Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizor do gier i filmów (DVD i Wii U)

02 Paź 2016 02:03 1074 27
  • Poziom 5  
    Z góry uprzedzam, że o ile nt. smartfonów, komputerów wiedzę mam jako taką i sama potrafię wybrać sobie wydajny sprzęt dostosowany do moich potrzeb, o tyle w telewizorach jestem kompletnie zielona.
    Ogólnie ostatni telewizor kupiony w naszym domu został 9 lat temu.
    Wiem, że na forum jest podobny temat, jednak moje wymagania znacznie różnią się od osoby, która pisała tamten wątek.

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? Ok. 17 m2 (3,5m*4,6m)
    2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? 2m
    3. Ile osób zasiada przed telewizorem? Bezpośrednio przed telewizorem [2m] jedna osoba, w dalszej części pokoju [3,5m] druga
    4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu? Na wprost
    5. Telewizor ma stać czy ma wisieć? Stać
    6. Jak słońce świeci w pokoju? Okno jest na południe, a względem telewizora - jest po lewo
    7. Jaki masz obecnie telewizor? Nie mogę znaleźć nazwy modelu, ale jest to 9 letni LG Flatron 21 cali
    8. Co chcemy aby telewizor posiadał? Jakiś substytut telegazety [relikt przeszłości... w ogóle dzisiejsze telewizory posiadają jeszcze telegazetę?] dla taty (^^)
    9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora? Chyba żaden... nie mamy podpisanej umowy z żadnym dostawcą, korzystamy tylko z ogólnodostępnej jedynki, dwójki i chyba jeszcze jakiś program jest odbierany darmowo
    10 .Jakie urządzenia ? DVD i Wii U
    11. Ile godzin dziennie ma pracować telewizor? 2-6, ale to zależy. Ja z niego nie korzystam prawie wcale, rodzice tylko
    12. Czy zdarza się że przez kilka godzin oglądasz tylko jeden program ? Nie, ale moja mama lubi wieczorami oglądać co ciekawsze bloki filmowe (np. od 20 do 23)