wątkow jest tyle wersji ze mam za duzy mętlik w glowie pamietam ze jeden wtyk od redyktora przewodzil prąd w jedna strone ale jakiego koloru przewód tam podlączyc nie mam pojecia tak samo ze stycznikiem rozrusznika tam w ogole nie wiem co gdzie podlączyc

    0 0