Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Espace III - Położenie zębatki czujnika wału korbowego na kole zamachowy

10 Wrz 2016 20:28 1242 5
  • Poziom 18  
    Autko trafiło do mnie z uszkodzoną skrzynią biegów (pęknięta obudowa) i wypalonymi 2 zaworami wydechowymi. Sprawna skrzynia ze szrotu głowica po remoncie wszystko zmontowane dobrze i nie pali na jeden cylinder.W trakcie sprawdzania wyszło takie dziwne "coś". A mianowicie Autodata mówi że w górnym odkorbowym wycięcia na kole zamachowym powinny być tak widoczne w okinku na obudowie sprzęgła
    Renault Espace III - Położenie zębatki czujnika wału korbowego na kole zamachowy
    Udało mi się zdobyć serwisówkę po białorusku i tam jest coś takiego
    Renault Espace III - Położenie zębatki czujnika wału korbowego na kole zamachowy
    W moim egzemplarzu żadne z tych ustawień nie działa.Jeżeli ustawię wał żeby były te znaki widoczne jak na obrazkach to tłoki są dość głęboko, ma pewno nie w górnym odkorbowym.
    Rozrząd ustawiałem na blokadę w wale korbowym (dla wygody i zgodnie z zaleceniami innych programów serwisowych).
    Teraz mam pytania dla znawców renówki gdzie jest prawda (autodata czy białoruś),czy da się przykręcić źle koło zamachowe do wału korbowego (w złym punkcie w stosunku do tłoków).
  • Poziom 12  
    justyna5551 napisał:
    czy da się przykręcić źle koło zamachowe do wału korbowego (w złym punkcie w stosunku do tłoków).
    Nie
  • Poziom 12  
    Czy udało się ustalić położenie tego wieńca względem czujnika oraz GMP i czy możesz podać jak ono powinno wyglądać? Nie mogę dojść do ładu z opóźnionym kątem zapłonu i zwiększonym spalaniem. Nie wiem czy przypadkiem magicy mi nie przestawili wieńca na kole zamachowym przy wymianie sprzęgła. Wszystkie czujniki które mają bezpośredni wpływ na wyprzedzenie zapłonu są sprawne, a on jest wciąż około 10 stopni za późno.
  • Poziom 8  
    Witam nie wiem czy chodzi o ten sam silnik jezeli nie zgodne z tematem to admin usunie, mianowicie ten sam problem tyle że z silnikiem 1.9 dci laguna II mam problem bo nie wiem czy dobrze jest ustawione koło zamachowe wzgledem wału bo przeciez na wiencu jest to wyciecie z którego bierze sygnał czujnik połozenia wału. Tutaj jeden z kolegów napisał ze nie ma mozliwosc złego przykrecenia koła do wału ja zdejmujac zostawiłem jedna ze srub wkrecona we wał a reszte włozyłem we wieniec tak zeby miejsce brakujacej sruby natrafic na wał tam gdzie sruba jest wkrecona, nie wiem tylko czy podczas samego zdejmowaia wieniec sie nie przekrecił byc moze jest jakas metoda zeby to sprawdzic, prosze kolegów o jakies rady rozwiazania i z góry dzieki za wszelkie informacje.
  • Poziom 43  
    Nie ma opcji założenia zamachu w nieodpowiedniej pozycji bo otwory na śruby nie są symetrycznie rozmieszczone, koło pasuje tylko w jednej pozycji, dotyczy to wszystkich silników W Renault.
  • Poziom 8  
    Dzięki wielkie kolego za odpowiedź liczyłem, że tak będzie ale myśl że bedę jeszcze raz skrzynie musiał wyciągać była ..... Rozumiem że rozmieszczenie tych otworów jest minimalnie nie symetryczne i na pierwszy rzut nie idzie tego zobaczyć i ta sruba co ją zostawiłem była dobrze ustawiona dlatego za pierwszym razem mi wszystko pasowało i przykręciłem.