Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

renault Magnum 440DXI 2005r - brak mocy, niskie ciśnienie paliwa, gaśnie

29 Wrz 2016 13:08 1695 7
  • Poziom 2  
    Witam. Problem z Renault Magnum DXI 2005 rok. Auto w trasie w Szwecji, nie chce jechać, traci moc. Jedzie od 15 do 40 km/h, nie ma siły a tylko 6 ton zładowane. Staje, gaśnie ale odpala normalnie za każdym razem. Na wyświetlaczu błąd "fuell suply fault" - z tego co wiem, to niskie ciśnienie paliwa. Nowa pompka paliwa i 1 pompo wtrysk, 1000 km było dobrze. Ciśnienie przed wymianą pompy 180-200, po wymianie ok. 380. Filtry czyste, smoki sprawdzone. Dodam, że to samo na jednym jak i na drugim baku, przewód za podstawą filtrów przy kasecie, sprawdzony i wszędzie czysto. W ostojniku było tylko trochę brudu ale filtr czysty, wymieniany 3 miesiące temu. Ma ktoś może jakiś pomysł?

    W tamtym tygodniu się to zaczęło i samochód jechał 5-6 godzin normalnie, po czym tracił moc a nawet gasł. Na drugi dzień znowu 4-5 godzin było dobrze a teraz już wcale nie chce jechać.
    Proszę o wszelką pomoc.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 29  
    bim_pol napisał:
    samochód jechał 5-6 godzin normalnie, po czym tracił moc a nawet gasł.

    A taki szczegół, odpowietrzenia zbiorników paliwa drożne ?
  • Poziom 2  
    Tak drozne, bo nie ma w nich ciśnienia i na obu tak samo źle, teraz juz jak zgasnie to nie chce odpalic i trzeba pompką podpompować zeby zapaliła
  • Poziom 2  
    Witam,
    Mam taki sam problem jak Ty tylko ze Magnum 500 DXI. Czy mógłbyś napisać jaka była u Ciebie przyczyna.
  • Poziom 2  
    wymieniłem dwie pompki niskiego cisnienia i nic, na szwecji wraz stanął wymienili w szwecji pompke niskiego cisnienia i jakimś cudem zjechał do promu te 100km i w szczecinie odnowa staje traci moc, wiec w stargardzie wymienili czujnik cisnienia paliwa na nowy i taki jaki powinien byc i filtry i od tamtej pory było dobrze dwa miesiace puki nie sprzedałem tej Qrwy i wiecej juz renaulta nigdy nie kupie, 8 tys zł w dwa tygodnie dołożyłem
  • Poziom 24  
    bez celowa ni niepotrzebna wymiana niektórych cześci = zła diagnoza na początku co daje 8tys i nerwy
  • Poziom 2  
    2 serwisy w polsce serwis w szwecji i nic i dopiero pan z pks-u w stargardziie cos poradził
  • Poziom 2  
    podmieniałem czujnik z innego samochodu i nic się nie zmieniło. Czy to musi być dedykowany do danego typu silnika. ten co zakładałem był od 460dxi.