Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Reklamy dzwiękowe - windows 10

hoolender 17 Wrz 2016 12:18 642 8
  • #1 17 Wrz 2016 12:18
    hoolender
    Poziom 2  

    Witam,
    Od kilku dni mam problem z wyskakującymi reklamami dźwiękowymi, szarym tłem pod reklamami oraz problemami z działaniem silverlighta czy flasha.
    Po wejściu na niektóre strony, przeglądarka potwornie zwalnia, wyskakuje szare tło, wyskakują reklamy dzwiękowe itd. Przeskanowałem komputer antywirusem, adwcleanerem, lecz nic nie pomogło.
    Najgorsza sytuacja jest na firefox, ale mam wrażenie że microsoft edge oraz opera tez nie działają normalnie.

    Bardzo proszę o pomoc.

    Załączam plik z OTL

    0 8
  • #4 17 Wrz 2016 12:47
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Zaloguj sie do routera i podaj jaki dns dostaje od dostawcy (wan).

    Odinstaluj Maxthon

    Obok frst.exe utworz plik Fixlist.txt z zawartoscia:
    Task: {00D46A3D-3172-4848-A882-71EFD6DA2348} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {0199ACD7-92F3-49F5-AFC9-58EFBD7411CB} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {202FCB7E-6B13-4F19-9E6B-A62E7EEF3803} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {28FD264A-1466-461F-B540-DFFE35BBFCEC} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeTime -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {411D41CB-1ED0-441E-877D-66DC506C9A14} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\rundetector -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {51E04F9A-F5C7-43F5-B187-43A0C323B874} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {6D5B90CE-70F7-442E-9A92-2248B4B863DA} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-Weekend -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {76BFCFD3-9AC8-4C74-88BD-F833AF486EDD} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {88314F2A-DBE1-4784-A9F2-EBBC018D3F1E} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {8C4E3F70-67F9-4002-A25A-BD2D5324EA92} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OnIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {90C56642-FDE5-4211-83F7-7551D96C91EC} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {93C95295-D876-40DC-924D-3973DA4754AE} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1474062073 => C:\Program Files (x86)\Opera\launcher.exe [2016-09-02] (Opera Software)
    Task: {94B19BDB-F237-4809-A609-8EB1B132342A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {A74F6EEC-E47F-4B29-9FC9-26A82E0DE7C3} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {B6924BA1-72D1-4BE3-AF90-92C168891186} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {B8C99943-6642-46A2-9104-AA2F5CA7F282} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {F0274DF8-24A3-44F3-9E80-B14681D70A78} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: C:\WINDOWS\Tasks\CreateExplorerShellUnelevatedTask.job => C:\WINDOWS\explorer.exe
    HKU\S-1-5-21-1200121253-1509662291-28845130-1002\...\RunOnce: [Application Restart #2] => C:\Users\Leszek\AppData\Local\SweetLabs App Platform\Engine\ServiceHostApp.exe --disable-internal-flash --noerrdialogs --no-message-box --disable-extensions --disable-web-security --disable-web-resou (dane wartości zawierają 585 znaków więcej).
    HKU\S-1-5-21-1200121253-1509662291-28845130-1002\...\Policies\Explorer: []
    CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    R2 ibtsiva; %SystemRoot%\system32\ibtsiva [X]
    2016-09-17 12:00 - 2016-09-17 12:00 - 00439806 _____ C:\Users\Leszek\Desktop\OTL.Txt
    2016-09-17 12:00 - 2016-09-17 12:00 - 00103364 _____ C:\Users\Leszek\Desktop\Extras.Txt
    2016-09-16 23:59 - 2016-09-16 23:59 - 00602112 _____ (OldTimer Tools) C:\Users\Leszek\Downloads\OTL.com
    2016-09-16 23:59 - 2016-09-16 23:59 - 00602112 _____ (OldTimer Tools) C:\Users\Leszek\Desktop\OTL.exe
    2016-09-16 23:41 - 2016-09-16 23:41 - 00003986 _____ C:\WINDOWS\System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1474062073
    2016-09-16 23:03 - 2016-09-16 23:55 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
    EmptyTemp:

    W FRST wybierz Napraw.

