Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Suzuki Swift - klonowanie ECU

23 Wrz 2016 17:47 897 17
  • Poziom 25  
    Witam! Mam pytanko do znawców tematu. Muszę zrobić klona ECU. Ster MED 17.8.x Suzuki Swift 1,2 16v rocznik 2013. Odczytałem K-tagiem z boot mode MPC i EEPROM i czy jeśli uda mi się przerzucić to na drugiego stera zagada? Zastanawiam się czy immo nie siedzi w jakimś ukrytym sektorze i czy nie ma zmiennego kodu . Boję się, żeby nie zablokować bo będą wtedy jaja. Pieniądze do zarobienia niewielkie a ryzyko duże.
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Wgrywasz całość i masz kolona. Immo w mpc.
  • Poziom 25  
    Zamawiam stera i testuje ;)
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Powinien zagadać bez problemu,klonowalem wczoraj cos bardziej dziwnego i poszło,a dziś bede robił coś jeszcze bardziej dziwnego.Trionica 8
  • Poziom 25  
    Dziś dostałem kompa. Wrzuciłem zawartość i zadziałał ;)
  • Poziom 33  
    Miodzio,tylko się cieszyć.
  • Poziom 25  
    Miodzio jest bo odpalił, ale du..a bo nie trafiłem usterki :D Podmiana stera nic nie dała.
  • Poziom 33  
    A co mu się dzieje?
  • Poziom 25  
    Wypadanie zapłonu pierwszy cylinder. Świece nowe, nawet zmieniane miejscami, cewki i wtryski też zamieniałem miejscami i ciągle wywala 1 gar. Na wolnych obrotach chodzi jak zegarek, ruszysz czuć, że słabnie i wywala błąd i ser wyłącza pierwszy wtryskiwacz do momentu, aż skasujesz błąd. Ciśnienie paliwa 3,8bar, przepływka pracuje, map też. Zawory nie podparte, sprężanie równe. Zadnych innych błędów nie wywala. Myślałem, że driver od wtrysku padł w sterze, ale nie. Na chwilę obecną brak pomysłów. Odstawię na dzionek i odpocznę.
  • Poziom 21  
    A może ster masz uwalony programowo i przerzuciłeś z usterką????
  • Poziom 30  
    A jak od strony mechanicznej silnik wygląda?Tam się reguluje luzy zaworowe,nie ma hydropopychaczy.
  • Poziom 25  
    Do popychaczy zaglądałem, luzy są . Listek 0,2 pod każdy wchodzi bez problemu. Usterka softowa raczej też nie, bo tylko jeden gar zawsze wywala. Muszę zobaczyć jeszcze ciśnienie paliwa podczas jazdy bo może brakuje trochę pod obciążeniem a czwarty wtrysk jes na końcu szyny i może mu trochę brakować ciśnienia. Dziś zauważyłem ,że jak jadę bardzo delikatnie to nie wyłącza wtrysku. Problem pojawia się przy większym obciążeniu.
  • Poziom 33  
    Sprawdzić szczelnosc w garach przez świece i coś moze sie wyjasni.
  • Poziom 43  
    Zamień wtryskiwacze miejscami czy wywali lampę np. na 3
  • Poziom 25  
    Wtryski zamieniałem. Szczelność sprawdzałem ale z tłokiem w GMP a może jakaś rysa jest niżej. Chętnie bym luknął do gara , ale świeca na gwint 12 i kamera mi nie wchodzi. Umawiamy wizytę do ASO , niech sie pogłowią ;) Mój sprzęt słabo ogarnia Suzuki i bieda z parametrami.
  • Poziom 33  
    heh,ja zagladalem do 1,9 dci gdzie rozpylacz ma na koncu 7mm i kupilem taka kamerke bez problemu.
  • Poziom 25  
    Dużo dałeś? bo mam chęć kupić. Czasem lepiej zerknąć do środka niż czapkę na darmo rwać ;)
  • Poziom 33  
    A to sa groszowe sprawy,stowke z groszami i generalnie zobaczylem co chcialem,myslalem ze za tą kase to bedzie scierwo do potegi ale nawet nie.