Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Windows 10 - Błąd przy instalacji antywirusa

pawelr1990 30 Wrz 2016 00:07 858 10
  • #1 30 Wrz 2016 00:07
    pawelr1990
    Poziom 4  

    Witam, przy próbie aktualizacji Kasperskiego pojawił mi się niebieski ekran. Od tego momentu problem ten powtarzał się za każdym razem chwilę po uruchomieniu komputera. Odpaliłem komputer w trybie awaryjnym i jakoś udało mi się usunąć tego antywirusa. Przeskanowałem kompa AdwCleanerem i Malwarebytes i komputer się włączył. Jednak teraz pojawił sie kolejny problem. Sciągnąłem wersję próbną NOD32 i przy instalacji wyskakuje błąd:

    "Instalacja nie została zakończona pomyślnie. Może to być rezultatem działania szkodliwego oprogramowania. Aby sprawdzić system pod kątem potencjalnych zagrożeń, zalecamy uruchomienie specjalistycznej aplikacji czyszczącej"

    Dodam, że wydaje mi się jakby komp bardziej się zamulał niż wczesniej. Poniżej wklejam logi
    FRST.txt Download (124.23 kB) Additi..txt Download (43.3 kB)

    0 10
  • #2 30 Wrz 2016 04:16
    krzychupar
    Poziom 41  

    Otwórz notatnik systemowy i wklej:
    Task: {449CF63E-5C8D-4DA1-A4B8-0BEA3FF9C06F} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {50D234A0-CAA8-47BC-B61B-89E3068FE4F9} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {6BDE6D6F-0176-4EAE-8137-A31147342552} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {7542CE4C-5E95-4B98-A446-B25B087D736F} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {969B75C3-090F-4D0C-8F9B-44283E2C9C0B} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeTime -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {ACBEB328-CC07-4E4A-8D52-0A6BC7DB6923} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {BF93CA20-0CC7-4F5F-99D3-704B26A5D4EF} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {EFEE531A-ECCF-4EC5-B359-41E983B86757} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku <==== UWAGA
    CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <======= UWAGA
    HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page =
    HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
    HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
    HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
    BHO: Brak nazwy -> {4A66AD60-A03D-4D01-86F0-5F0F7C0EF1AD} -> Brak pliku
    BHO: Brak nazwy -> {93BC2EA7-2F17-4729-948A-D2E03FFB2412} -> Brak pliku
    BHO: Brak nazwy -> {AB379017-4C03-4E00-8EDF-E6D6AF7CCF82} -> Brak pliku
    BHO-x32: Brak nazwy -> {4A66AD60-A03D-4D01-86F0-5F0F7C0EF1AD} -> Brak pliku
    BHO-x32: Brak nazwy -> {93BC2EA7-2F17-4729-948A-D2E03FFB2412} -> Brak pliku
    BHO-x32: Brak nazwy -> {AB379017-4C03-4E00-8EDF-E6D6AF7CCF82} -> Brak pliku
    FF Plugin-x32: @kaspersky.com/content_blocker_663BE8 -> C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 15.0.2\FFExt\content_blocker@kaspersky.com [Brak pliku]
    FF Plugin-x32: @kaspersky.com/online_banking_08806E -> C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 15.0.2\FFExt\online_banking@kaspersky.com [Brak pliku]
    FF Plugin-x32: @kaspersky.com/virtual_keyboard_074028 -> C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 15.0.2\FFExt\virtual_keyboard@kaspersky.com [Brak pliku]
    FF Plugin HKU\S-1-5-21-582546775-2356101570-3877430303-1000: ubisoft.com/uplaypc -> C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\npuplaypc.dll [Brak pliku]
    FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [content_blocker_663BE8@kaspersky.com] - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 15.0.2\FFExt\content_blocker@kaspersky.com => nie znaleziono
    FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [virtual_keyboard_074028@kaspersky.com] - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 15.0.2\FFExt\virtual_keyboard@kaspersky.com => nie znaleziono




    FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [online_banking_08806E@kaspersky.com] - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 15.0.2\FFExt\online_banking@kaspersky.com => nie znaleziono
    FF HKLM-x32\...\Thunderbird\Extensions: [eplgTb@eset.com] - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Mozilla Thunderbird => nie znaleziono
    R0 cm_km_w; C:\Windows\System32\DRIVERS\cm_km_w.sys [247016 2015-06-29] (Kaspersky Lab UK Ltd)
    R0 kl1; C:\Windows\System32\DRIVERS\kl1.sys [478392 2016-04-02] (Kaspersky Lab ZAO)
    R2 kldisk; C:\Windows\system32\DRIVERS\kldisk.sys [64368 2015-06-29] (Kaspersky Lab ZAO)
    S0 klelam; C:\Windows\System32\DRIVERS\klelam.sys [29616 2012-07-27] (Kaspersky Lab)
    R3 klflt; C:\Windows\system32\DRIVERS\klflt.sys [159960 2015-06-29] (Kaspersky Lab ZAO)
    R1 klhk; C:\Windows\system32\DRIVERS\klhk.sys [227512 2016-04-02] (AO Kaspersky Lab)
    S1 KLIF; C:\Windows\System32\DRIVERS\klif.sys [838048 2016-04-02] (Kaspersky Lab ZAO)
    S3 klkbdflt; C:\Windows\system32\DRIVERS\klkbdflt.sys [49008 2016-04-02] (Kaspersky Lab ZAO)
    S3 klmouflt; C:\Windows\system32\DRIVERS\klmouflt.sys [48504 2016-04-02] (Kaspersky Lab ZAO)
    R1 klpd; C:\Windows\System32\DRIVERS\klpd.sys [24944 2015-06-29] (Kaspersky Lab ZAO)
    R1 klwfp; C:\Windows\system32\DRIVERS\klwfp.sys [77680 2016-04-02] (Kaspersky Lab ZAO)
    R1 Klwtp; C:\Windows\system32\DRIVERS\klwtp.sys [89272 2016-04-02] (Kaspersky Lab ZAO)
    R1 kneps; C:\Windows\system32\DRIVERS\kneps.sys [190648 2016-04-02] (Kaspersky Lab ZAO)
    U3 idsvc; Brak ImagePath
    2016-09-29 22:12 - 2016-04-01 17:45 - 00000000 ____D C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Kaspersky Internet Security
    2016-09-29 22:24 - 2016-02-25 13:23 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
    EmptyTemp:

    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
    Uruchom FRST i kliknij w Fix/Napraw.

    0
  • #4 30 Wrz 2016 11:22
    krzychupar
    Poziom 41  

    Zamieść nowe logi z FRST.

    0
  • #9 30 Wrz 2016 12:30
    pawelr1990
    Poziom 4  

    Avast działa

    Windows 10 - Błąd przy instalacji antywirusa

    0
  • #10 30 Wrz 2016 12:36
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Eset mial problem z utworzeiem katalogu:
    Description: Product: ESET NOD32 Antivirus -- Błąd 1317. Błąd podczas próby utworzenia katalogu: C:\ProgramData\ESET\ESET NOD32 Antivirus

    Mozesz sprobowac zainstalowac do innego (o innej nazwie lub lokalizacji).

    0
  • #11 30 Wrz 2016 12:50
    pawelr1990
    Poziom 4  

    Ok poszło. W tej lokalizacji był już folder o nazwie ESET. Dzięki za pomoc

    0