Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wzmacniacz Protect kondensator i Renaul Clio 1.2

sewek1000 17 Wrz 2016 20:11 837 4
  • #1 17 Wrz 2016 20:11
    sewek1000
    Poziom 14  

    Witam mam problem ze wzmacniaczem Firma nie znana okrągłe kolo podświetlane na niebiesko, od akumulatora do bagażnika idzie kabel 21 mm czerwony 5m i 21 mm czarny masa od karesorii krótki 0.5 m , następnie na zacisku czerwonym w bagażniku jest redukcja kabla na bezpiecznik 40 A Wzmacniacz Protect kondensator i Renaul Clio 1.2 następnie dalej jest kondensator CROUNCH 1F na wyświetlaczu 12.54 v podczas pracy silnika 14.04 V i i od kondensatora do wzmacniacza zastosowałem te kable Wzmacniacz Protect kondensator i Renaul Clio 1.2
    Do Rem podłączone z radia z kostki 12v Niebieski przewód, Radio to Blaupunkt Tokyo 110 , w momencie załączenia wzmacniacza i gdy basy zaczynają grać chwile pochodzi ok a później Protect i mniej więcej z częstotliwością 1s buczy wzmacniacz basem niezależnie czy podane jest źródło dźwięku czy też nie i czy odepnę kable chinch i miga logo na obudowie jak brałem zamiast z REM z radia a z zapalniczki objawy takie same jeżeli natomiast rozładuję kondensator i wzmacniacz i podłączę wszystko jest ok dopóki nie włączę silnika co może być nie tak ? siedzę już nad tym z 2 tydzień i pomysłów brak ;/

    0 4
  • #4 17 Wrz 2016 23:06
    milejow
    Poziom 42  

    sewek1000 napisał:
    Jutro zmienię bo teraz noc i pod blokiem nic nie widać

    Ciekawe czy będziesz taki wesoły jak sprawdzą się moje słowa a prędzej czy później się sprawdzą.
    Co do nagłośnienia-to rytmiczne buczenie to szkodliwe sprzężenie zwrotne, zmniejsz poziom sygnału z radia do wzmacniacza, jeśli to nie pomoże to wzmacniacz lipa bo z byle powodu się wzbudza.

    0
  • #5 18 Wrz 2016 20:19
    sewek1000
    Poziom 14  

    najpierw tak się działo jak miałem za słabe kable że jak był bas to się zaczynało psuć, później wyregulowałem potencjometrami i było ok postanowiłem wstawić większe kable + kondensator + nowy chincze i jest jeszcze gorzej tz. czasami jest tak że gra dobrze i w pewnym momencie się rozłącza i buczy,i protect a jak zacznie buczeć to jak wyjmę wtyk od aux czy zacznę kręcić potencjometrami nic to nie daje czy też odpinam głośniki i podpinam też lipa, dopiero wypięcie wtyku rem pomaga i odczekanie chwili po podłączeniu jest ok ale na chwile, w radiu bas +2 i trebles +3 wzmacniacz gain prawie na minimum. bas na połowę i filtrowanie 80hz, dodam że spadki w instalacji były bo nawet komputer wykrywał jak podłączyłem na sterownikach spadki zasilania, bez kondensatora światła przygasały w kabinie i do jazdy jak był bas i na niskich obrotach to samo z kondensatorem. mimo że zasilanie na kondensatorze 14v widać wychylenia i stałe wachania napięcia. Czy ponowne naładowanie aku może coś pomóc ? Co pomierzyć i sprawdzić ? Czy dać nowy kabel masowy od Aku - do Karesori ? Jak zmierzyć multimetrem ile A. jest pobieranych podczas pracy wzmacniacza. Kondensator nowy kupiony 3 dni temu. Kable też wszystkie nowe.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Dodam że jak podłączony był wzmacniacz pod zasilacz ATX od komputera na lini 12v 40a to bez problemu ani razu nie świecił Protect.

    Dodano po 4 [godziny] 13 [minuty]:

    Wzmacniacz nazywa się - pg octane r 2.5.2

    Dodano po 41 [sekundy]:

    właśnie w domu podłączyłem go pod zasilacz ATX i wszystko ok gra i bas i pozostałe pasma w samochodzie dalej to samo ;(

    Dodano po 44 [minuty]:

    Temat chyba rozwiązany jutro dam znać z Testów , otworzyłem wzmacniacz wyjąłem całą płytke jeszcze raz na tranzystory nałożyłem pastę termoprzewodzącą bo prawie już nie było i na radiatory bo były poprostu położone na tranzystory więc pomiędzy dałem też pasty, złożyłem wymieniłem przewody od głośników na nowe złożyłem i działa przynajmniej narazie przejechałem 5km, i nie wyłączył się. Zobaczymy w dłuższej trasie.

    0
  Szukaj w 5mln produktów