Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen Xsara. - Tylna belka.

14 Wrz 2016 23:38 1065 14
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    To zależy co uważasz za warunki amatorskie. Mocne imadło, duży młotek, podstawowe klucze i jakiś palnik to minimum. Ja zawsze zaznaczam sobie drążki na wieloklinach. Ale nie wierzę, że czopy będą dobre. Co do luzu na wahaczu, to nie wyczuwalny na nowych czopach, tam są dość szerokie łożyska.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    Drążek stabilizatora to trzyma ta jedna śruba co i przykręcony jest uchwyt linki ręcznego. Pozostałe 2 drążki nie są na ciasno wprasowywane tylko na różne sposoby zabezpieczane przed wysuwaniem, ale korozja robi swoje i łatwo nie będzie je powyciągać.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 35  
    Powodzenia. Jak uszczelniacze już puszczają to rdza masz na całym czopie, a on ma ze 30 cm.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    Dletego pisałem o palniku :-) :-) :-)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    Stawiam, że źle się to skończy. Chyba, ze jesteś uparty to możliwe że dasz radę.
  • Poziom 35  
    Kiedyś rozbierałem już zablokowaną belkę. Jedna strona szybko poszła, a ta zablokowana szkoda gadać. Straciłem 3 dni, prawie pół litra WD-40 czy czegoś tam innego i napieprzanie młotem 5kg.
  • Poziom 20  
    pepe150 napisał:
    Kiedyś rozbierałem już zablokowaną belkę. Jedna strona szybko poszła, a ta zablokowana szkoda gadać. Straciłem 3 dni, prawie pół litra WD-40 czy czegoś tam innego i napieprzanie młotem 5kg.


    Właśnie o tym mówię.
  • Poziom 35  
    Ale jak chce to niech robi :p
    Może się nauczy czegoś ;)
  • Użytkownik usunął konto