Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi a4b5 1.9tdi 1999r - Samochod ma mniej mocy

27 Wrz 2016 08:12 630 6
  • Poziom 8  
    Witam , jade dzisiaj do pracy , wyprzedzam inny samochod , nagle jakby lekkie szarpniecie i nagle samochod mial problem by go wyprzedzic , udalo sie ale pryspieszenie zajelo mu wiecej czasu niz normalnie . Auto jezdzi normalnie ale zazwyczaj przy wchodzeniu na 2.5-3k obrotow bylo juz czuc jak lekko wgniata w fotel , teraz tego nie ma . Samochod 2 msc temu przechodzil ogolny serwis , oleje , filtry , rozrzad ...
    Pamietam jak kupowalem ten samochod to ziomek mi mowil ze pasowaloby wyczyscic łopatki od turbo bo przy dlugich trasach turbina miala problem, ale nigdy nie mialem dlugich tras , dopiero w niedziele jechalem 200km i wrqcajac 200km musialem holowac auto brata, bo silnik zwalil.... co moze byc przyczyna ? Ja jestem zielony w temacie , sam tego na pewno nie naprawie , kwestia tego by mechanik za wiele nie na wymyslal .i jeszcze pytanie , czy moge tak narazie jezdzic bo caly dzien w pracy jestem , dopiero w sobote moge podjechac do mechanika
  • Poziom 27  
    A może to wina przepływomierza? Podmień jak masz możliwość.
    Temat z innego forum:
    Coraz wiecej pojawia sie tematów typu
    Auto nie idzie
    Brak mocy
    Turbina sie wylancza itd itd

Silnik TDI jest bardzo prosta konstrukcja i jest niewiele elementów, ktore moga byc przyczyna takiego stanu rzeczy.

Diagnoze zaczynamy od elementów które mozemy sprawdzic sami, lub koszt sprawdzenia/wymiany bedzie znikomy.

I. Kroki podstawowe
    1. Filtr powietrza - sprawdzamy stan. Jezeli jest brudny wymieniamy na nowy (polecam knecht lub mann, popularny filtron jest kiepskiej jakosci)

2. Nieszczelnosc przewodów wysokocisnieniowych.