Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chevrolet Lacetti 2004 r obroty

14 Wrz 2016 16:11 1539 9
  • Poziom 20  
    Mam problem z tym autem bo szaleją obroty a nie mam czym się do niego podłaczyć , sterownik o oznaczeniu 1Avv M4 znalazłem rosyjski program ale się nie łączy po K-line . Nie mam koncepcji co dalej robić . Nie wiem nawet czyjej produkcji jest ten sterownik .
  • Poziom 38  
    Wygląda jak SIRIUS D4 z matiza, być może tak jak w matizie, odczytywać błędy da się na zworkę.
  • Poziom 20  
    błędów to on raczej nie ma bo check gaśnie ale wariują wolne obroty czyli leci na 3000 nawet , tam została transmisja ALDL ? Miałem podobny przypadek w lanosie chyba ale tam zrobiłem klona a tu nie mam konceptu , nie wiem co w nim naprawdę siedzi na siriusa 32 to nie wyglada bo ma dwie płyty a nie jak sirius 32 otwieraną ze jest dostep to 29F200 , dziwny jakiś bo nie potrafię go rozpoznać
  • Poziom 38  
    Marek Sp napisał:
    tam została transmisja ALDL ?
    Naprawdę nie wiem, AMX500 lub AMX510 takie coś jeszcze znalazłem - ale co do matiza .
    Angielska serwisówka 2003 matiza podaje SIRIUS D3, także D4 w chevroletach może już być inny.

    Jak ma TPS to obstawiałbym jego, zwykle on robi te obroty, chyba że wiązka. Przepustnicą nie kręcono ? U mnie zmiana o 0,1V i obrotek szaleje.

    http://500.5053.com.cn/daewoo/EN/GMDE_TIS_START.html może tu coś znajdziesz.

    http://www.forum.chevrolet.org.pl/viewtopic.php?p=19667

    Jeszcze jedno, jak wypniesz immobilizer to połączysz się ze sterownikiem ?
  • Poziom 20  
    Nie, podmieniona przepustnica i to samo , nie próbowałem rozkręciłem stera przypomina syriusa . Te tematy znam i mam nawet tą dokumentacje offline, nie daje sie czytać po OBD a jak zapali to otwiera sobie przepustnice i się kręci na 3000 podejrzewam ze uwalony ster tyle że nie wiem jak obejść w tym sterze immo czyli podmianka niemożliwa . Żeby palił check to jeszcze bym grzebał ale on uważa ze ma sie kręcić te 3 K obrotów.
  • Poziom 38  
    Błąd czujnika TP nie musi być, dla niego błędem byłoby niskie lub wysokie napięcie powodowane uszkodzeniem wiązki, np 0V lub 5V. Napięcie rzędu 0,5 V lub 0,7V błędu nie wykaże, ale ta odchyłka od wymaganego 0.6V rozstraja ecm. To przykład jak u mnie reaguje, mogę nakręcić złe napięcie i błędu nie będzie, ale obroty będą wariackie.
    Ty to masz w całości, czy osobno - TPS i "krokowy" ? Jak osobno to na chwilę pomaga wyjęcie wtyczki TPS i ponowne włożenie, niestety podobnie reaguje na MAP, ale temu przynajmniej nie zmienia się wskazanie na gazie.
    Co do immo, na innym forum chłopak walczy/ł z odpaleniem silnika, też nie mógł połączyć się ze sterownikiem, mimo że wcześniej działało.

    Cytat:
    Przeleciałem dzisiaj całą elektrykę w aucie i niestety wszystkie kabelki są OK. W akcie desperacji odpinałem poszczególne jednostki podłączone do wtyczki. Wiadomo ECU nie odpinałem ale coś mie tchnęło z tym immo.
    Bingo!
    Jak odpiąłem immo to elegancko skaner połączył się z kompem i wykasowałem błędy. :jupi: Jakieś duperele o wypadającym zapłonie, pewnie od kręcenia podczas awarii. Podłączyłem ponownie immo i zapaliłem auto. Check zgasł. :jupi:
    Dalej mam takie objawy:
    Jak podpinam wtykę do ODB ale nie do PCta to auto zapali na sekunkę i zgaśnie.
    Jak połacze do USB od PCta to nawet na sekundę nie zaskoczy.
    Jak wyciągnę skaner z gniazda ODB do pali normalnie.
    Jak odepnę immo to mogę normalnie połączyć skaner i zrobić diagnostykę ale auta nie zapalę (wiadomo odpięte immo).

    Też 1,6
  • Poziom 20  
    Tam jest nastawnik czyli silnik elektryczny z potencjometrem , podobne rozwiązanie spotykałem w VW . Nie sprawdzałem napiec , nie próbowałem wypinania immo , dziwne bo dlaczego immo ma blokować diagnostykę ? Jak odczytać parametry nie mówiąc o adaptacji przepustnicy ?
  • Poziom 38  
    Marek Sp napisał:
    dziwne bo dlaczego immo ma blokować diagnostykę ?
    Jakbym wiedział, to bym mu napisał. Tu też jakoś tłumów nie widać...
    Z TPS to nie problem, mierzysz napięcie i zastanawiasz się czy dobre, wg schematu masz dwa potencjometry, może jeden kłamie ? Tylko jakie napięcie jest prawidłowe ?
    Przepustnica to pewnie używka ? W moim jak się gaźnikowiec dorwie do śrubki zderzaka klapki, to też "wyreguluje" obroty, prawda ?