Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
CControls
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Prośba o sprawdzenie logów FRST - wyczyszczony pulpit

Adam-T 15 Wrz 2016 08:53 585 10
  • #1 15 Wrz 2016 08:53
    Adam-T
    Poziom 38  

    Witam.
    Proszę o sprawdzenie załączonych logów.
    Komputer służbowy na którym zainstalowane jest "trochę" ważnych programów siemensa oraz plików (między innymi wsady do sterowników siemensa). Dużo rzeczy była po prostu na pulpicie (na co dzień nie jak go użytkuje). Ostatnio komputer podłączony był do sieci i uruchomione było radio internetowe (a miał w ogóle być nie podłączany do sieci). Nagle zrobił restart i teraz pulpit wygląda jak po świeżej instalacji windowsa. Np w menu start w narzędziach systemowych został tylko internet explorer, a uruchamiając Przywracanie systemu nie ma, żadnych punktów do przywrócenia. Nieco wcześniej skanowany był przez MBAM, który usunął trochę śmieci.
    Teraz jeszcze niczym nie skanowałem poza FRST. Jest jakaś szansa na odzyskanie plików, które były na pulpicie?
    Z góry dziękuję za pomoc.

    0 10
  • CControls
  • Pomocny post
    #2 15 Wrz 2016 10:08
    krzychupar
    Poziom 41  

    Odinstaluj:
    WinZip (HKLM\...\WinZip) (Version: 2.3.12 - Winzipper Pvt Ltd.) <==== UWAGA

    Otwórz notatnik systemowy i wklej:
    Task: C:\windows\Tasks\ChelfNotify Task.job => C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\ChelfNotify\BrowserUpdate.exe <==== UWAGA
    Hosts:
    (hxxp://www.amule.org/) C:\Program Files\walalala co\aMuleCustom\ed2k.exe
    HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.nuesearch.com/?type=hp&ts=1473682219&z=‹&from=wpm0912&uid=ST9320325AS_S2W89WH6XXXXS2W89WH6
    HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.nuesearch.com/?type=hp&ts=1473682219&z=‹&from=wpm0912&uid=ST9320325AS_S2W89WH6XXXXS2W89WH6
    HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://v9.com/?type=hp&ts=1450257489&...;z=b0037bf5172dda8997b45dcgaz9wde1o3wamazcb6b
    HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://v9.com/?type=hp&ts=1450257489&...;z=b0037bf5172dda8997b45dcgaz9wde1o3wamazcb6b
    SearchScopes: HKLM -> {425ED333-6083-428a-92C9-0CFC28B9D1BF} URL = hxxp://v9.com/web?type=ds&ts=1450257489&a...7bf5172dda8997b45dcgaz9wde1o3wamazcb6b&q={searchTerms}
    SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {425ED333-6083-428a-92C9-0CFC28B9D1BF} URL = hxxp://v9.com/web?type=ds&ts=1450257489&a...7bf5172dda8997b45dcgaz9wde1o3wamazcb6b&q={searchTerms}
    SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> {425ED333-6083-428a-92C9-0CFC28B9D1BF} URL = hxxp://v9.com/web?type=ds&ts=1450257489&a...7bf5172dda8997b45dcgaz9wde1o3wamazcb6b&q={searchTerms}




