Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vectra B 2.0DTH - Sterownik pompy vp44

04 Paź 2016 17:13 1551 12
  • Poziom 8  
    Witam, na wstępie zaznaczę że, przeczytałem już dziesiątki tematów na ten temat.
    Kupiłem Vectre B 2.0 DTH z uszkodzonym sterownikiem, sterownik po wcześniejszych naprawach, stanowczo nie do naprawy, więc zakupiłem drugi używany przez internet, po montażu okazało się że auto dalej nie odpala, mimo naprawdę dobrego odpowietrzania pompą przez powrót nie podaje paliwa na wtryski, ledwo kapie, po odcięciu górnej pary przewodów od zaworu dawki, i podłączeniu żarówki okazało się że żarówka nie świeci podczas kręcenia rozrusznikiem. Dzwonie do sprzedawcy, mówię że nie działa, po czym telefon się urywa i brak kontaktu, szkoda gadać, postanowiłem że otworze sterownik i sprawdzę słynny tranzystor , mimo że wyglądał dobrze, wymieniłem go na irlr3705z, dalej mimo poprawnego montażu tranzystora, brak wysterowania na zawór dawki, diagnoza samochodu wykazała jedynie błąd komunikacji can,
    diagnoza sterownika deniss softem ukazała błędy
    52 Angle sensor/IWZ system. (32)
    5A Engine speed signal (32)
    5B Engine speed signal (32)

    czujnik położenia wału wymieniałem dalej nic z tego.
    Nie wiem już co mam robić, kupować drugi sterownik, drugą pompę ?
    według mnie sterownik jest dobry, mam obawy czy aby sprzedawca nie dał mi sterownika do innego auta.
    opis oprogramowania:
    YC1Q9A543EB
    C063_2.V61
    C062_0.P64
    2 469 947 023
    0 281 001 827

    Sterownik silnika Bosch EDC 15
    Moja Vectra jest z 98 roku, ale data na sterowniku który kupiłem jest
    26.07.01 może tu jest pies pogrzebany że sterownik silnika się z nim nie dogaduje, proszę o jakąś sugestię i sory że się tak rozpisałem, ale inaczej nie potrafię.

    PS. numer pompy : 0470504004
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Pomocny post
    Poziom 38  
    To nie takie proste sterownik musi być wyzerowany aby mógł się douczyć do immo.
  • Poziom 8  
    Powiedz coś więcej dobry człowieku, czy ktoś mi może taki sterownik wyzerować czy tylko bosch i słynny EPS, dodam że zanim zamówiłem sterownik to dzwoniłem do kilku sprzedawców i każdy twierdził że opel nie ma immo w pompie i że wszystko jest plug & play
  • Pomocny post
    Poziom 38  
    Sory za wprowadzenie w błąd fakt to opel nie ma immo w pompie.
    Sterownik masz o tych samych numerach co stary?
  • Poziom 8  
    właśnie chodzi o to że nie wiem, bo na starym nie mam numerów na klapce
  • Pomocny post
    Poziom 38  
    Każda pompa ma swój numer i do niej jest odpowiedni numer sterownika. Nie mam tu tisa bo w nim pewno będzie podaj jeszcze numer pompy.
  • Poziom 8  
    Jest podany na samym dole, ale ok 0470504004
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    masz prawdopodobnie sterownik od innego numeru pompy i nie zagada np od 0470504015
  • Poziom 8  
    Bardzo możliwe , nie wykluczone, tylko jak to sprawdzić aby mieć pewność
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    Powinieneś mieć sterownik 1 467 045 023
  • Poziom 8  
    Nowy sterownik, czujnik kąta obrotu oraz zawór dawki załatwił sprawę, dziekuje wszystkim za pomoc, temat do zamkniecia.

  • Poziom 27  
    Ten stary sterownik to ford 1,8tddi a nie opel mogłeś palić wieki