Witam,
posiadam puga 2002 1.4 hdi i problem jest nastêpuj±cy. Auto po odpaleniu do momentu temperatury roboczej strasznie kopci na czarno podczas przyspieszania jak i gazowania na ja³owym, pó¼niej odczuwam spadek mocy.
Co zrobi³em:
za¶lepi³em egr, wywali³em wsad katalizatora z racji tego i¿ by³ kompletnie zapchany i oberwany. Wymienione wszystkie filtry.
Turbo s³ychaæ jak byæ powinno trochê podci±gn±³em za zaworze upustowym (na oko bez manometru).
Przy dostêpie do planeta zrobi³em kilka screenów, gdzie przep³ywka bardzo mi siê nie podoba. Nie mam od kogo podmieniæ dlatego chcê bardziej fachowej odpowiedzi odno¶nie tego czy jest do wymiany. Po odpiêciu przep³ywomierza w sumie ró¿nicy nie ma dodam, ¿e auto jak siê nagrzeje to znacznie mniej kopci w zakresie do 3500 rpm praktycznie wgl.
Kilka screenów z pracy wtrysków i przep³ywki na biegu ja³owym oraz przy wy¿szych obrotach.
wtryski
Po odpiêciu przep³ywki (brak dtc na desce )
Parametry zastêpcze bez przep³ywki
Liczê na sugestiê i pozdrawiam
posiadam puga 2002 1.4 hdi i problem jest nastêpuj±cy. Auto po odpaleniu do momentu temperatury roboczej strasznie kopci na czarno podczas przyspieszania jak i gazowania na ja³owym, pó¼niej odczuwam spadek mocy.
Co zrobi³em:
za¶lepi³em egr, wywali³em wsad katalizatora z racji tego i¿ by³ kompletnie zapchany i oberwany. Wymienione wszystkie filtry.
Turbo s³ychaæ jak byæ powinno trochê podci±gn±³em za zaworze upustowym (na oko bez manometru).
Przy dostêpie do planeta zrobi³em kilka screenów, gdzie przep³ywka bardzo mi siê nie podoba. Nie mam od kogo podmieniæ dlatego chcê bardziej fachowej odpowiedzi odno¶nie tego czy jest do wymiany. Po odpiêciu przep³ywomierza w sumie ró¿nicy nie ma dodam, ¿e auto jak siê nagrzeje to znacznie mniej kopci w zakresie do 3500 rpm praktycznie wgl.
Kilka screenów z pracy wtrysków i przep³ywki na biegu ja³owym oraz przy wy¿szych obrotach.
wtryski
Po odpiêciu przep³ywki (brak dtc na desce )
Parametry zastêpcze bez przep³ywki
Liczê na sugestiê i pozdrawiam
