Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

JAk podpiąć amplituner STR-DE497 do PC i TV

luxy81 09 Wrz 2016 16:45 1167 9
  • #1 09 Wrz 2016 16:45
    luxy81
    Poziom 7  

JAk podpiąć amplituner STR-DE497 do PC i TV

Witam Wszystkich forumowiczów i bardzo proszę o udzielenie odpowiedzi ,na bardzo laickie pytanie. Jeśli chodzi o sprzęt audio, jestem kompletnie zielony. Moim dotychczas najbardziej zaawansowanym sprzętem, były jakieś głośniczki creative. A tu nagle wpadł Mi w ręce powyższy zestaw audio z 5 głośnikami... Jakież było Moje zaskoczenie, gdy spojrzałem na tylny panel tej piekielnej machiny, a moim oczom ukazały się dziesiątki identycznie wyglądających gniazd :/ Proszę Was o odrobinkę dobrej woli i pomoc kompletnie zielonemu ludkowi, za co z góry dziękuję.

0 9
  • Pomocny post
    #2 09 Wrz 2016 17:33
    Karaczan
    Poziom 39  

Zależy jak chcesz podłączyć ;)
    Optycznie, cyfrowo, wielokanałowo analogowo?
    Generalnie do złączy z napisem IN ;)

TV prawdopodobnie optycznie, bo na ogół tylko takie wyjścia TV dziś posiadają.
    Czyli np pod Video2 IN podpinamy światłowód.

Komputer to już można podłączyć na kilka sposobów.
    Cyfrowo - DVD In COAXIAL
    Analogowo STEREO - Praktycznie każde ze złączy Audio IN
    Analogowo 5.1 - Multi CH IN

Możliwe że po podłączeniu trzeba będzie w menu wzmacniacza odpowiednio przypisać wejścia, by np włączając DVD wiedział że ma użyć wejscia COAXIAL a nie analogowego. To samo z Video2.

1
  • #3 09 Wrz 2016 17:43
    luxy81
    Poziom 7  

Mój komputer posiada zintegrowaną kartę dźwiękową.. Nie wiem, czy ma wejście optyczne. Myślałem, aby zrobić to za pomocą kabla czincza jack.. Zastanawiam si eteż, czy muszę zwracać na coś uwagę przy doborze tegoż kabla. Mam na myśli odbiór sygnału 5.1 :)

0
  • #5 11 Wrz 2016 15:00
    luxy81
    Poziom 7  

Dzięki za pomoc, podłączyłem przez czincze i wszystko działa.

0