Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung UE40J5200 - Smart TV nie może połączyć się z siecią

19 Wrz 2016 14:13 1677 4
  • Poziom 7  
    Witam, mam problem z zakupionym niedawno telewizorem podanym w temacie.
    Do rzeczy. Otóż kiedy łączę się bezprzewodowo z routerem (Netgear WNR618) to wszystko jest okej, ale tam gdzie stoi telewizor nie ma zasięgu routera, więc zastosowałem wzmacniacz sygnału TP-Link TL-WA730RE i tu zaczynają się schody. O ile laptop i dwa telefony bezproblemowo łączą się z wifi z tego repeatera i internet działa dobrze, o tyle telewizor rzuca komunikatem że nie można połączyć się z siecią i żeby sprawdzić ustawienia IP (sprawdziłem, są poprawne), lub skontaktować się z dostawcą internetu. Inne urządzenia nie widzą telewizora, nie pingują "Host docelowy jest nieosiągalny", a pomimo prawidłowych wszelkich ustawień IP i DNS telewizor nie może połączyć się z internetem. W czym może tkwić problem?
  • Poziom 7  
    No cóż - standardowo skonfigurowany (Quick Setup), czyli bez DHCP (z DHCP też nie działało), tryb Universal Repeater, brama domyślna ustawiona na router (czyli u mnie 10.0.0.1), szyfrowanie WPA2-AES (bez szyfrowania na sieci też nie łączy), adres IP repeatera statyczny (10.0.0.2). Jeśli czegoś istotnego nie wymieniłem to proszę o informacje.
    A co do drugiego pytania - tak, podłączałem go kablem do telewizora i sytuacja taka sama jak w przypadku sieci bezprzewodowej - nie może się połączyć z siecią.
  • Poziom 7  
    Albo nie mam takiej funkcji, albo jej zwyczajnie nie widzę. Mogę jedynie przestawić na WDS Repeater, jednakże po tej akcji tracę dostęp do repeatera (nie mogę wejść w jego ustawienia) i żadne z urządzeń nie ma już internetu.
    Samsung UE40J5200 - Smart TV nie może połączyć się z siecią
    Nic więcej przestawić się tam nie da