Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

W zmywarce Whiripool 9490 PC nie ma prądu

PrzemekMatecki 21 Wrz 2016 17:49 684 7
  • #1 21 Wrz 2016 17:49
    PrzemekMatecki
    Poziom 2  

Moja zmywarka Whirlpool nr AGD 9490PC, nie chce wystartować, to znaczy nie ma w niej, prądu, nie świecą się kontrolki, a kiedy przyciskam on, nic się nie dzieje. Czy ktoś mógłby mi pomóc co sprawdzić (nadmieniam, że bezpieczniki są sprawdzone, gniazdko do którego podłączona jest zmywarka jest ok ,ktoś powiedział mi, że może to być moduł. Czy może ktoś pomóc ,ja przepraszam jeśli żle się wyrażam ,ale jestem laikiem w temacie .
    Proszę o jakąkolwiek poradę w temacie naprawy.
    pozdr.

0 7
  • #3 22 Wrz 2016 10:03
    PrzemekMatecki
    Poziom 2  

Dzięki za podpowiedź, ale kiedy porozkręcałem, i zacząłem od włącznika, sprawdziłem prierem do włącznika prąd dochodził, kiedy sprawdzałem wyjście z włącznika, zrobiłem zwarcie i wyskoczył korek po uwagach mojej ślubnej, na wczoraj zakończyłem poszukiwania, moduł wygląda normalnie, to znaczy nie widać, okiem zalania czy spalenia, nie wiem co z włącznikiem, czy przez moje działania uszkodziłem, w miarę możliwości proszę o podpowiedź co robić.!

0
  • #5 24 Wrz 2016 11:31
    PrzemekMatecki
    Poziom 2  

Myślę ,że do tego nie dojdzie , i jak sam zaczniesz robic coś ,w czym nie jestes specjalistom to orłem nie będziesz ,zresztą wystarczy jakiś model którego nie naprawiałeś i już jako specjaliści nie wiecie co zrobić , ale bardzo dziekuję za podpowiedzi ,nadmienię ,że ominołem włącznik i wyjołem nie działejący sterownik którego poszukuję nr na płytce D1403.pozdrawiam I DZIĘKUJĘ

0
  • #7 25 Wrz 2016 11:04
    Trull
    Poziom 28