Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

ciężko kręcić kierownicą zafira B 1.9 cdti

28 Sep 2016 15:57 3129 8
  • Level 9  
    Cześć , wiem że ten problem był już gdzieś maglowane , ale każde objawy są inne .
    Przy mojej zośce B rok 2006 z silnikiem 1,9 cdti mam taki obiaw : wiadomo na wyłączonym silniku kółka nie ukręcisz , jak ją odpale (pompa nie wyje) coś tam troszke tego wspomagania jest , ale kierownicą na postoju kręci się jak w żuku , gdzieś słyszałem że takie pompy regulują sobie moc - chodzi o to ze na postoju pompa działa wydajniej , a podczas jazdy np. 100 k/h takie wspomaganie działa słabiej , tak coś mi się obiło (wyczytane na innym forum) no i u mnie jest podobnie.
    Jak kółka się kręcą to w miare się się jedzie , ale przy parkowaniu masakra . Jeśli ktoś miał podobny problem i dał sobie z nim radę , jakieś wskazówki gdzie wsadzić paluchy będę bardzo wdzięczny.
    [Szkolenie 22.06.2021, g.9.30] Zabezpieczenia Internetu Rzeczy (IoT) programowe i sprzętowe. Zarejestruj się za darmo
  • Level 9  
    W zeszłym tygodniu wymieniłem McPhersony , myślałem właśnie ze tu leży przyczyna , jednak po wymianie problem ze wspomaganiem dalej istnieje .
  • Level 43  
    Pompa elektryczna musisz podjechać do zaufanego diagnosty podłączył pod OP-COM-a i zrobić odczyt błędów z magistrali CAN.
  • Level 14  
    a może śwożnie w wahaczu są zatarte
  • Level 43  
    Podnieś auto z 2 stron i rękami za oponę skręc koła i wszystko będzie jasne.
  • Level 18  
    Tak jak kolega andrzej pisze, podnies obustronnie auto i spróbuj recznie skrecać kołami, jezeli bedą się krećić bez problemu to sprawdź czy masz plyn hydrauliczny w pompie Lokalizacja:(trzeba odkrecic prawe nadkole od zderzaka i tam ukarzę Ci się pompa albo drugie miejsce z tylu za silnikiem od strony pasazera. Jezeli plyn będzie to diagnostyka komputerowa jak wywali jakiś bląd to pozostaje Ci szukać pompy elektrohydraulicznej . W ciągu 3 tygodni zmieniliśmy takich 5 w oplach astrach II i zafirach . Są dwa rodzaje jeden rodzaj jest z glądką obudową drugi rodzaj ma obudowe żeberkowaną. Przyczyną braku wspomagania były spalone układy wraz z mofsetami jak i uszkodzonia mechanicznie, wtedy kolor plynu ma szarawą barwe .
  • Level 9  
    No i jak , ogarnęłes temat , mam podobnie, ciężko kręcić przy wolnych prędkościach i parkowaniu