    BHO: DivX Plus Web Player HTML5 <video> -> {326E768D-4182-46FD-9C16-1449A49795F4} -> C:\Program Files\DivX\DivX Plus Web Player\ie\DivXHTML5\DivXHTML5.dll => Brak pliku
    BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper -> {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} -> C:\Program Files\Java\jre1.8.0_73\bin\ssv.dll => Brak pliku
    BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper -> {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} -> C:\Program Files\Java\jre1.8.0_73\bin\jp2ssv.dll => Brak pliku
    StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - c:\program files\internet explorer\iexplore.exe hxxp://www.nuesearch.com/?type=sc&ts=1473826911&z=‹&from=wpm0912&uid=ST9320325AS_S2W89WH6XXXXS2W89WH6
    FF Plugin: @divx.com/DivX Plus Web Player Plug-In,version=1.0.0 -> C:\Program Files\DivX\DivX Plus Web Player\npdivx32.dll [Brak pliku]
    FF Plugin: @divx.com/DivX VOD Helper,version=1.0.0 -> C:\Program Files\DivX\DivX OVS Helper\npovshelper.dll [Brak pliku]
    FF Plugin: @java.com/DTPlugin,version=11.73.2 -> C:\Program Files\Java\jre1.8.0_73\bin\dtplugin\npDeployJava1.dll [Brak pliku]
    FF Plugin: @java.com/JavaPlugin,version=11.73.2 -> C:\Program Files\Java\jre1.8.0_73\bin\plugin2\npjp2.dll [Brak pliku]
    FF Plugin: @tools.google.com/Google Update;version=3 -> C:\Program Files\Google\Update\1.3.31.5\npGoogleUpdate3.dll [Brak pliku]
    FF Plugin: @tools.google.com/Google Update;version=9 -> C:\Program Files\Google\Update\1.3.31.5\npGoogleUpdate3.dll [Brak pliku]
    FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [{23fcfd51-4958-4f00-80a3-ae97e717ed8b}] - C:\Program Files\DivX\DivX Plus Web Player\firefox\DivXHTML5 => nie znaleziono
    CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [nneajnkjbffgblleaoojgaacokifdkhm] - C:\Program Files\DivX\DivX Plus Web Player\chrome\DivXHTML5\DivXHTML5.crx <nie znaleziono>
    StartMenuInternet: chrome.exe - c:\program files\ghokswa browser\ghokswa\chrome.exe
    StartMenuInternet: Google Chrome - c:\program files\google\chrome\application\chrome.exe hxxp://www.nuesearch.com/?type=sc&ts=1473826911&z=‹&from=wpm0912&uid=ST9320325AS_S2W89WH6XXXXS2W89WH6
    S2 almservice; "C:\Program Files\Common Files\Siemens\sws\almsrv\almsrvx.exe" [X]
    S2 browserServer_2015.11.03.11.07.36; C:\Program Files\ghokswa Browser\ghokswa\bin\browserServer.exe [X]
    S2 btwdins; C:\Program Files\Lenovo\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe [X]
    S2 CCAgent; C:\Program Files\Common Files\Siemens\ACE\bin\CCAgent.exe [X]
    S3 CCEClient; C:\Program Files\Common Files\Siemens\ace\bin\CCEClient.exe [X]
    S2 CCEServer; C:\Program Files\Common Files\Siemens\ace\bin\CCEServer.exe [X]
    S2 CCFLIC0; C:\Program Files\GE Fanuc\Proficy Common\M4 Common Licensing\CCFLIC0.exe [X]
