Witam panowie i panie.
Od niedawna stałem się posiadaczem samochodu Renault Laguna 2 2.0 benzyna 2005r. Zauważyłem własnie że na postoju gdy chce szybko kręcić kierownicą, to stawia ona większy opór. Gdy kręcę wolniej wspomaganie kierownicy działa ok. Podczas jazdy jest normalnie bez zbędnych oporów. Dodam że na zimnym silniku słychać, z pod maski wycie przez około 5 sekund które później cichnie, i wszystko cyka jak należy.
Czy to się zbliża koniec pompy wspomagania, czy jakiś zawór się blokuje, czy cos takiego?
Płynu mam na max, pasek osprzętu nowy, pompa sucha jak pieprz zero wycieków, nie ubywa płynu wspomagania, nie świeci się żadna kontrolka awarii, przy skręcie na maksa silnik lekko zwalnia i pompa chodzi trochę głośniej czyli chyba tak jak powinna.
Pokręciłem parę razy, od oporu do oporu kierownicą celem ewentualnego odpowietrzenia układu, i nic to nie pomogło.
HELP
Od niedawna stałem się posiadaczem samochodu Renault Laguna 2 2.0 benzyna 2005r. Zauważyłem własnie że na postoju gdy chce szybko kręcić kierownicą, to stawia ona większy opór. Gdy kręcę wolniej wspomaganie kierownicy działa ok. Podczas jazdy jest normalnie bez zbędnych oporów. Dodam że na zimnym silniku słychać, z pod maski wycie przez około 5 sekund które później cichnie, i wszystko cyka jak należy.
Czy to się zbliża koniec pompy wspomagania, czy jakiś zawór się blokuje, czy cos takiego?
Płynu mam na max, pasek osprzętu nowy, pompa sucha jak pieprz zero wycieków, nie ubywa płynu wspomagania, nie świeci się żadna kontrolka awarii, przy skręcie na maksa silnik lekko zwalnia i pompa chodzi trochę głośniej czyli chyba tak jak powinna.
Pokręciłem parę razy, od oporu do oporu kierownicą celem ewentualnego odpowietrzenia układu, i nic to nie pomogło.
HELP