    0
  • #5 17 Wrz 2016 12:55
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    Otwórz notatnik systemowy i wklej:

    Cytat:
    Task: {00D46A3D-3172-4848-A882-71EFD6DA2348} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {0199ACD7-92F3-49F5-AFC9-58EFBD7411CB} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {202FCB7E-6B13-4F19-9E6B-A62E7EEF3803} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {28FD264A-1466-461F-B540-DFFE35BBFCEC} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeTime -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {411D41CB-1ED0-441E-877D-66DC506C9A14} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\rundetector -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {51E04F9A-F5C7-43F5-B187-43A0C323B874} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {6D5B90CE-70F7-442E-9A92-2248B4B863DA} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-Weekend -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {76BFCFD3-9AC8-4C74-88BD-F833AF486EDD} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {88314F2A-DBE1-4784-A9F2-EBBC018D3F1E} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {8C4E3F70-67F9-4002-A25A-BD2D5324EA92} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OnIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {90C56642-FDE5-4211-83F7-7551D96C91EC} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {94B19BDB-F237-4809-A609-8EB1B132342A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {A74F6EEC-E47F-4B29-9FC9-26A82E0DE7C3} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {B6924BA1-72D1-4BE3-AF90-92C168891186} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {B8C99943-6642-46A2-9104-AA2F5CA7F282} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {F0274DF8-24A3-44F3-9E80-B14681D70A78} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime -> Brak pliku <==== UWAGA
    HKU\S-1-5-21-1200121253-1509662291-28845130-1002\...\Policies\Explorer: []
    HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =
    HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page =
    HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
    HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
    HKU\S-1-5-21-1200121253-1509662291-28845130-1002\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =
    CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    R2 ibtsiva; %SystemRoot%\system32\ibtsiva [X]
    2016-09-16 23:03 - 2016-09-16 23:55 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
    EmptyTemp:


    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
    Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix/Napraw.
    W pasek adresu wpisz: about:support Kliknij Odśwież program Firefox.

    0
  • #6 17 Wrz 2016 13:38
    hoolender
    Poziom 2  

    Interfejs Informacja - Warstwa 2 Typ NAT Adres IP Status i rozwiązanie problemów Działanie
    ppp0.1 ATM-0/35 PPPoE Włączony
    2a01:115f:746:f100:32b5:c2ff:fe6b:40ee/56 Połączenie działa

    Nie wiem czy o to chodziło z tym routerem.

    Dodano po 15 [minuty]:

    Może to coś więcej pokaże

    0
  • #7 17 Wrz 2016 13:51
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Nie, masz zalogowac sie do routera, router to urzadzenie z ktorym laczy sie Twoja karta wifi.

    Zakladam, ze wiesz co to jest router i masz do niego login i haslo?

    Jezeli sprawia Ci to problem to usta pod Windows dnsy na: 8.8.8.8 oraz 8.8.4.4 i powinno byc ok.

    1
  • #8 17 Wrz 2016 15:05
    hoolender
    Poziom 2  

    Kolobos napisał:
    Nie, masz zalogowac sie do routera, router to urzadzenie z ktorym laczy sie Twoja karta wifi.

    Zakladam, ze wiesz co to jest router i masz do niego login i haslo?

    Jezeli sprawia Ci to problem to usta pod Windows dnsy na: 8.8.8.8 oraz 8.8.4.4 i powinno byc ok.


    Mój komputer łączy się z routerem na moje mieszkanie, a ten łączy się z routerem nazwijmy to głównym. Tak że z tym routerem to nie takie oczywiste, przynajmniej dla mnie. Podejrzewam że może być problem z routerem, bo po podłączeniu drugiego laptopa do wifi mam podobne problemy, natomiast w pracy jest ok.

    Problemy nie znikły po naprawie w FRST

    Tu Wan z mojego routera
    WAN
    Serwer DNS: 217.12.218.5 , 8.8.8.8

    0
  • #9 17 Wrz 2016 16:15
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Router glowny (ten do ktorego jest podlaczony Twoj router) jest zainfekowany, ma podmienione dnsy.

    Zaloguj sie do glownego routera, zmien dnsy na poprawne (8.8.8.8 oraz 8.8.4.4) oraz zablokuj dostep do panelu routera z internetu:
    http://www.tp-link.com.pl/article/?faqid=568 Instrukcja dla TP-Linka, ale w pozostalych ustawia sie podobnie.

    0