Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lenovo 700-15ISK - Czarny ekran w filmie po chwili

djjokers 27 Wrz 2016 22:24 870 14
  • #1 27 Wrz 2016 22:24
    djjokers
    Poziom 15  

    Witam
    Posiadam jak w temacie:
    I5 6300HQ 2,3GHz
    8gb DDR 4
    windows 10 64bit
    1Tb dysk
    karta graficzna:
    Intel 530
    Gefrorce GTX950M

    Problem pojawia sie sporadycznie przy oglądaniu filmy na yt albo innych stronach streamingowych pojawia się czarny ekran laptop chodzi ale nie raguje na nic wymaga "twardego wyłączenia" i ponownego uruchomienia jest to dość uciążliwe nawet przy pracy na programach graficznych.
    Pomysł? jak to rozwiązać ? co może być przyczyna?

    0 14
  • #2 27 Wrz 2016 23:06
    puchacz11
    Poziom 11  

    Wyłącz nVidie w menadżerze urządzeń i zobacz co się będzie działo

    0
  • #3 27 Wrz 2016 23:14
    djjokers
    Poziom 15  

    Wyłączałem już Nvidie wyłączałem intela problem powraca
    a jak mogę mocno obciązyć kartę graficzną szybko ? by sprawdzić czy znów nie wywali ekranu ?

    0
  • #4 28 Wrz 2016 08:55
    puchacz11
    Poziom 11  

    Czy próbowałeś przywracania systemu?

    0
  • #5 28 Wrz 2016 09:21
    Dra98
    Poziom 40  

    djjokers napisał:
    jak mogę mocno obciązyć kartę graficzną szybko ?

    Można użyć programu FurMark lub Video Card Stability Test.
    djjokers napisał:
    przy oglądaniu filmy na yt albo innych stronach streamingowych pojawia się czarny ekran

    Zasadniczo takie objawy pojawiają się przy wybraniu opcji wyłącz ekran po, oraz przejdź/przełącz w tryb uśpienia jednak bezproblemowo powinno się udać obudzić monitor.

    0
  • #6 28 Wrz 2016 09:54
    djjokers
    Poziom 15  

    System sie zawiesza nie reaguje na nic powstaje czarny ekran dźwięk zanika.
    wyłączenie nvidia/intel karty graficznej nic nie dało.
    Przywracanie systemu nie ma z tym nic wspólnego (problem pojawił się od samego początku kiedy go zakupiłem.

    0
  • #7 28 Wrz 2016 21:16
    sosarek
    Poziom 43  

    djjokers napisał:
    System sie zawiesza nie reaguje na nic powstaje czarny ekran dźwięk zanika.
    wyłączenie nvidia/intel karty graficznej nic nie dało.

    Może to niestety wskazywać na uszkodzenie karty.

    0
  • #8 29 Wrz 2016 06:37
    djjokers
    Poziom 15  

    Musze próbę reanimacji zostawić na później ze względu na wyjazd.
    Wrócę to odświeżę temat lub zgłoszę na gwarancje.

    0
  • #9 07 Paź 2016 01:24
    kristofbo
    Poziom 2  

    Mam dokładnie taki sam problem. Nowy Laptop Lenovo 700-15ISK, Gefrorce GTX950M. Reinstalacja sterowników na zalecane przez producenta niestety nie pomogła. Najprawdopodobniej go oddam do sprzedawcy.

    1
  • #10 04 Lis 2016 09:54
    djjokers
    Poziom 15  

    Witam,
    Przepraszam za czas między postami.
    Wróciłem parę dni temu po rozmowie z konsultantem z Lenovo również zalecił mi reinstalacje sterowników. Wykonałem to przed przywróceniem systemu do świeżej instalacji, oraz po.
    Niestety najprostszy test YT filmik 4K i po parunastu minutach znów wywaliło. oto link.
    Link


    Oddaje na gwarancje, nie mam siły już do niego.

    Odpowiem jak wróci z gwaracji.

    Pozdrawiam

    0
  • #11 04 Lis 2016 19:15
    kristofbo
    Poziom 2  

    Przerabiałem dokładnie to samo. Wada sprzętowa. Zwróciłem laptopa do sprzedawcy (miałem jeszcze taką możliwość). Nowa sztuka działa już ponad 2 tygodnie i nie zdarzyło się to ani razu. Nie ma się więc co łudzić że software'owo uda się naprawić ten problem. Pozdrawiam.

    0
  • #12 16 Lut 2017 21:11
    pavoo89
    Poziom 8  

    Mam ten sam problem, już raz był laptop na gwarancji i zalecili:
    instalacje nowszych sterowników do urządzeń-aktualizacje
    aktualizacje BIOS do nowszej wersji.

    Nic to nie dało. Ktoś coś innego wymyślił w temacie??

    0
  • #13 16 Lut 2017 21:16
    kristofbo
    Poziom 2  

    To odesłali nie naprawionego laptopa? Nie po to jest serwis żebyś dumał jak to naprawić.
    Ja u mnie próbowałem wszystkiego i nic nie pomogło. Na szczęście dostałem nowego ze sklepu i zero problemów, i oby tak dalej...

    0
  • #14 17 Lut 2017 09:31
    pavoo89
    Poziom 8  

    Ja już niestety nie mogę oddać laptopa do sklepu, bo minęło 14 dni. zostało mi przepychanie się z LENOVO>.

    0
  • #15 20 Mar 2017 10:51
    djjokers
    Poziom 15  

    Witam,
    Przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź ale nie miałem na to czasu.
    Przed gwarancją miałem przywrócić ustawiania fabryczne zainstalować nowe sterowniki które serwis mi podesłał tak też uczyniłem z zadnym efektem końcowym.
    "W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej proszę o instalację sterowników w następującej koleności:
    BIOS: https://download.lenovo.com/consumer/mobiles/e5cn56ww.exe
    Chipset: https://download.lenovo.com/consumer/mobiles/83ob02af.exe
    Komponenty Intel: https://downloadmirror.intel.com/24345/a08/Intel%20Driver%20Update%20Utility%20Installer.exe
    Sterownik grafiki Nvidia: https://download.lenovo.com/consumer/mobiles/83os03af.exe
    Jeżeli problem będzie się nadal utrzymywał proszę o przeskanowanie sprzętu za pomocą aplikacji Lenovo Solution Center: https://download.lenovo.com/pccbbs/thinkvantage_en/lscsetup_x64_33003.exe oraz przesłanie raportu w odpowiedzi na wiadomość e-mail."

    Laptop po gwarancji.
    Wymienili płytę główną problem zniknął (użytkuje go juz po gwarancji około 3mc i nadal wszystko ok.
    Kurier odebrał sprzęt 5.11.2016 a dostałem go spowrotem 15.11.2016 więc nawet nie tak długo.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo