Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kierowca ciężarówki - jak mieć internet w trasie?

daniel_koczupinda 15 Wrz 2016 17:29 3663 30
  • #1 15 Wrz 2016 17:29
    daniel_koczupinda
    Poziom 5  

Witam !
    Jestem kierowcą ciężarówki. Jeżdżę tylko po Polsce. Jak mieć internet w trasie? Czasami stoję na parkingu człowiek by chciał na laptopie zerknać co słychać, ale nie ma tego netu. Mam telefon wiem co to udostępnienie internetu w telefonie i mam już w lapku, ale transfer szybko schodzi. Jak inaczej mieć internet w trasie? Tylko w Polsce mi chodzi w lapku !

Słyszałem coś o internet na kartę to co w linku poniżej:
    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=q...KART%C4%98&bmatch=base-relevance-ele-1-5-0829

Taką kartę się kupuje i wkłada się do jakiegoś pendriva i jego do laptopa i normalnie internet działa w lapku?

Jakie taki pendrive się nazywa, jaki kupić ?

Pomoże ktoś?

0 29
  • #2 15 Wrz 2016 17:48
    matek451
    Specjalista Sieci, Internet

Zamiast modemu 3G/LTE kup mobilny router MiFi. Z nim laptop łączy się po WiFi tak jak z telefonem. Możesz go na postoju wystawić nawet na zewnątrz. Polecany E5577 lub E5573 np. http://allegro.pl/huawei-e5577-airbox-uzywany-i6483842596.html . Do tego jakiś starter internetowy. w Plusie za rejestrację startera za 5 zł dostaniesz 50GB bonusu internetowego. W Play za rejestrację karty Play Internet na Kartę za 9 zł 100GB. W Plusie można tak zarejestrować 5 kart i dostać bonus a w Play 10 kart.

0
  • #3 15 Wrz 2016 17:59
    daniel_koczupinda
    Poziom 5  

To mówisz kolego, że jak dla mnie to nie bawić się w nic innego tylko kupić tak jak napisałeś mobilny router MiFi ?

nie bawić się w kupowanie modemu ?

0
  • #4 15 Wrz 2016 18:34
    matek451

Oczywiście, koszt modemu z LTE to minimum 100 zł. Do twoich zastosowań tylko MiFi, możesz go podłączyć pod gniazdo zapalniczki poprzez zasilacz USB.

0