    S3 CIMPLICITY Advanced Viewer; "C:\Program Files\GE Fanuc\Proficy CIMPLICITY\exe\ptopc.exe" [X]
    S3 CimplicityViewConnectionService; C:\Program Files\GE Fanuc\Proficy CIMPLICITY\exe\CimplicityViewConnectionService.exe [X]
    S2 CimProxy; C:\Program Files\GE Fanuc\Proficy CIMPLICITY\exe\CimProxy.exe [X]
    S2 datazipsvc; C:\Program Files\DataZip\datazipsvc.exe [X]
    S3 GefVCRService; C:\Program Files\GE Fanuc\Proficy CIMPLICITY\exe\GefVCRService.exe [X]
    S2 gupdate; "C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /svc [X]
    S3 gupdatem; "C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /medsvc [X]
    S2 HWDeviceService.exe; "C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\DatacardService\HWDeviceService.exe" -/service [X]
    S3 IDriverT; "C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe" [X]
    S2 MBAMService; "C:\Program Files\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe" [X]
    S2 MSSQL$CIMPLICITY; "C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\GE Fanuc\Proficy CIMPLICITY\MSSQL.1\MSSQL\Binn\sqlservr.exe" -sCIMPLICITY [X]
    S2 MSSQL$WINCCFLEXEXPRESS; "C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL.2\MSSQL\Binn\sqlservr.exe" -sWINCCFLEXEXPRESS [X]
    S2 MSSQL$WINCCPLUS; "C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL.3\MSSQL\Binn\sqlservr.exe" -sWINCCPLUS [X]
    S4 MSSQLServerADHelper; "C:\Program Files\Microsoft SQL Server\90\Shared\sqladhlp90.exe" [X]
    S3 MuxConfTool; C:\Program Files\Sierra Wireless\Drivers/plugins/com.wavecom.drivers.cmux_4.5.6.0-201401031529/resources/MuxConfTool.exe [X]
    S3 OPCAECOLLECTOR1; "C:\Program Files\GE Fanuc\Proficy Server\Historian\Server\ihOpcAeCollector.exe" REG=pwik_OPCAE_CIMPLICITY_HMI_AESvr_1 [X]
    S3 OPCCOLLECTOR1; "C:\Program Files\GE Fanuc\Proficy Server\Historian\Server\ihOpcCollector.exe" REG=pwik_OPC_CIMPLICITY_HMI_OPCServer [X]
    S3 ProficyDrivers; C:\Program Files\GE Fanuc\Proficy Drivers\Win32\ProficyDrivers.exe [X]
    S2 qkseeService; C:\Program Files\qksee\qkseeSvc.exe [X]
    S3 RedundancyControl; C:\Program Files\Common Files\Siemens\ace\bin\RedundancyControl.exe [X]
    S3 RedundancyState; C:\Program Files\Common Files\Siemens\ace\bin\RedundancyState.exe [X]
    S2 s7asysvx; "C:\Program Files\Siemens\Step7\S7BIN\s7asysvx.exe" [X]
    S2 s7oiehsx; C:\Program Files\Common Files\Siemens\S7IEPG\s7oiehsx.exe [X]
    S2 S7TraceServiceX; C:\Program Files\Common Files\Siemens\Automation\TraceEngine\bin\S7TraceServiceX.exe [X]
    S2 SCSMonitor; C:\Program Files\Common Files\Siemens\ace\bin\SCSMX.exe [X]
    S4 SQLBrowser; "C:\Program Files\Microsoft SQL Server\90\Shared\sqlbrowser.exe" [X]
    S2 SQLWriter; "C:\Program Files\Microsoft SQL Server\90\Shared\sqlwriter.exe" [X]
    S4 IntelIde; Brak ImagePath
    U1 WS2IFSL; Brak ImagePath
    C:\Windows\versapro.exe
    EmptyTemp:

