Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

VW Polo 6N 1.4 8V - Skompletowanie instalacji gazowej

henio 123 07 Oct 2016 19:02 2799 11
  • #1
    henio 123
    Level 23  
    Witam.Zwracam się z prośbą przy skompletowaniu instalacji gazowej. Posiadam VW Polo 6N Wariant 1.4 8V silnik APQ. Planuję zainstalowanie instalacji gazowej. Do instalacji posiadam sterownik Bingo M z okablowaniem wielozawór Tomasetto z zaworem tankowania. Pytanie co więcej jest potrzebne do tej instalacji. Dotyczy to reduktora i butli gazowej zamiast koła zapasowego.
  • #2
    sigwa18
    Level 42  
    BINGO M się nie nada jest do monowtrysku. Potrzebujesz BINGO S tylko że tam jest plastikowy kolektor i bez jego zmiany tylko sekwencja. Chyba że zmienisz na metalowy wtedy BINGO S albo coś podobnego. Druga sprawa to rejestracja i legalizacja takiego zestawu. Bez faktury na montaż będzie problem nawet jak będziesz miał papiery na butlę.
  • #3
    psooya
    Level 38  
    Moze przecież emulator wtryskiwaczy dać i będzie. II generacja w silniku MPI to proszenie się o kłopoty. Butle zmierz jaka wejdzie w kolo, do tego kup wielozawor na wysokość butli, przewody gazowe faro lub podobne i najlepiej sekwencje stag qbox basic lub tech 204, pojedyncze barracudy, ac r02, filtr alex ultra 360.
  • #4
    waski821
    Level 17  
    Butla 565/180 lub 600/200 ale z racji ze jest tam dojazdówka ta druga będzie sporo wystawała.
  • #5
    henio 123
    Level 23  
    Dzięki za informacje.W poprzednim aucie VW Polo 6N 1996 r .1.0 miałem ten sterownik Bingo M ale to był monowtrysk.Do tej opcji silnika potrzebne będą wtryskiwacze gazu .Jaki jest koszt takiej instalacji.Pytam bo poprzednie auto kupiłem z instalacją.
  • #7
    henio 123
    Level 23  
    Witam.Co do tej instalacji to mam poważne wątpliwości czy to się będzie opłacać.dojdą koszt kolektora ssącego nic z tego co posiadam nie mogę wykorzystać.Auto warte około 2 tysięcy .Dzięki za informacje muszę tę sprawę przemyśleć .
  • #9
    waski821
    Level 17  
    A poza tym co ma do tego wartość auta? Kolektor pewnie i tak już nie do kupienia ( kiedyś były w MEGAPOLU). Zakładaj sekwencje nawet z niższej półki i będzie śmigać.
  • #10
    henio 123
    Level 23  
    Z tym plastikowym kolektorem to mam nie miłe doświadczenia .Kiedyś jeżdziłem w firmie seatem incom z lpg i pb.Awaria kończyła się wyrzuceniem zaślepki i powrotem na lince.Gazownik serwisujący to auto twierdził że nie ma możliwości wymiany na metalowy .Co do opłacalności to jest to możliwe gdy się dużo jeżdzi.Po drugie nie bardzo się kalkuluje kłaść 3tysiące w auto warte 2 tys.z 1998 r.Poprzednie auto Tico kupione z LPG, VW Polo 6N 1996 również.Dlatego pytam bo przedtem mnie te koszty nie interesowały.
  • #11
    psooya
    Level 38  
    Żadnych problemów na sekwencji nie będzie ale nie polecam z niższej półki i od pana mietka bo będziesz ku***ł na auto i gaz. W takim aucie nawet opon się nie opłaca kupować czy płacić OC. Proste-dużo jeździsz, auto nie zgnite, chcesz go mieć kilka lat to czemu nie? Płacisz trójkę i tylko lejesz, płacisz dwójkę i zostajesz gazownikiem. Wybierz warsztat polecany na lpg forum. Większa szansa, że zrobią dobrze choć i po takich poprawiłem. W bolecinie i Katowicach jest dobry warsztat.
  • #12
    henio 123
    Level 23  
    Problem nie rozwiązany z powodu zbyt wysokich kosztów wspomnianej instalacji .