Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.
itemscope itemtype="https://schema.org/QAPage"

Odzysk danych z karty pamięci micro SD

tygrysss 09 Wrz 2016 22:07 1263 2
  • Odzysk danych z karty pamięci micro SD

Poziom 21  

Witam, proszę o pomoc w odzyskaniu zdjęć (danych) z karty pamięci. Kopiowanie w trakcie zawiesiło się, karta pamięci została na "gorąco" wyjęta z czytnika. Obecnie po podłączeniu prosi o sformatowanie partycji. Oczywiście tego nie zrobiłem. Pobrałem DMDE oto screeny:

tutaj z urządzen fizycznych:

Proszę o pomoc - czy da się odzyskać zdjęcia? Pragnę nadmienić, że w temacie DMDE jestem laikiem, wiec prosiłbym o przeprowadzenie przez przysłowiowa rączkę, na zasadzie co gdzie jak kliknąć żeby nie narobić większych szkód. :)

Widziałem podobny wątek - należało zaznaczyć $Noname 1 i z opcji na dole kliknąć przywracaj. Nie robiłem tego jeszcze - nie chcę czegoś skopać - do każdego przypadku należy podejść indywidualnie.
    Pozdrawiam.

Edit - udało mi się otworzyć wolumin. Kopiuję obecnie dane. Domyślam się, że żebym mógł widzieć partycję muszę potem kliknąć przywróć i wszystko.

Edit 2 - udało mi się ożywić kartę powyższym sposobem - opcja przywracaj tak jak opisałem na górze. Jeśli moderacja uzna temat za mało wartościowy można skasować.
    Pozdrawiam.

0 2
    Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych

Tuataj akurat trafiłeś na identyczne uszkodzenie jak w przeglądanym temacie, więc i naprawiłeś. Jeśli nie masz pewności, jako, że karta nie ma jakiejś dużej pojemności można dla bezpieczeństwa zawsze wykonać kopię posektorową do pliku.

0
    Poziom 21  

Dokładnie trafiłem na podobne uszkodzenie :) Najpierw otworzyłem wolumin, zgrałem dane, a następnie mogłem cokolwiek kombinować. Będę pamiętał o kopii posektorowej. Bardzo pomocnym okazał się ten temat kolegi z forum: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3244957.html