    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
    Uruchom FRST i kliknij w Fix/Napraw.

    0
  • Pomocny post
    #3 15 Wrz 2016 10:10
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Uzyj np. DMDE i sprobuj odzyskac pliki o ile cos znajdzie, oczywiscie nic nie zapisuj na dysku ani nie uruchamiaj z niego systemu.

    Jak juz sie z tym uporasz to:

    Odinstaluj:
    DataZip
    qksee
    WinZip

    Co masz w katalogu C:\Program Files\walalala co?

    Obok frst.exe utworz plik Fixlist.txt z zawartoscia:
    Task: C:\windows\Tasks\ChelfNotify Task.job => C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\ChelfNotify\BrowserUpdate.exe <==== UWAGA
    (Trend Corp.) C:\Documents and Settings\PWiK Szczecinek\Dane aplikacji\setup1\TSvr.exe
    HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.nuesearch.com/?type=hp&ts=1473682219&z=‹&from=wpm0912&uid=ST9320325AS_S2W89WH6XXXXS2W89WH6
    HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.nuesearch.com/?type=hp&ts=1473682219&z=‹&from=wpm0912&uid=ST9320325AS_S2W89WH6XXXXS2W89WH6
    HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://v9.com/?type=hp&ts=1450257489&...;z=b0037bf5172dda8997b45dcgaz9wde1o3wamazcb6b
    HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://v9.com/?type=hp&ts=1450257489&...;z=b0037bf5172dda8997b45dcgaz9wde1o3wamazcb6b
    SearchScopes: HKLM -> {425ED333-6083-428a-92C9-0CFC28B9D1BF} URL = hxxp://v9.com/web?type=ds&ts=1450257489&a...7bf5172dda8997b45dcgaz9wde1o3wamazcb6b&q={searchTerms}
    SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {425ED333-6083-428a-92C9-0CFC28B9D1BF} URL = hxxp://v9.com/web?type=ds&ts=1450257489&a...7bf5172dda8997b45dcgaz9wde1o3wamazcb6b&q={searchTerms}
    SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> {425ED333-6083-428a-92C9-0CFC28B9D1BF} URL = hxxp://v9.com/web?type=ds&ts=1450257489&a...7bf5172dda8997b45dcgaz9wde1o3wamazcb6b&q={searchTerms}
    StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - c:\program files\internet explorer\iexplore.exe hxxp://www.nuesearch.com/?type=sc&ts=1473826911&z=‹&from=wpm0912&uid=ST9320325AS_S2W89WH6XXXXS2W89WH6
    CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [nneajnkjbffgblleaoojgaacokifdkhm] - C:\Program Files\DivX\DivX Plus Web Player\chrome\DivXHTML5\DivXHTML5.crx <nie znaleziono>
    StartMenuInternet: chrome.exe - c:\program files\ghokswa browser\ghokswa\chrome.exe
    StartMenuInternet: Google Chrome - c:\program files\google\chrome\application\chrome.exe hxxp://www.nuesearch.com/?type=sc&ts=1473826911&z=‹&from=wpm0912&uid=ST9320325AS_S2W89WH6XXXXS2W89WH6
    S2 browserServer_2015.11.03.11.07.36; C:\Program Files\ghokswa Browser\ghokswa\bin\browserServer.exe [X]
    S2 datazipsvc; C:\Program Files\DataZip\datazipsvc.exe [X]
    S2 qkseeService; C:\Program Files\qksee\qkseeSvc.exe [X]
    2016-09-14 06:21 - 2016-09-15 06:21 - 00000344 _____ C:\windows\Tasks\ChelfNotify Task.job
    2016-09-12 14:16 - 2016-09-12 14:16 - 00000003 _____ C:\windows\system32\EN_14944406.html
    2016-09-12 14:11 - 2016-09-12 14:11 - 00000003 _____ C:\windows\system32\EN_14635437.html
    2016-09-12 14:11 - 2016-09-12 14:11 - 00000003 _____ C:\windows\system32\EN_14635312.html
    2016-09-12 14:10 - 2016-09-12 14:10 - 00000003 _____ C:\windows\system32\pl_14561906.html
    2016-09-12 14:10 - 2016-09-12 14:10 - 00000003 _____ C:\windows\system32\EN_14594718.html
    2016-09-12 14:10 - 2016-09-12 14:10 - 00000003 _____ C:\windows\system32\EN_14594593.html
    2016-09-12 14:10 - 2016-09-12 14:10 - 00000003 _____ C:\windows\system32\EN_14575875.html
    2016-09-12 14:10 - 2016-09-12 14:10 - 00000003 _____ C:\windows\system32\EN_14575515.html
    2016-09-12 14:10 - 2016-09-12 14:10 - 00000003 _____ C:\windows\system32\EN_14572828.html
    2016-09-12 14:10 - 2016-09-12 14:10 - 00000003 _____ C:\windows\system32\EN_14572656.html
    2016-09-12 14:10 - 2016-09-12 14:10 - 00000003 _____ C:\windows\system32\EN_14563140.html
    2016-09-12 14:10 - 2016-09-12 14:10 - 00000003 _____ C:\windows\system32\EN_14563000.html
    2016-09-12 14:10 - 2016-09-12 14:10 - 00000003 _____ C:\windows\system32\EN_14562250.html
    2016-08-18 16:17 - 2016-08-24 07:25 - 00000000 _____ C:\windows\system32\tmp6.html
    2016-09-14 08:35 - 2015-12-18 13:59 - 00000000 ____D C:\Program Files\DataZip
    2016-09-14 06:21 - 2016-07-13 08:22 - 00000000 ____D C:\windows\system32\_SSpm
    EmptyTemp:

