Cześć , wiem że ten problem był już gdzieś maglowane , ale każde objawy są inne .
Przy mojej zośce B rok 2006 z silnikiem 1,9 cdti mam taki obiaw : wiadomo na wyłączonym silniku kółka nie ukręcisz , jak ją odpale (pompa nie wyje) coś tam troszke tego wspomagania jest , ale kierownicą na postoju kręci się jak w żuku , gdzieś słyszałem że takie pompy regulują sobie moc - chodzi o to ze na postoju pompa działa wydajniej , a podczas jazdy np. 100 k/h takie wspomaganie działa słabiej , tak coś mi się obiło (wyczytane na innym forum) no i u mnie jest podobnie.
Jak kółka się kręcą to w miare się się jedzie , ale przy parkowaniu masakra . Jeśli ktoś miał podobny problem i dał sobie z nim radę , jakieś wskazówki gdzie wsadzić paluchy będę bardzo wdzięczny.
Przy mojej zośce B rok 2006 z silnikiem 1,9 cdti mam taki obiaw : wiadomo na wyłączonym silniku kółka nie ukręcisz , jak ją odpale (pompa nie wyje) coś tam troszke tego wspomagania jest , ale kierownicą na postoju kręci się jak w żuku , gdzieś słyszałem że takie pompy regulują sobie moc - chodzi o to ze na postoju pompa działa wydajniej , a podczas jazdy np. 100 k/h takie wspomaganie działa słabiej , tak coś mi się obiło (wyczytane na innym forum) no i u mnie jest podobnie.
Jak kółka się kręcą to w miare się się jedzie , ale przy parkowaniu masakra . Jeśli ktoś miał podobny problem i dał sobie z nim radę , jakieś wskazówki gdzie wsadzić paluchy będę bardzo wdzięczny.