Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Komputer do gier do 2 000 zł ( wliczając monitor)

Canarino 21 Sep 2016 14:36 531 4
    Canarino
    Level 6  
    Witam. Chciałbym złożyć komputer do gier za 2 000 zł . W tą cenę wlicza się również monitor. Niestety,nie do końca wiem jakie wybrac podzespoły. Chciałbym monitor, przynajmniej 21 calowy,ale taki w miarę tani,żeby więcej pieniędzy było na sam komputer. Macie jakieś pomysły ? Przeglądałem strony i znalazłem taki polecany zestaw na wrzesień tego roku. Nie znam się za bardzo na tego typu rzeczach http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/jaki...zestawy_komputerowe_na_wrzesien_2016?page=0,5
    kiss39
    Level 38  
    Canarino wrote:
    Witam. Chciałbym złożyć komputer do gier za 2 000 zł

- masz tytuł w który grasz ,czy PC ma uruchomić nowe tytuły typu np. GTA 5, Wiedzmin 3, Battlefield 4, ARMA 3 ?
    Canarino
    Level 6  
    Chodzi o to, żeby uruchomić takie gry jak m.in. Rise of Tomb Raider ,PES 2017, Fifa 17, Lego Batman, Lego Star Wars, Star Wars Battlefront Need for Speed z 2016 roku, World of Thanks,The Evil Within.
    mario81
    Level 33  
    Zestaw z PurePC jest niezły. Ale dolicz co najmniej 100 zł na obudowę. Wtedy zostaje 300 zł na monitor, a to za mała kwota, dostaniesz jakiegoś starocia, bez wejść cyfrowych, z kątami widzenia tak wąskimi, że będziesz musiał montować głowę w imadle. Monitor to ważny element zestawu, zazwyczaj przetrwa wymianę kilku procesorów i kart graficznych, więc warto aby był co najmniej przyzwoitej jakości.

Składając kompletny zestaw, z pojedynczych części, do 2000 zł, wyjdzie coś pokroju Pentium + GTX 750 Ti + 8GB. Pentium to dzisiaj już trochę za mało do nowych gier. Nie wiem czy Star Wars Battlefront w ogóle uruchomisz na Pentium, były z tym jakieś problemy.