    W FRST wybierz Napraw.

    0
  • CControls
  • #4 15 Wrz 2016 10:46
    Adam-T
    Poziom 38  

    W załączniku nowe logi po naprawie (po obu naprawach).

    Kolobos napisał:
    Co masz w katalogu C:\Program Files\walalala co?

    Był eMule - odinstalowałem, nie wiem skąd się wziął.

    Kolobos napisał:
    Uzyj np. DMDE i sprobuj odzyskac pliki o ile cos znajdzie, oczywiscie nic nie zapisuj na dysku ani nie uruchamiaj z niego systemu.

    A to już chyba zlecę firmie informatycznej.
    Dziękuję za pomoc.

    0
  • Pomocny post
    #5 15 Wrz 2016 18:53
    mati211p
    Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych

    Adam-T napisał:
    Jest jakaś szansa na odzyskanie plików, które były na pulpicie?
    Z góry dziękuję za pomoc.

    Masz w Documents and Settings dwa katalogi:
    PWiK Szczecinek i PWiK Szczecinek.PWIK Potwierdza to:
    2016-09-14 08:37 - 2016-09-14 08:37 - 00000000 ____D C:\Documents and Settings\PWiK Szczecinek.PWIK
    Taki skutek powoduje np uszkodzenie gałęzi rejestru HKCU. Można to przywrócić jak chcesz. Swoje pliki masz w C:\Documents and Settings\PWiK Szczecinek\Pulpit - nie zostały skasowane a wygląda to jak świeża instalacja.
    Adam-T napisał:
    Przywracanie systemu nie ma, żadnych punktów do przywrócenia.

    Ponadto masz punkty przywracania systemu:
    30-08-2016 09:18:05 Punkt kontrolny systemu
    31-08-2016 10:30:00 Punkt kontrolny systemu
    01-09-2016 15:33:55 Punkt kontrolny systemu
    02-09-2016 16:29:59 Punkt kontrolny systemu
    03-09-2016 17:29:59 Punkt kontrolny systemu
    04-09-2016 18:29:59 Punkt kontrolny systemu
    05-09-2016 19:16:53 Punkt kontrolny systemu
    06-09-2016 19:28:53 Punkt kontrolny systemu
    07-09-2016 20:16:52 Punkt kontrolny systemu
    08-09-2016 21:28:52 Punkt kontrolny systemu
    12-09-2016 11:01:39 Punkt kontrolny systemu
    13-09-2016 11:12:35 Punkt kontrolny systemu
    14-09-2016 11:43:36 Punkt kontrolny systemu

    0
  • #6 15 Wrz 2016 20:17
    Adam-T
    Poziom 38  

    Dziękuję za odpowiedź. Co do plików z pulpitu to sprawdzę to jutro bo komputer w pracy. Jeśli chodzi o przywracanie systemu to widziałem to logach z FRST ale jak się uruchomi przywracanie systemu w oknie wybierania punktu nie ma żadnego punktu. Zwróciłem też uwage, że programy zainstalowane niby są w dodaj/usuń, są w Program Files ale wchodząc jakiś konkretny folder danego programy brakuje w nim plików. Tak jakby zostały same "resztki" po deinstalacji. Mam wrażenie, że pliki fizycznie gdzies są tylko jakieś dziadostwo je ukryło. Sprawdzając zajętość dysku C wychodzi, że jest ok 12,5GB zajęte. Otwierając dysk zaznaczając wszystkie pliki i foldery (ukryte są widoczne łącznie z systemowymi) wychodzi nie całe 9GB.

