Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Uszkodzona centrala Matrix 424

Magnus99 28 Wrz 2016 16:19 1086 11
  • #1 28 Wrz 2016 16:19
    Magnus99
    Poziom 9  

Na początek zaznaczą że jestem całkowitym laikiem w tej materii i proszę o wyrozumiałość.
    Moja centrala założona przez znana firmę ochroniarską miała następujące objawy, migający trójkąt kod (podobne do ) 93 i migająca ikona włącznika (bateria pół roku stan naładowania 13,3V) Po odłączeniu zasilania centrala nie widziała baterii i alarm umierał. Po włączeniu zasilania załączał się alarm, po deaktywacji centrala wydawała odgłos tak jakby pracowała tylko na baterii. A więc chcąc sprawdzić czy to może padł zasilacz podłączyłem zasilacz od echosondy i niestety poszedł dymek z ustrojstwa z którego monter starł cechy. Centrala nie żyje dom bez alarmu. Stąd moje dwa pytania.
    1. czy centrala do wymiany ?
    2. co to za ustrojstwo ? (foto)

0 11
  • Pomocny post
    #2 28 Wrz 2016 17:44
    sharp
    VIP Zasłużony dla elektroda

Magnus99 napisał:
    1. czy centrala do wymiany ?
    To jedna z opcji. Druga to ewentualna naprawa, ale...
    ...ale może się okazać, że naprawa to lepsze rozwiązanie. Naprawa (prawidłowa) wymaga kontaktu przynajmniej z dystrybutorem sprzętu, prawdopodobnie jedynie on będzie mógł płytę naprawić i udzielić na naprawę gwarancji. Oczywiście usługa jest płatna. I oczywiście, jeśli dystrybutor naprawia swój sprzęt. Plusem jest fakt nie trzeba wymieniać całego osprzętu (klawiatury, ewentualne moduły itp.), nie trzeba nawet programować centrali od nowa, co byłoby niezbędne przy nowej płycie.
    Przy wymianie na nowy system - innego producenta trzeba wymienić całość systemu, no może poza czujkami, ale może zaistnieć problem przy ich podłączaniu (jeśli np. wykorzystywano podwajanie linii i pod ten schemat przygotowano instalację).
    Magnus99 napisał: