Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Hotpoint AQXXF149PM ciągle pobiera wode-kilkukrotnie pojawil się komunikat H20

tstanok1 28 Wrz 2016 22:00 600 9
  • #1 28 Wrz 2016 22:00
    tstanok1
    Poziom 3  

Witam serdecznie.

Mam problem z moją pralką - otóż cały oprócz programu 30 minut pralka po uruchomieniu z początku działa ok. Najpierw pobierze mało wody, pokręci bębnem i drugie pobieranie wody kończy się przelewaniem przez drzwiczki, a filtr czyściłem.

Jedynie działa jeżeli wyłączę z prądu i po jakimś czasie ustawie 30 minut to wypierze. Jednak każdy inny program bądź bez wyłączenia z sieci kończy się przelewaniem wody. Dodatkowo na wyświetlaczu kilkukrotnie pojawił się komunikat H20. Woda podpięta prawidłowo, odpływ także działa poprawnie.

Jestem totalnym laikiem wiec proszę wytłumaczyć jak "krowie na rowie" co zrobić, co sprawdzić by wszystko działało.
    Pozdrawiam i dziękuję
    Tomek

0 9
  • #2 28 Wrz 2016 22:20
    Lodxx
    Specjalista AGD

Na początek zdejmij blat i przeczyść wężyk presostatu. Musisz w niego dość energicznie dmuchnąć, najlepiej kilka razy.

0
  • #3 30 Gru 2016 21:51
    tstanok1
    Poziom 3  

Przepraszam ze tyle zeszlo z odpowiedzią, a wiec tak: wężyk przedmuchany kompresorem, hydrostat wymieniony, elektrozawor wymieniony i dalej jak pobierala tak pobiera wode caly czas :(

0
  • #4 30 Gru 2016 23:51
    h jaworski
    Specjalista AGD

Woda przelewa się przez drzwiczki w którym miejscu i jaki wtedy jest poziom wody w pralce? Podaj też dokładny model pralki bo moje dane pokazują 20 wersji pralki AQXXF.

0
  • #7 31 Gru 2016 21:33
    TONI_2003
    Moderator

tstanok1 napisał:
    Co jeszcze mogę sprawdzić?
    O ile to nie jest złudzenie to do wymiany lub sprawdzenia ten kondensator elektrolityczny.
    Hotpoint AQXXF149PM ciągle pobiera wode-kilkukrotnie pojawil się komunikat H20

0
  • #8 31 Gru 2016 21:56
    tstanok1