    0
  • Pomocny post
    #7 15 Wrz 2016 20:54
    mati211p
    Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych

    Zapomniałeś o System Volume Information do którego nie masz obecnie dostępu. Tam może być brakujące 3,5GB. Jak sprawdzisz lokalizację pulpitu poprzedniego podaną przeze mnie to będzie można coś więcej na ten temat powiedzieć. Wtedy, jeśli będą tam wszystkie pliki pulpitu teoretycznie biorąc najnowszą (ale sprawną) wersję pliku gałęzi rejestru HKCU (plik NTUSER.DAT) z folderu Snapshot z System Volume Information (oryginalna nazwa pliku w tym folderze _REGISTRY_USER_NTUSER_S......................................, gdzie kropki to kolejne oznaczenia odnoszące się do konkretnego użytkownika) można próbować przywrócić poprzednie konto do działania, z zachowaniem plików pulpitu, ustawień itd.

    0
  • #8 15 Wrz 2016 21:13
    Adam-T
    Poziom 38  

    Faktycznie nie pomyślałem o System Volume Information. Dziękuję jeszcze raz za odzew. Jutro się odezwę jak sprawdzę te pliki z pulpitu.

    0
  • #9 16 Wrz 2016 07:19
    Adam-T
    Poziom 38  

    mati211p napisał:
    Taki skutek powoduje np uszkodzenie gałęzi rejestru HKCU. Można to przywrócić jak chcesz. Swoje pliki masz w C:\Documents and Settings\PWiK Szczecinek\Pulpit - nie zostały skasowane a wygląda to jak świeża instalacja.

    Niestety tutaj został tylko jeden folder z jakimiś sterownikami.
    mati211p napisał:
    Ponadto masz punkty przywracania systemu:
    30-08-2016 09:18:05 Punkt kontrolny systemu
    31-08-2016 10:30:00 Punkt kontrolny systemu
    01-09-2016 15:33:55 Punkt kontrolny systemu
    02-09-2016 16:29:59 Punkt kontrolny systemu
    03-09-2016 17:29:59 Punkt kontrolny systemu
    04-09-2016 18:29:59 Punkt kontrolny systemu
    05-09-2016 19:16:53 Punkt kontrolny systemu
    06-09-2016 19:28:53 Punkt kontrolny systemu
    07-09-2016 20:16:52 Punkt kontrolny systemu
    08-09-2016 21:28:52 Punkt kontrolny systemu
    12-09-2016 11:01:39 Punkt kontrolny systemu
    13-09-2016 11:12:35 Punkt kontrolny systemu
    14-09-2016 11:43:36 Punkt kontrolny systemu

    Tak to u mnie wygląda
    Prośba o sprawdzenie logów FRST - wyczyszczony pulpit

    0
  • Pomocny post
    #10 17 Wrz 2016 12:26
    mati211p
    Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych

    Skoro nie ma tam tych plików to i ręczne przywracanie niewiele pomoże, być może dlatego powstało nowe konto użytkownika. W takim razie bez używania systemu już więcej z tego dysku zostaje użycie DMDE (wersja pod DOS/linux lub Windows pod innym systemem z innego dysku - ale jeśli to komputer firmowy to raczej odpada) i sprawdzenie czy nie znajdzie zaginionych plików.

    0
  • #11 17 Wrz 2016 13:27
    Adam-T
    Poziom 38  

    W takim razie dziękuję bardzo za pomoc. Temat uważam za wyczerpany.
    Pozdrawiam.

    0