Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SAMSUNG UE40H6400 - Przerywające po ok. 30 min. płączenie ekranu bezprzewodowego

kg02 05 Paź 2016 23:06 528 1
  • #1 05 Paź 2016 23:06
    kg02
    Poziom 2  

    Szanowni,

    piszę z nadzieją na znalezienie odpowiedzi ze strony Eksperta w następującej kwestii:

    Nawiązuję połączenie z laptopa Toshiba Satellite C55-A-1GU (system Windows 10) poprzez funkcję "połącz z ekranem bezprzewodowym" z telewizorem Samsung UE40H6400.

    Od miesiąca w mieszkaniu działa sieć Wifi na łączu światłowodowym 50 MBps symetrycznym, router http://sieci.actina.pl/produkty/p-6800 , provider internetu FineMedia S.C.

    Wcześniej przez 4 miesiące łącze 15 MBps, provider UPC, router Thompson TWG850-4U

    Niezależnie od operatora, routera i prędkości łącza problem dokładnie ten sam - opisuję poniżej.

    Połączenie następuje za każdym razem bez problemu - po kilkunastu sekundach na ekranie telewizora wyświetla się obraz z laptopa oraz bez zakłóceń odtwarza dźwięk. Po włączeniu filmu z odtwarzacza typu np. VLC player na komputerze, na ekranie telewizora wyświetla się świetnej jakości obraz i odtwarza się bez zakłóceń dźwięk.

    Po ok. 30 - 35 minutach odtwarzania filmu następuję minimalne przerywanie obrazu (gubione są klatki filmu) oraz dźwięku (gubione są ułamki sekund dźwięku). W kolejnych kilku minutach następuje raptowne pogłębienie tego stanu - obraz i dźwięk przerywa tak, że nie sposób oglądać i cokolwiek usłyszeć.

    Przy każdej próbie jest dokładnie tak samo - najpierw ok. 30 minut bez żadnych problemów, potem nie da się kontynuować oglądania filmu.

    Czy ktoś z Szanownych Użytkowników ma pomysł, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?

    Dodam, że przy jakimkolwiek połączeniu telewizora z laptopem przez kabel (np. HDMI) nie ma żadnego problemu, ale niestety z uwagi na usytuowanie telewizora i mebli takie połączenie jest bardzo uciążliwe.

    Będę zobowiązany za pomoc i ewentualne wskazówki, w czym może tkwić problem.

    Z poważaniem

    0 1
  • #2 06 Paź 2016 14:55
    Polon_us
    Poziom 40  

    Na miejscu kolegi zacząłbym od standardowych działań tj. uaktualnienie oprogramowania telewizora o ile takowe jest do zainstalowania.
    To samo dotyczy laptopa - upewnić się, że laptop ma najnowsze sterowniki tj. karta graficzna i karta sieciowa. Również można sprawdzić, czy na laptopie zainstalowana jest najnowsza wersja Miracast, bo chyba z niej korzysta laptop.

    Proszę od tego zacząć i donieść, czy to przyniosło jakiś skutek.

    A przy okazji parę pytań:

    - jest możliwość przetestowania czy to laptopa z innym telewizorem, czy też telewizora z innym laptopem?
    - funkcja "Połącz z ekranem bezprzewodowym" ma opcję "Duplikuj"tj. obraz jest widoczny zarówno na ekranie komputera i telewizora. Czy w takim przypadku problemy występują na obydwu urządzeniach?
    - czy zmiana rozdzielczości na mniejszą ma jakiś wpływ na te problemy?

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo