Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat B5 kombi 1.9 TDI AWX - Pobór prądu 0.2A na postoju

gregory007gr 13 Paź 2016 21:41 3513 55
  • #32 16 Paź 2016 13:00
    nipper
    Poziom 15  

    Jak tam gregory007gr i bernijol? Temat opanowany ? Jeśli nie to poskładać wszystko podłączyć tester i sprawdzić błędy w module komfortu . Prawdopodobnie będzie tam coś w stylu , że magistrala danych w trybie jednoprzewodowym . Pozdrawiam.

  • #33 16 Paź 2016 13:53
    mercedesik
    Poziom 25  

    Drzwi i centralny zamek działa ?
    Najczęściej w passacie prąd zabierają moduły drzwi które są stale pod napięciem, i nic nie daje odpięcie modułu komfortu.
    Przy przekaźnikach jest do nich bezpiecznik, kolor przewodu czerwono biały.

  • #35 16 Paź 2016 16:25
    nipper
    Poziom 15  

    Dokładnie tak jak napisał mercedesik . Jak nie masz dostepu do testera to odłączaj kolejno złącza drzwi na słupkach i obserwuj pobór prądu.

  • #37 16 Paź 2016 20:08
    nipper
    Poziom 15  

    Musisz tylko zachować kolejność postępowania . Otwórz wszystkie drzwi . Na otwartych drzwiach przy pomocy śrubokręta przestaw rygle zamków tak jakby drzwi były pozamykane . Zablokuj central zamek pilotem . Poczekaj na ustabilizowanie poboru prądu . Odłączanie kostek zacznij od drzwi kierowcy bo one najczęściej padają . Po odłączeniu kostki poczekaj ok. 1min dając czas sterownikom w pozostałych drzwiach na przejście w stan uśpienia . Powodzenia.

  • #38 16 Paź 2016 20:21
    bernijol
    Poziom 8  

    Ja tez jestem jeszcze w ciemnej du...ie. Modoł komfortu miałem odłączony i nic to nie zmieniło. Natomiast u mnie jest problem z centralnym zamkiem tego typu że pomijając pilot no go poprostu nie mam. Wywaliłem kiedyś cały tan sterownik od niego bu zdarzało mi się źe jak z pilota zamykałem to wszystkie szyby w dół szły i teraz zamykam centralnym ale kluczykiem w drzwiach kierowcy i wszystkie mi się zamykają ale jak chcę zaryglowac wszystkie drzwi siedząc w aucie na panelu tym w drzwiach kierowcy mam taki przycisk że rygluje właśnie drzwi to tylne za pasażerem nie zsmykają się i tak podejrzewam tam też winowajcę lewego poboru prądu. Będę to sorawdzał jutro i napewno dam znać. Dzięki za zainteresowanie bo to naprawde problem i bez pomocy to chyba se z kolegą gregorem nie poradzimy. 😉

  • #39 17 Paź 2016 15:09
    bernijol
    Poziom 8  

    Sprawdzałem właśnie wszystkie wierzeje w swoim samochodzie,wszystkie i nic, dalej pobór wynosi 0.37A ale jak są otwarte. Jak zamknę centralny pobór spada do 0.27 coś w tych granicach A. Nie powinno być tak że jak otwarte to mniejszy? Zostało mi już tylko chyba rozrusznik sprawdzić,choć nie wiem gdzie tam mogło by mi uciekać. Masakra normalnie z tym. Jeszcze na vaga gdzieś podjadę może jakieś błędy będą czy co. Jak myślicie?

  • #40 18 Paź 2016 00:20
    gregory007gr
    Poziom 9  

    bernijol napisał:
    Sprawdzałem właśnie wszystkie wierzeje w swoim samochodzie,wszystkie i nic, dalej pobór wynosi 0.37A ale jak są otwarte. Jak zamknę centralny pobór spada do 0.27 coś w tych granicach A. Nie powinno być tak że jak otwarte to mniejszy? Zostało mi już tylko chyba rozrusznik sprawdzić,choć nie wiem gdzie tam mogło by mi uciekać. Masakra normalnie z tym. Jeszcze na vaga gdzieś podjadę może jakieś błędy będą czy co. Jak myślicie?


    U mnie jest to samo tylko 0.34A a jak wszystko zamkne to 0.23A

    Po postoju przez weekend i poniedziałek auto już nie da rady odpaić nawet na nowo zmienionym akumulatorze.
    Ja też szukam i jak coś znajdziesz to daj znać i na odwrót.
    Jak ja coś znajde to dam znać.
    A spróbuj odłączyć cieńszy plusowy który idzie w prawą stronę auta bo gruby idzie w lewą stronę auta i czy jak odłączysz ten cieńszy plus chociaz i tak jest gruby to czy u Ciebie spada do zera bo u mnie tak.

  • #41 18 Paź 2016 10:30
    bernijol
    Poziom 8  

    Odłąnczałem go nic to nie dało. A wczoraj go przeglądałem, ten kabel i jest na nim zaraz za aku. gmiazdo na bezpiecznik którego w tym gniezdzie nie ma. Ja go bynajmniej nie wyjmowałem. Tak że kabelek ten i tak ma przerwany obwód u mnie tym brakiem bezpiecznika właśnie i można powiedzieć że na ten momęt nie zasila nic. A właśnie co on zasila u ciebie? Może odłącz go i będziesz miał po pŕoblemie. 😉u mnie jest on rozłączony. Ja póki co odłączam kleme żeby mi aku nie padł. Autem do pracy dojeżdzam i musi mi odpalać.

  • #43 19 Paź 2016 18:07
    bernijol
    Poziom 8  

    Rozmawiamy pewnie o innych kablach. U mnie przy plusie jest 3 kable. Ten z klemą puzniej czerwony zasilający kabine wszystki systemy i to pewnie o nim mówisz, a u mnie jest jeszcze jeden ciieńszy czerwony myślałem że o ten ci chodzi, on u mnie jest z bezpiecznikiem na kablu i tego bezpiecznika nie ma. A ten co o nim ty piszesz to i u nnie po odłączeniu pobór jest zerowy,ale to nie dowodzi że to ten kabel jest walnięty,on zasila wszystko całą instalacje w aucie i nawet jak złodziej będzie gdzieś indziej to po odłączeniu tego kabla czerwonego o którym piszesz od alu,poboru prondu nie będzie. Nie jest to tskie kuźwa proste. Ja teraz trochę czasu nie miałem ale od jutra znowu będę działał w temacie bo odłączanie klemy zaczyna mnie już nudzić 😠

  • #46 21 Paź 2016 05:34
    janek1815
    Poziom 38  

    Przelotka to miejsce gdzie kable w osłonie przechodzą z karoserii do tylnej klapy. Przy każdym otwieraniu jej są zginanie co za tym idzie podatne na uszkodzenia.

  • #49 23 Paź 2016 09:33
    andrzejf14
    Poziom 15  

    Ja ostatnio miałem identyczny przypadek. Po zamknięciu drzwi wszystko gasło natomiast oświetlenie bagażnika zostawało włączone. Okazało się że kable które idą do tylnej klapy poprzecierały się i zwierały ze soba co powodowało ze tylna lampka cały czas świeciła ( nie zawsze pełną mocą). Sprawdz te kable.

  • #50 23 Paź 2016 18:11
    bernijol
    Poziom 8  

    Sprawdzę. Ale to wydaje mi się dziwne bo odpinany był modół komfortu a bez niego żadne oświetlenie kabiny,bagażnika nie powinno działać. A u mnie po odpięciu modółu pobur się nie zmienił.

  • #52 08 Lis 2016 10:06
    imperialdragon
    Poziom 8  

    Witam wszystkich.
    U mnie sytuacja analogiczna jak u kolegów powyżej.
    Usterka w pojeździe VW Caddy Maxi Life 1.9 TDI '08, pobór prądu na postoju mierzony po pół godzinie od uśpienia to 0,37 mA, samochód po trzech dobach nie do uruchomienia. Zdemontowałem RNS510 jako pierwszego winowajcę i pobór nadal ten sam. Samochód oddałem do w dniu 07.11.2016 elektromechanika i czekam na rozwiązanie problemu. Jak będę znał przyczynę to się z wami podzielę co mi zżerało prąd.

  • #53 10 Lis 2016 06:15
    bernijol
    Poziom 8  

    Ja w swoim póki co nic nie robiłem od ostatniego grzebania bo mam remąt w domu i czasu już mi nie starcza na wszystko. Narazie bawię się klemą ale już mam tego po dziurki w nosie i tylko jak będę mógł to odstawiam auto do jakiegoś szpeca. Narazie jest mi potrzebny na tyle że mie mogę go odstawić bo też nie wiem ile ewętualnie zajmnie mechaniorowi znalezienie tego złodzieja prądu. Pozdrawiam.

  • #54 03 Gru 2016 01:12
    gregory007gr
    Poziom 9  

    imperialdragon napisał:
    Witam wszystkich.
    U mnie sytuacja analogiczna jak u kolegów powyżej.
    Usterka w pojeździe VW Caddy Maxi Life 1.9 TDI '08, pobór prądu na postoju mierzony po pół godzinie od uśpienia to 0,37 mA, samochód po trzech dobach nie do uruchomienia. Zdemontowałem RNS510 jako pierwszego winowajcę i pobór nadal ten sam. Samochód oddałem do w dniu 07.11.2016 elektromechanika i czekam na rozwiązanie problemu. Jak będę znał przyczynę to się z wami podzielę co mi zżerało prąd.


    Witam.
    Znasz kolego juz moze przyczyne?
    /u mnie bez zmian co 2 dni prostownik idzie w ruch.

  • #55 05 Gru 2016 22:50
    bernijol
    Poziom 8  

    Ja nic od ostatniego razu w tym złomie nie robiłem z tą elektryką. Tak że przyczyny gubienia prądu nie zlokalizowałem. Poprostu pomysły mi się wyczerpały a miałem się u fachowca stawić a ten czasu nie ma. Wiec tak czekam i odłączam za karzdym razem kleme ble. Napewno napiszę jak zrobie to ustrojstwo. Pozdrawiam.

  • #56 01 Cze 2017 17:06
    bernijol
    Poziom 8  

    Koledzy,znalazłem u siebie złodzieja prądu. Prawe przednie drzwi pasażera. Po odłączeniu kostki w kabinie obok nóg pasażera za plastikową zaślepką. Przewody z tej kostki idą właśnie do wspomnianych drzwi. Póki co odłączyłem je (kostke)bo nie mam narazie czasu na tozebranie drzwi ale udało mi się zlokalizować kabel konkretny z tej kostki jest to brązowy gróbszy chyba to plus. Ciekawe jest to że na początku poszukiwań tego złodzieja prądu rozbierałem boczek w tych drzwiach i odłączałem w nich co tylko możliwe a pobór prądu nadal był 0.47A. Więc se tak myślę że wina jest w samym tym kablu brązowym być może gdzieś w tej gumowej przelotce między drzwiami a kabiną. Będę pisał co dalej jak znajde samo źródło.😆

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo