Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Master 2.5dci 2009r nie odpala brak błędów świeci stop i chack

18 Sep 2016 16:23 4434 19
  • Level 7  
    Witam.temat dotyczy mastera jak w temacie robiłem kapitalke silnika a teraz problem z odpaleniem zębatki rozrządu jak zaznaczone tak złożone rozrząd na blokadach więc to wykluczam wtryski po regeneracji 6tyś km przed włożeniem zawiezione do sprawdzenia są ok świece żarowe też a auto nie chce zagrać na PLAK oczywiście odpala po podpięciu komputera brak błędów jednak świeci się STOP i CHACK ale ten drugi może gaśnie po odpaleniu kontrolka od immo mruga po przekręceniu na zapłon świeci na stałe po chwili gasnąc czujnik uderzeniowy nie wykrył uderzenia tak bynajmniej podaje komp obroty podczas kręcenia rozrusznikiem 250 ciśnienie na rampie do 350bar bodajże teraz nie pamiętam spada do 40bar gdy przestane kręcić tak myślałem że koło zamachowe źle założyłem i czujnik nie zgrywa z tym na zębatce od pompy wtryskowej ale to bez sensu ponieważ dziury są niesymetrycznie jakieś sensowne pomysły?
  • Level 23  
    Skoro z plaka gada normalnie to rozrząd raczej dobrze złożony. Dziwne, że nie wywala błędów, czym diagnozowałeś? Odpowietrzałeś układ? Przy lewej lampie jest skrzynka. Sprawdź w niej bezpieczniki. Posprawdzaj też czy pozapinałeś wszystkie wtyczki (czujniki, pompa, listwa) - ale skoro brak błędów to pewnie tak.
  • Level 7  
    układ odpowietrzony bezpieczniki też sprawdzone Auto-com CDP+ zastanawia mnie ten stop wtryski nie otwierają bo rury nawet ropą nie czuć
  • Level 23  
    pawelllloooo wrote:
    układ odpowietrzony bezpieczniki też sprawdzone Auto-com CDP+ zastanawia mnie ten stop wtryski nie otwierają bo rury nawet ropą nie czuć


    Bezpieczniki sprawdzone - te pod kierownicą, czy te pod maską? Pod maską jest bezpiecznik odpowiedzialny za wtryski
  • Level 7  
    pod maską rzecz jasna tych pod kierownica nie ruszałem masy na silnik i karoserie przeczyszczone i lipa jutro ewentualnie z miernikiem podejde do sprawy napięcia i przejścia sprawdze miałeś przypadek że uszkodzonego czujnika nie wychwytywał komputer?
  • Level 23  
    pawelllloooo wrote:
    miałeś przypadek że uszkodzonego czujnika nie wychwytywał komputer?


    Tak miałem, ale to był czujnik doładowania w wersji 146KM (raz błąd wyskakiwał a za 2 minuty już nie i tak w kółko).
  • Level 7  
    i jeszcze jedno po włączeniu zapłonu nie pokazuje poziomu oleju bo jest czujnik uszkodzony chyba od tego by nie zwariował?
  • Level 23  
    Jak będziesz miał zdjętą puszkę filtra powietrza, to poluzuj zasilanie wtrysków i zobacz czy ON dochodzi do wtrysków. Bez wpiętego przepływomierza też powinien odpalić. Problemu trzeba szukać w informacji STOP ale jeszcze nie wiem gdzie. Przed remontem silnik palił normalnie? Jaki był powód kapitalki?

    Dodano po 3 [minuty]:

    Jak masz drugi kluczyk to nim spróbuj odpalić. Przy podłączaniu akumulatora nie oberwały Ci się jakieś kabelki od tych fajnych klem?
  • Level 23  
    Przy składaniu na blokadach nie ma możliwości złego złożenia wałków.
  • Level 7  
    ropa do wtrysków dochodzi dlatego sprawa przechodzi w strone elektroniki.długa historia tej kapitalki gość kupił uszkodznego dziura w tulei wtrysk lał polecili warsztat który naprawia silniki od insigni do niemiec stwierdzili że drugi blok i przeprasowanie tulei rzekomo pierścienie dobre to tłoki wyczyścili i pierścienie zalożyli turbine zregenerowali a po tysiącu kilometrów 6litrów oleju wypijał nie wiem jak chodził przed jak pojechałem robić to już turbina była zdjęta ktoś się dorwał już ale stwierdził że nie będzie robił po zdjęciu miski i głowicy szok i niedowierzanie wał do szlifu nowe tuleje i tłoki jak by go w piaskownicy składali aż się pierścienie w tłokach zablokowały wstyd że tacy mechesy podejmując się napraw nie mając o tym pojęcia jakis warsztat z włocławka

    Dodano po 3 [minuty]:

    T5 wrote:
    Obróć wałki o 180 stopni.
    pisałem że oczekuje sensownych odpowiedzi kolego na PLAKU CHODZI
  • Helpful post
    Admin of Cars group
    pawelllloooo wrote:
    pisałem że oczekuje sensownych odpowiedzi kolego na PLAKU CHODZI


    Obrócisz? A jak odpali będziesz myślał dlaczego odpalił? Czy będziesz klepał w klawiaturę?
  • Level 7  
    Obrócisz? A jak odpali będziesz myślał dlaczego odpalił? Czy będziesz klepał w klawiaturę? [https://goo.gl/images/4arOyX/quote] i czpień w blok do zablokowania wału fabryka się pomyliła i źle nacięcia na wałkach do blokad zrobiła?
  • Helpful post
    Level 23  
    Jeszcze jedna ważna sprawa. Ustawienie pompy. Przy zblokowanym wale w otworze czujnika powinieneś mieś mieć znak (krótka kreska).
  • Level 7  
    pp_pablo wrote:
    Jeszcze jedna ważna sprawa. Ustawienie pompy. Przy zblokowanym wale w otworze czujnika powinieneś mieś mieć znak (krótka kreska).
    jutro to jeszcze sprawdzę być może mój błąd nie myli się ten co nic nie robi
  • Helpful post
    Level 23  
    Blokada wału = 1 cyl GMP = znak w otworze czujnika.

    Daj znać jak sprawdzisz.
  • Level 14  
    Też obstawiam na złe ustawienie. Sprawdź ten znak na kole pompy.
  • Level 7  
    pp_pablo wrote:
    Blokada wału = 1 cyl GMP = znak w otworze czujnika.

    Daj znać jak sprawdzisz.
    dam znać we wtorek ponieważ robie go popołudniami dzięki za porady ;)
  • Level 7  
    pp_pablo wrote:
    Blokada wału = 1 cyl GMP = znak w otworze czujnika.

    Daj znać jak sprawdzisz.

    Jednak rozrząd teraz wszystko gra :D