Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ford transit 2.2 TDCI - Transit odpala i gaśnie

bartollo1990 27 Sep 2016 22:43 15222 4
Texa Poland
  • #1
    bartollo1990
    Level 10  
    Witam wszystkich. Mam problem z transitem 2,2 TDCi 08r a polega on na tym że auto zostało zakupione jako "do odpalenia" objaw pierwszy jaki zauważyłem był brak ropy w filtrze układ się zapowietrzył silnik nie odpalał,po odpowietrzeniu układu podciśnieniowi przez powrót auto zaczęło odpalać na około 3-5 sek i gaśnie. przez ten czas chodzi równo nie kopci reaguje na gaz. Błędów w sterowniku brak (lub lipny tester ) Ciśnienie na listwie CR pokazuje 50Mpa przy kręceniu rozrusznikiem (500bar !!) co na pewno nie jest możliwe podmieniałem czujnik ciśnienia na listwie,dalej bez zmian. Czyściłem zawór regulacji cisnienia paliwa (był czysty) i dalej bez zmian, paliwo na wtryski dochodzi, nie wiem za co się złapać może ktoś miał podobny problem i dał radę go ogarnąć. A i dodam jeszcze ze auto zapala gasnie i po ponownym kręceniu juz nie odpala trzeba odczekać około 30 sek aby znów na chwilę zapalił. Jutro podłącze jeszcze Cdifa zobaczę jakie tam pokazuje cisnienie na listwie. Pozdrawiam.
  • Texa Poland
  • #2
    piotrek22101
    Level 39  
    Może być uszkodzony czujnik ciśnienia,temu gaśnie . Pokazuje za duże ciśnienie i komputer gasi auto.
  • Texa Poland
  • #3
    Hiperplazmotron
    Level 10  
    Szukaj IDS-a i sprawdz wtedy. Ford jest kapryśny. 500Bar na rozruchu to faktycznie mało możliwe. Podczas pracy nie mruga świeca żarowa?
  • #4
    bartollo1990
    Level 10  
    Czujnik podmieniałem dla upewnienia i praktycznie sie nic nie zmieniło, zawór regulacji ciśnienia wyczyszczony dalej bez zmian, cdif pokazuje 500bar po chwili spada na około 320-350 ale auto dalej zapala na chwilę. Podczas pracy przez te 5 sec nic nie mruga. Wywala błąd -wtryskiwacze bank 1 przerwa-P1293,Wtryskiwacze bank 2 przerwa-P1294,Kalibracja pompy paliwa- niezaprogramowana P268B. Kable do ECU sprawdzone są ok. Obstawiam uszkodzenie ECU.
  • #5
    bartollo1990
    Level 10  
    Rozwiązaniem problemu byl uszkodzone ECU, identyczny nr znaleziony dopiero w Anglii. Zmiana sterownika i auto zapaliło od "strzała" :) Opisuje rozwiązanie gdyby ktos miał identyczny problem :)