Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

PC - Komputer resetuje się przy graniu wymagające gry

Starku 23 Sep 2016 16:52 1191 6
e-mierniki
    Starku
    Level 2  
    Witam, jestem początkującym forumowiczem i to mój pierwszy temat na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość.

Mam problem taki jak w temacie. Sprawdzałem na wielu grach i pojawia się ten sam kłopot (Wiedźmin 3, Wiedźmin 2, Battlefield 4, Dying Light, GTA 5 i Lords Of The Fallen). Grając w Hearthstone, Diablo 3, Wiedźmin 1 itp. nic się nie dzieje. System i wszystkie gry są oryginalne. Nie pojawia się blue screen przed restartem.

Komputer mam już 3 lata
    Mój sprzęt:
    Windows 7 Home Premium 64-bit
    Intel Core i5-4570 3.2 GHz
    RAM Ballistix sport 2x 4GB (8GB)
    NVIDIA MSI GeForce GTX 760 2GB
    Zasilacz Thermaltake Smart SE 530W 87% Efficiency
    Dysk HDD Seagate 2 TB

Zmieniłem pastę na procesorze, oczyściłem cały komputer sprężonym powietrzem,
    wszystkie wiatraki działają (1 zasilacz, 2 grafika, 2 obudowa przód i tył, 1 procesor). Dodatkowo boczna pokrywa jest zdjęta.

Dane w spoczynku (HW Monitor):

Dane w teście 30 min. (OCCT i HW Monitor):

Grając godzinę w Wiedźmina 3 temperatura karty graficznej osiągała około 80 stopni a procesor po około 60-70 stopni na rdzeniu (O ile dobrze pamiętam).
    Wszystkie gry są optymalizowane za pomocą NVIDIA GeForce Experience.
    Wszystkie sterowniki są zaktualizowane. Próbowałem też czyścić komputer programem CCleaner.
    Został mi już tylko format do którego powoli się szykuję ale za nim wszystko przerzucę co mi jest potrzebne na inny dysk, postanowiłem zaczerpnąć porady na tym forum.

Proszę o pomoc i czekam na odpowiedź.

Pozdrawiam

ps. Jeśli wybrałem złe miejsce na temat proszę o przeniesienie i przepraszam za kłopot.
  • e-mierniki
    User removed account