Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samochód do 15 000 złotych

KasiekTom 17 Wrz 2016 17:52 1260 24
  • #1 17 Wrz 2016 17:52
    KasiekTom
    Poziom 4  

Witam, jestem całkowicie zielona jeśli chodzi o samochody.. Więc mam pytanie: jaki samochód kupić do 15 000 złotych? Jaką markę, model? Z góry dziękuję za pomoc :)

0 24
  • #2 17 Wrz 2016 18:01
    janek1815
    Poziom 38  

Do tej kwoty możesz kupić fajny mały samochodzik lub wielkiego złoma. Sama określ co potrzebujesz czy do miasta czy w długie trasy itd. Mały, duży kombi czy coś innego.

0
  • #3 17 Wrz 2016 18:03
    marqqv
    Poziom 31  

Trudne pytanie . Czy to pierwsze auto ( opłaty od pojemności ) ? Jakie koszta eksploatacyjne miesięcznie ( paliwo opłaty amortyzacja ) zależne od pojemności . Jakie preferencje ( osobowe ,suw, terenowe , kombi itd.) . Auto na trasy czy do miasta na zakupy ?

0
  • #4 17 Wrz 2016 18:07
    KasiekTom
    Poziom 4  

Może powiem tak, potrzebuje samochód najlepiej nie duży. Jeśli chodzi o trasy, to dziennie samochodem pokonuje około 100 km. Chciałabym samochód jak najmniej awaryjny, najlepiej żeby był z instalacją lpg.

Dodano po 55 [sekundy]:

To będzie mój drugi samochód, pierwszy to totalny niewypał dlatego chcę zmienić..

0
  • #5 17 Wrz 2016 18:07
    MrMalo82
    Poziom 12  

janek1815 napisał:
    Do tej kwoty możesz kupić fajny mały samochodzik lub wielkiego złoma. Sama określ co potrzebujesz czy do miasta czy w długie trasy itd. Mały, duży kombi czy coś innego.

Z tego co ja się orientuje za 15000 zł nie ma nowych aut, więc pojęcie złom może dotyczyć aut niezależnie od wielkości.

Z segmentu B może to być Skoda Fabia, VW Polo, Citroen C3, Ford Fiesta, Corsa, Clio,
    Z segmentu C: Audi A3/Golf, Focus, Citroen C4, Toyota Auris

to tyle ode mnie, w mniejsze ani większe bym raczej nie szedł.

0
  • #6 17 Wrz 2016 18:13
    TechLOG
    Poziom 18