Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi/A8/D3 - Bledy VAG, nie dziala zawieszenie + ABS

19 Wrz 2016 04:16 3696 8
  • Poziom 14  
    Witam.

    Potrzebuje pomocy, porady w ogarnieciu auta. W aucie pala się kontrolki od hamulców oraz od zawieszenia. Vag Commander wskażą następujące bledy:

    Audi/A8/D3 - Bledy VAG, nie dziala zawieszenie + ABS
  • Poziom 38  
    Najpierw skasuj błędy pojeździj trochę i zobacz które powrócą.
  • Poziom 14  
    No to juz są po kilkukrotnym kasowaniu. Te wracają, ale co do pompy abs to układ zapowietrzony jest, wiec może stad blad o agregacie pompy. Lewarek dopiero zamówiłem i będę odpowietrzal jak dojdzie...
  • Poziom 14  
    Przepraszam za post pod postem, ale wnosze nowe informacje w sprawie. Moze teraz ktos pomoze.


    Błędy w ABS ostały się takie:
    Address 03: ABS Brakes Labels: 4E0-910-517.lbl
    Control Module Part Number: 4E0 910 517 A HW: 4E0 614 517 E
    Component and/or Version: ESP 5.7 allrad H29 0420
    Software Coding: 0008597
    Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
    VCID: 21490306F869E716BBD-8074
    2 Faults Found:

    00003 - Control Module
    014 - Defective
    00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left (G47)
    012 - Electrical Fault in Circuit



    Czujnik lewy przedni wymieniony, widocznie jest gdzies przerwa w przewodach?


    Tutaj bledy z zawieszenia:
    Address 34: Level Control Labels: 4E0-910-553.lbl
    Control Module Part Number: 4E0 910 553 D HW: 4E0 907 553 D
    Component and/or Version: LUFTFDR.-CDC H03 6230
    Software Coding: 0015500
    Work Shop Code: WSC 54321 123 45725
    VCID: 24470A12E77BF23ED0B-8071
    4 Faults Found:

    01437 - Control Position not Learned
    005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11100101
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 214
    Mileage: 134760 km
    Time Indication: 0
    Date: 2016.09.22
    Time: 19:32:51

    00774 - Level Control System Sensor; Rear Left (G76)
    012 - Electrical Fault in Circuit
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11101100
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 214
    Mileage: 134760 km
    Time Indication: 0
    Date: 2016.09.22
    Time: 19:35:40

    01316 - ABS Control Module
    013 - Check DTC Memory
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11101101
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 214
    Mileage: 134760 km
    Time Indication: 0
    Date: 2016.09.22
    Time: 19:35:41

    00142 - Left Front Dampening Adjustment Valve (N336)
    012 - Electrical Fault in Circuit
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11101100
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 214
    Mileage: 134760 km
    Time Indication: 0
    Date: 2016.09.22
    Time: 19:35:44




    Dodam, ze gdy auto jest odpalone, VCDSem wejde w 03 - ABS to pojawia sie wtedy opcja LIFT i podnosi mi auto (lewa strona idzie max w gore, a prawa z max gleby podnosi sie kilka cm).
  • Poziom 34  
    Ten błąd od abs wyskakuje od razu po skasowaniu czy podczas jazdy?
    Sprawdź przewody na ciągłość od czujnika do sterownika abs.
    00142 "Lewy przedni zawór regulacji tłumienia (N336) - przerwany obwód 012
    Zawór na przednim lewym amortyzatorze sprawdź okablowanie.
    00774 - to błąd od tylnego lewego czujnika poziomowania reflektorów.
    Jak usuniesz usterki robisz jeszcze kalibracje zawieszenia.
  • Poziom 14  
    Bledy wracaja zaraz po usunieciu. Sterownik ABS gdzie sie znajduje w A8 D3 ?

    Dziwne, ze bledy sa zwiazane z lewa strona auta, ktora jednak mimo wszystko podnosi sie tak jak trzeba, a prawa strona zawieszenia nie dziala. Tak mysle, czy na sterowniku J197 nie sa pomylone kabelki, sprawdze jutro...



    Kalibracji zawieszenia nie moge zrobic, bo VCDS odrzuca access key... :(
  • Poziom 34  
    W pompie ABS koło pompy hamulcowej, podobno często padały.
    Kalibracji nie przejdzie do puki nie usuniesz usterek.
  • Poziom 14  
    Dzisiaj podmienilem pompe ABS wraz ze sterownika, ale niestety na inna (z phaetona). Rezultat byl taki, ze nie moglem się z nią połączyć, ani po CAN ani po K oraz sterownik zawieszenia zaczął przyjmować Security Access Key. Niestety i tak kalibracja nie powiodla się. Wrocilem wiec do starej pompy...

    Wymiana czujnikow nic nie pomaga. Widocznie w obwodach są usterki. Niestety nigdzie nie moge znalezc schematow elektrycznych do A8 D3. Ma ktoś może ??
  • Poziom 14  
    No pompe ABS zamowilem, przyjdzie w tygodniu (mam nadzieje, ze do srody bedzie).

    W lewym tylnym czujniku niestety kabel zasniedzial, wymienilem i blad zniknal. Dzisiaj znowu podlaczylem sterownika ABS od phaetona i udalo mi sie przeprowadzic adaptacje ZAWIESZENIA.
    W zawieszeniu wszystkie bledy zniknely dodatkowo w XENON RANGE rowniez usunalem ktory powracal odrazu po skasowaniu - tym razem juz nie wrocil :)

    Wazne, ze w koncu zawieszenie dziala, jacking mode rowniez dziala. Z zawieszeniem mam tylko jeszcze jeden maly problem. Cala prawa strona siedzi nizej 2cm niz lewa, da się to dodatkowo skalibrować??


    Tutaj przesylam logi, moze ktos zerknie??
    STATYCZNE:
    Grupa 005: http://vaglog.pl/log_279688.html
    Grupa 004: http://vaglog.pl/log_279689.html


    Grupa 005 ma zmienne wartosci poniewaz kliknalem ze STANDART na LIFT.