Witam.
Stałem sie posiadaczem laguny 2 1,9 dci z 2000r (tak pisze w dow. rej.). Auto miało zrobiony rozrząd, zregenerowaną turbinę, wymieniony 1 wtrysk. Stało około roku. Ciężko odpalało, nie miało mocy na niskich obrotach, lekko kopciło na niebiesko. Zgasło i nie chce odpalić, rozrusznik zaczyna kręcić, silnik zaskakuje i koniec, rozrusznik dalej kreci, zaczyna mrugać kontrolka silnika. Tak jest za każdym razem. Na zaciąg jest tak samo, silnik, gdy puszczam sprzęgło łapie i koniec. Wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem, pompa paliwo daje (odkręcony przewód za pompą, palcem podczas kręcenia nie można utrzymać), zawór na poprzecznej listwie, z której wychodzą przewody paliwa na wtryski podczas kręcenia rozrusznikiem nie puszcza. Zawór egr wyczyszczony. Czujnik walu ma około 660 ohm rezystancji, czujnik walka rozrządu około 950 ohm pomiędzy stykiem pierwszym i drugim, podobnie pomiędzy pierwszym i trzecim. Wał zablokowany, kolo wałka rozrządu na punkcie (godz. 12). Stycznik (przekaźnik) pompy załącza i trzyma. Na samostarcie silnik pracuje, turbina dmucha. Program DDT2000 pokazuje:

Bardzo proszę o pomoc
Stałem sie posiadaczem laguny 2 1,9 dci z 2000r (tak pisze w dow. rej.). Auto miało zrobiony rozrząd, zregenerowaną turbinę, wymieniony 1 wtrysk. Stało około roku. Ciężko odpalało, nie miało mocy na niskich obrotach, lekko kopciło na niebiesko. Zgasło i nie chce odpalić, rozrusznik zaczyna kręcić, silnik zaskakuje i koniec, rozrusznik dalej kreci, zaczyna mrugać kontrolka silnika. Tak jest za każdym razem. Na zaciąg jest tak samo, silnik, gdy puszczam sprzęgło łapie i koniec. Wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem, pompa paliwo daje (odkręcony przewód za pompą, palcem podczas kręcenia nie można utrzymać), zawór na poprzecznej listwie, z której wychodzą przewody paliwa na wtryski podczas kręcenia rozrusznikiem nie puszcza. Zawór egr wyczyszczony. Czujnik walu ma około 660 ohm rezystancji, czujnik walka rozrządu około 950 ohm pomiędzy stykiem pierwszym i drugim, podobnie pomiędzy pierwszym i trzecim. Wał zablokowany, kolo wałka rozrządu na punkcie (godz. 12). Stycznik (przekaźnik) pompy załącza i trzyma. Na samostarcie silnik pracuje, turbina dmucha. Program DDT2000 pokazuje:


Bardzo proszę o pomoc
