Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Zamek centralny golf 3 problem z przepalaniem bezpieczników

15 Wrz 2016 22:07 480 5
  • Poziom 8  
    Witam
    Mam samochód golfa 3 z centralnym zamkiem na pilota. Dawniej zamek był otwierany z kluczyka ale musiałem go przerobić na pilota ponieważ jakaś zapadka sie popsuła w klamce i wymiana była nie opłacalna wiec teraz zamek otwierany jest z pilota. I tu jest moje pytanie, co może byc przyczyna ze zamek centralny przepala mi bezpiecznik. Co jakiś czas co kilka dni samochód nie che się otworzyć albo zamknąć ponieważ nie działa juz zamek, nie słychać sprężarki . po wymianie bezpiecznika wszystko działa jak należy. Zaznaczam ze jestem zupełnie zielony w tym temacie i chciałbym jechac z tym do elektryka ale chciałbym wiedziec co moze byc przyczyna zeby nie wymienił mi połowy samochodu.
  • Poziom 25  
    To jedź do uczciwego elektryka:D:D

Dodano po 3 [minuty]:

maverick 51225 napisał:
    Zaznaczam ze jestem zupełnie zielony w tym temacie

postawił bym na zawilgoconą "pompkę".
    Nie masz przypadkiem wilgoci w bagażniku ?
  • Poziom 8  
    wydaje mi sie ze nie. Od razu bym raczej zauwazył nawet po zapachu.

Dodano po 2 [minuty]:

zostaje mi niestety pojechanie do jakiegos elektryka i sprawdzenie od czego dzieją sie takie rzeczy.
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    Nie koniecznie . Pompka umiejscowiona jest tuż pod tylną lampą i niewielka nieszczelność lampy może mieć fatalny wpływ na wtyki do "pompki".

Dodano po 1 [minuty]:

Z drugim stwierdzeniem całkowicie się zgadzam. :D

Dodano po 2 [minuty]:

Pozostaje jeszcze możliwość przełamań na przelotce w drzwiach.
  • Poziom 8